Jeetje, inderdaad erg verquote:
Same same.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat die laatste foto in Polen was.
tofquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is echt leuk om te doen. 2x gedaan. Een keer een rondje lopen en keer droogvallen.
Ja foto's doen er geen eer aanquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hahahahaha
maar die windturbines zijn wel mooi
en de leegte is ook wel mooi... al vind ik mooi wat overdreven eigenlijk
facebook kent geen doofpotquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wordt in de doofpot gestopt.
Wel een goed punt ja. Dat lees je nooit inderdaad oven onploft door zaklantare "wadlopers verrast door vloed: 194 doden."quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook best vermoeiend, maar volgens mij heb je verschillende afstanden en moeilijkheidsgraad. En eng lijkt het mij ook wel maar eigenlijk hoor je nooit dat het misgaat dus zal wel meevallen?
Maar echtquote:
Ja, ik wil sowieso 1 overnachting dan, want na zo'n hele dag op zee/ eiland wil ik niet meer terug rijdenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje, inderdaad erg ver. Maar als je er een leuk weekendje van maakt is het wel te doen?
Oh neequote:
Zou wel een mooie locatie voor Foqueville zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een keer met de expeditie naar Rottumeroog meer
Alleen is dat echt zooooooooooooooooo ver.
Bij Hans blijven slapen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar echt
#zwaarleven
[..]
Ja, ik wil sowieso 1 overnachting dan, want na zo'n hele dag op zee/ eiland wil ik niet meer terug rijden
De groeten.
Jazeker, want minimaal mensenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een mooie locatie voor Foqueville zijn
Zeehond Hans, toch?quote:
Ja, lekker blubberig.quote:
Niet echt. Je moet wel een beetje fit zijn en je schoenen niet kwijtraken. Denk dat 4E een snorkel mee had moeten nemen.quote:
Ik kijk er naar uit.quote:
Je moet onderweg niet uitgebreid gaan picknicken neequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiendEn eng ook wel een beetje als het water op komt en zo. Maar misschien is het wel niet zo drijfzand-achtig als ik denk allemaal.
Zie mij gaan, jongquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Je moet wel een beetje fit zijn en je schoenen niet kwijtraken. Denk dat 4E een snorkel mee had moeten nemen.
Maatjequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet onderweg niet uitgebreid gaan picknicken nee
Doet me altijd denken aan die cSus in Canada waarbij een pasgetrouwd koppel aan het hiken was en de vent vast kwam te zitten in de modder.
Kregen hem er met geen mogelijkheid, ook de reddingsdiensten toentertijd niet. Water stijgen en stijgen.. tot z'n romp in het water is. Dan tot z'n nek. Dan z'n lippenuiteindelijk met een slang ademhalen tot dat ook niet meer lukte.
Dood
Nu hebben ze daar mooi spul voor. Binnen een paar tellen ben je vrij.
Wtf, is dit voor horrorverhaal?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet onderweg niet uitgebreid gaan picknicken nee
Doet me altijd denken aan die cSus in Canada waarbij een pasgetrouwd koppel aan het hiken was en de vent vast kwam te zitten in de modder.
Kregen hem er met geen mogelijkheid, ook de reddingsdiensten toentertijd niet. Water stijgen en stijgen.. tot z'n romp in het water is. Dan tot z'n nek. Dan z'n lippenuiteindelijk met een slang ademhalen tot dat ook niet meer lukte.
Dood
Nu hebben ze daar mooi spul voor. Binnen een paar tellen ben je vrij.
Hey vriend, heb je nog een beetje sport gekeken de laatste tijd.quote:
Nee eigenlijk niet. Nog iets gemist?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey vriend, heb je nog een beetje sport gekeken de laatste tijd.
Toen discovery/natgeo nog goed wasquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, is dit voor horrorverhaal?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiendEn eng ook wel een beetje als het water op komt en zo. Maar misschien is het wel niet zo drijfzand-achtig als ik denk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |