Een oud gebouw vol ouwe gebouwenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het een hotels vol hitsige Duitse boomers?
Lekker felgroen ook.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat en hangen kikkers
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis is ook nog niet eens zo gek duur.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:05 schreef gianni61 het volgende:
toch geinig om af en toe op funda te kijken. Nooit geweten dat iemand gewoon een complete kroeg in zn schuur had gemaakt.Hedde gij een tapvergunning of nie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Alleen voor prive gebruikquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hedde gij een tapvergunning of nie?
omdat ie je niet genoeg aandacht geeft?quote:
Zit je toch met ons opgescheeptquote:
Stelt wel meteen nieuwe date voor maar kom opquote:
omdat hij niet kan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ie je niet genoeg aandacht geeft?
Tenzij zijn oma in het ziekenhuis ligt, geen geldig excuusquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stelt wel meteen nieuwe date voor maar kom opzeg ook even eerder af dan godverdomme 3 uur van te voren
"Ik moet een andere date prioriteren"quote:
he kakaquote:
ja ik weenie wat ik ervan moet vinden?quote:
vooral stom dat je zoiets aan alles al voelt aankomenquote:
Of 'ik zag dat je op FOK! postte'quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tenzij zijn oma in het ziekenhuis ligt, geen geldig excuus
"Joe, waar spreken we af vanavond?"quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vooral stom dat je zoiets aan alles al voelt aankomen![]()
maar wist ook niet goed hoe ik zelf moest vragen of het nog wel doorging
ja, ik wachtte dus al 1,5 dag op het antwoord op die vraagquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Joe, waar spreken we af vanavond?"
haha net alsof ik verstand van daten heb![]()
![]()
Laat ook maar
Volgens mij moet je pas zeggen dat je hier zit als je al goed en wel getrouwd bentquote:
heb mn ex via fok leren kennen, nog steeds my bestiequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je pas zeggen dat je hier zit als je al goed en wel getrouwd bent
Mega slechte planner wel danquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he kaka
[..]
ja ik weenie wat ik ervan moet vinden?het was nu 1,5 dag stil waardoor ik al het vermoeden kreeg dat het niet door zou gaan
nou dat is dus ook zo. Hij kanniet want 'vergeten' dat ie vanavond een optreden had
Ga wel gewoon meeten hoor, heb er online al heel snel geen zin meer in maar wil iemand ook wel een kans geven. Misschien is dit heel dom van mij
Ja via hier leren kennen is anders dan dat je het eerst iemand moet gaan uitleggen wat dit hier isquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn ex via fok leren kennen, nog steeds my bestie![]()
![]()
Wat is de nieuwe voorgestelde datum? Morgen? Of 38 augustus 5374?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ik wachtte dus al 1,5 dag op het antwoord op die vraag![]()
ohquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja via hier leren kennen is anders dan dat je het eerst iemand moet gaan uitleggen wat dit hier is
morgen of overmorgenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe voorgestelde datum? Morgen? Of 38 augustus 5374?
Gewoon ons Crackie laten zittenquote:
Gergi snapt er ook geen kut vanquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja via hier leren kennen is anders dan dat je het eerst iemand moet gaan uitleggen wat dit hier is
Oepsquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je pas zeggen dat je hier zit als je al goed en wel getrouwd bent
Ja moet je je voorstellen dat je aan iemand van de buitenwereld moet gaan uitleggen wat gerriën is of waarom 450 zo'n grappig getal isquote:
Ik kan ze ook twee vingers tellenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Weten de mensen om jullie heen (familie/vrienden) dat je op fok zit?
Niet doen, hij is je gewoon niet waard en weet niet wat die mistquote:
Mijn ouders welquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelfs een FOK!ker in mijn straat wonenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |