Een luchtig Bulgaars vrijmibo verhaaltjequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, is dit voor horrorverhaal?
Dan ben ik wel benieuwd naar de Bulgaarse hardcore horror verhalenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een luchtig Bulgaars vrijmibo verhaaltje
ja het gaat weer over bloed en drama en Dven duikt ineens op. Ra ra.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een luchtig Bulgaars vrijmibo verhaaltje
Dat is als er een donkere meneer binnenloopt of twee mannen hand in hand lopenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar de Bulgaarse hardcore horror verhalen
Ik kinkshame nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die ook met een of ander attribuut gefucked worden.
Of als er iemand zegt dat diegene non -binair is?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is als er een donkere meneer binnenloopt of twee mannen hand in hand lopen
Bij het woord 'wadlopen' zie ik altijd zijn boze bontkraag voor me 'wadlopen, wadlopen tfoe broeder ik pak de scoetoe'quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
@:crack_ https://wadlopen-pieterburen.nl/
Ehhh nee, wij kijken normale dingenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Iemand dat filmpje gezien van die blote mevrouw hangende uit een rijdende auto en die lantaarnpaal?
Ja, dan zitten we allemaal aan 1 lange tafel en dat wordt dan bestempeld als de autisten-tafel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stel je voor hoe awkward die tafel zou zijn,. Tussen al de normies![]()
Dit geloof ik echt meteenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhh nee, wij kijken normale dingen
Op verzoek ergens weggestopt van harde geluiden en flitsende lichten. Bitterbal met noise-cancelling koptelefoon tegen smekgeluiden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we allemaal aan 1 lange tafel en dat wordt dan bestempeld als de autisten-tafel.
Ok Jochemquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het woord 'wadlopen' zie ik altijd zijn boze bontkraag voor me 'wadlopen, wadlopen tfoe broeder ik pak de scoetoe'
Net zo'n lange tafel als die van poetin?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we allemaal aan 1 lange tafel en dat wordt dan bestempeld als de autisten-tafel.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op verzoek ergens weggestopt van harde geluiden en flitsende lichten. Bitterbal met noise-cancelling koptelefoon tegen smekgeluiden.
Ja, maar Poetin laten we maar thuisquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo'n lange tafel als die van poetin?
Crack hangt aan een paal te zwieren en haar kersverse echtgenoot rent achter weggewaaid briefgeld aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op verzoek ergens weggestopt van harde geluiden en flitsende lichten. Bitterbal met noise-cancelling koptelefoon tegen smekgeluiden.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:03 schreef UitStraling het volgende:
Die blote mooie mevrouw is ineens in tweeën.
quote:
Ohja daar was het vanquote:
Mooie dynamiekquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crack hangt aan een paal te zwieren en haar kersverse echtgenoot rent achter weggewaaid briefgeld aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |