quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ingecheckt. Mijn kamer heeft een kikkerthema
Over tien jaar weten we niet beterquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou daar toch minder voor betalen dan voor een echt concert
Ik vroeg gisteren "waar is het de plee hier?"quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook iemand bezig allerlei server config dingen aan een AI te vragen. Als die gewoon zou luisteren dan waren alle servers nu al omgevallen. Zegt de AI heel lief sorry dat ze een foutje gemaakt hebben en geven je daarna nog iets verkeerds terug
AI bedoelt helemaal niet om je de waarheid te vertellen. Gewoon een geloofwaardig verhaal om mee weg te komen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook iemand bezig allerlei server config dingen aan een AI te vragen. Als die gewoon zou luisteren dan waren alle servers nu al omgevallen. Zegt de AI heel lief sorry dat ze een foutje gemaakt hebben en geven je daarna nog iets verkeerds terug
Om met patiënten te praten?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Wij gebruiken AI in het ziekenhuis, dat is pas echt fucking tof /ikwin
*er is slechts 15% kans dat de patiënt deze operatie overleeft, voer operatie niet uit en ga over op euthanasie*quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Heeft @kwiwi voor je geregeldquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
nee echt ondersteuning bij operaties en bepalen van afmetingen etcquote:
Jij lekker schijten in de hoek van die vergaderzaal waar de videoconferencing kapot is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren "waar is het de plee hier?"
Kreeg ik terug "hoiiiii US, goed dat je dat vraagt, het is niet mijn expertise maar op de eerste verdieping op 1.16 is het nu rustig en de hele dag al"
Bij mijn vorige werkgever had je een wc die achter wat vergaderzaaltjes zat in een trappenhuis. Kende bijna niemand. Ideaal als je eens een grotere boodschap had.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren "waar is het de plee hier?"
Kreeg ik terug "hoiiiii US, goed dat je dat vraagt, het is niet mijn expertise maar op de eerste verdieping op 1.16 is het nu rustig en de hele dag al"
Is de toekomst.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Over 10 jaar zijn de terminators hierquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over tien jaar weten we niet beter
Tofquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee echt ondersteuning bij operaties en bepalen van afmetingen etc
echt heel tof, kan de helft van die ontwikkelingen niet volgen overigens![]()
Nou, dit klopt wel redelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*er is slechts 15% kans dat de patiënt deze operatie overleeft, voer operatie niet uit en ga over op euthanasie*
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja voor de operatie AI gebruiken ben ik helemaal voor, die zijn veel preciezer dan mensen en kunnen ook zonder onderbrekingen door. Maar voor het ethische gedeelte zou ik daar liever een mens voor hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dit klopt wel redelijkbehalve het euthanasie gedeelte dan
En onder je raam? Vannacht hele tijd KWAAAAARRRRKKquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat en hangen kikkers
[ afbeelding ]
Hmmmmquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dunne muurtjes dus sowieso verwacht ik wat gekwaakquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En onder je raam? Vannacht hele tijd KWAAAAARRRRKK
Is het een hotels vol hitsige Duitse boomers?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dunne muurtjes dus sowieso verwacht ik wat gekwaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |