Het was een aansteker die werd gegooid.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef PinkLow het volgende:
Gelijk stoppen met de wedstrijd en later verder spelen zonder publiek..
Of kwam dit niet vanuit het publiek?
Volgens mij wel. Aanstekers ofzoiets.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef PinkLow het volgende:
Gelijk stoppen met de wedstrijd en later verder spelen zonder publiek..
Of kwam dit niet vanuit het publiek?
Nou hoe dan? Roken op de tribune mag toch allang niet meer?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een aansteker die werd gegooid.
Met aanstekers??🤣😅quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Strani het volgende:
Zucht. En dit is dan de industrie waar ik m'n brood mee verdien 😅
Omdat mensen iets te gooien wel het mee het stadion in mogen nemen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou hoe dan? Roken op de tribune mag toch allang niet meer?
Gouden business die aanstekers, ze smijten ze bij bosjes weg!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Strani het volgende:
Zucht. En dit is dan de industrie waar ik m'n brood mee verdien 😅
Hahahahahahahaquote:
Naar een analyse over de onregelmatigheden..quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb al dertig keer proberen te typen wat een ongelofelijk idiote vertoning het allemaal weer is maar het lukt niet. ‘t Is gewoon triest. Waar kijken we in godsnaam nog naar.
Het is genant, volwassen mensen die zich zo gedragen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb al dertig keer proberen te typen wat een ongelofelijk idiote vertoning het allemaal weer is maar het lukt niet. ‘t Is gewoon triest. Waar kijken we in godsnaam nog naar.
Met die tekst moet me denken aan dit nummer:quote:
Ik denk het wel, maar niet vandaag. Ik hoop op gewoon staken nu en het hier bij laten, 1-2 eindstand en Ajax in de finale. Ajax zou inmiddels al gewoon in de bus terug naar Amsterdam moeten zitten, nul reden om verder te spelen.quote:
Scheids heeft in principe nu wel de tijd om het onder het genot van een kopje thee even rustig te bekijken.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef PinkLow het volgende:
En voor dat akkefietje op het veld, worden er nu dus ook geen kaarten meer uitgedeeld??
Daar werden ook allerlei triestigheden geroepen naar oa Xaviquote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Arizona het volgende:
Dan was de sfeer bij Spakenburg-PSV toch beter.
Dat hoort wel een beetje bij het voetbal, helaas!!!!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar werden ook allerlei triestigheden geroepen naar oa Xavi
Ow, niet meegekregen. Dan trek ik mijn woorden in!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar werden ook allerlei triestigheden geroepen naar oa Xavi
Nou dit ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Cee het volgende:
Nou ja, ook met die triestigheden was het nog wel beter dan bij Feyenoord - Ajax, alleen ligt die lat niet zo hoog.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ow, niet meegekregen. Dan trek ik mijn woorden in!
Als je al ziet wat voor grote bek sommige kinderen in mijn klas (groep 5)hebben, ben ik er ook bang voor..quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou dit ja.
En ik ben bang dat het alleen maar erger wordt. Gebrek aan opvoeding vooral.
Lijkt me ook de beste optie. En dan voorlopig maar weer zonder publiek, alhoewel het weinig zal uitmaken want idioten leren nooit.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef Fred_B het volgende:
Even los van de emotie zal dit wel staken en uitspelen zonder publiek worden.
3 opties bij staken:quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef Fred_B het volgende:
Even los van de emotie zal dit wel staken en uitspelen zonder publiek worden.
Tijd voor een serieus gesprek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef PinkLow het volgende:
Hoofstuk driehonderdvijfentachtig wat betreft de bovenbuurman.
Het is weer zo ver! 4 man op bezoek op een woensdagavond. Hopelijk kan ik straks rustig slapen zonder overlast.
Zojuist vonden ze het grappig om heel vaak op die tering ringdeurbel te drukken. Waardoor ik 5 minuten naar dat irritante kutgeluid moest luisteren, 2 verdiepingen lager...
Feyeonoord had zelf moeten zeggen niet verder te willen spelen.quote:
Zeker!quote:
Ja! Precies ditquote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Feyeonoord had zelf moeten zeggen niet verder te willen spelen.
Zullen wel wegwerpaanstekers geweest zijn danquote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gouden business die aanstekers, ze smijten ze bij bosjes weg!
Goeie!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker!
Als ik vanavond weer niet kan slapen, zal ik hem morgen om 5u wakker bellen met zijn prachtige ringdeurbel😅
Misschien iemand die het een goed moment vond om te stoppen met roken.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Zullen wel wegwerpaanstekers geweest zijn dan
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is geeneens stoptoberquote:Op woensdag 5 april 2023 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien iemand die het een goed moment vond om te stoppen met roken.
Toen kon dat nog!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goeie!
Mijn vader heeft al eens een emmer koud water bij een stel jongens in de tent naar binnen gegooid nadat ze nachtenlang lawaai maakten na het uitgaan
Nee maar wakker bellen is ook een goeie wake-up call.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Toen kon dat nog!
Het probleem is echter.. als ik water naar binnen gooi, stroom het vanzelf naar beneden. Ons huis in dus
Niet voor moi, ik ga slapen want ik moet morgen wel fris en uitgerust en mooi zijn op @Meke ‘s Nieuwjaarsdagquote:
Moet ik zelf ook een wekker zetten hahaha. Dus hopelijk geen overlast vanavondquote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee maar wakker bellen is ook een goeie wake-up call.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet voor moi, ik ga slapen want ik moet morgen wel fris en uitgerust en mooi zijn op @:meke ‘s Nieuwjaarsdag
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet voor moi, ik ga slapen want ik moet morgen wel fris en uitgerust en mooi zijn op @:meke ‘s Nieuwjaarsdag
Jong geleerd...quote:Op woensdag 5 april 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
Ik was vanavond even oppassen, kom ik daar zijn alle deuren dicht en zie ik alleen mijn nichtje op de bank liggen, maar die hoort mij niet want ze zat naar Loreen te kijkenstond ik daar, terwijl ik maar bleef kloppen, een minuut lang door het raam naar Tattoo te kijken
Ze vindt het echt hélemaal geweldig, zingt alles mee, ook die van Finland en Tsjechië bijvoorbeeld.quote:
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op woensdag 5 april 2023 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze vind het echt hélemaal geweldig, zingt alles mee, ook die van Finland en Tsjechië bijvoorbeeld.
Heel grappig en ik heb haar niet eens moeten dwingen![]()
ineens was de interesse er vorig jaar.
Leuk! Hoe oud is ze? Anders kun je voor haar verjaardag EIC tickets geven 😅quote:Op woensdag 5 april 2023 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze vindt het echt hélemaal geweldig, zingt alles mee, ook die van Finland en Tsjechië bijvoorbeeld.
Heel grappig en ik heb haar niet eens moeten dwingen![]()
ineens was de interesse er vorig jaar.
Een beetje zoals ik me altijd voel als ik je probeer te DMenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
Ik was vanavond even oppassen, kom ik daar zijn alle deuren dicht en zie ik alleen mijn nichtje op de bank liggen, maar die hoort mij niet want ze zat naar Loreen te kijkenstond ik daar, terwijl ik maar bleef kloppen, een minuut lang door het raam naar Tattoo te kijken
Ja, maar het resultaat is wel bevredigend denk ikquote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Moet ik zelf ook een wekker zetten hahaha. Dus hopelijk geen overlast vanavond
Ze is 9, heb haar al beloofd dat we gaan als Nederland ooit wintquote:Op woensdag 5 april 2023 22:20 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Leuk! Hoe oud is ze? Anders kun je voor haar verjaardag EIC tickets geven 😅
Oh sorry, ik had het druk en de brug stond open en m’n wekker ging niet enzoquote:Op woensdag 5 april 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik me altijd voel als ik je probeer te DMen
Doe ik dan wel op 27 april. Dan wil ik toch heel vroeg op de vrijmarkt zijn. En aangezien ik denk dat hij die dag wil feesten is het effect van de actie veel efficiënterquote:Op woensdag 5 april 2023 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, maar het resultaat is wel bevredigend denk ik
Ik weet niet of dat ‘m is, maar er is al iemand opgepakt lees ikquote:Op woensdag 5 april 2023 22:19 schreef PinkLow het volgende:
https://twitter.com/MadMa(...)AJ20Ob6K6UX7eIw&s=19
Dit schijnt hem te zijn?! Aldus de speurhonden van Twitter.
Linkje?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ‘m is, maar er is al iemand opgepakt lees ik
Ja oké oké ik snap hetquote:Op woensdag 5 april 2023 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had het druk en de brug stond open en m’n wekker ging niet enzo
Oh?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:28 schreef NailQueen het volgende:
Nu.nl zegt dat er vuurwerk is gegooid?
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook best subtiel in dat het MORGEN mijn VERJAARDAG is, dus snap wel dat je het hebt gemistquote:Op woensdag 5 april 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]was ik bijna de belangrijkste dag van het jaar vergeten!
Ben je morgen jarig??quote:Op woensdag 5 april 2023 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook best subtiel in dat het MORGEN mijn VERJAARDAG is, dus snap wel dat je het hebt gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |