Het was een aansteker die werd gegooid.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef PinkLow het volgende:
Gelijk stoppen met de wedstrijd en later verder spelen zonder publiek..
Of kwam dit niet vanuit het publiek?
Volgens mij wel. Aanstekers ofzoiets.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef PinkLow het volgende:
Gelijk stoppen met de wedstrijd en later verder spelen zonder publiek..
Of kwam dit niet vanuit het publiek?
Nou hoe dan? Roken op de tribune mag toch allang niet meer?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een aansteker die werd gegooid.
Met aanstekers??🤣😅quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Strani het volgende:
Zucht. En dit is dan de industrie waar ik m'n brood mee verdien 😅
Omdat mensen iets te gooien wel het mee het stadion in mogen nemen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou hoe dan? Roken op de tribune mag toch allang niet meer?
Gouden business die aanstekers, ze smijten ze bij bosjes weg!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Strani het volgende:
Zucht. En dit is dan de industrie waar ik m'n brood mee verdien 😅
Hahahahahahahaquote:
Naar een analyse over de onregelmatigheden..quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb al dertig keer proberen te typen wat een ongelofelijk idiote vertoning het allemaal weer is maar het lukt niet. ‘t Is gewoon triest. Waar kijken we in godsnaam nog naar.
Het is genant, volwassen mensen die zich zo gedragen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb al dertig keer proberen te typen wat een ongelofelijk idiote vertoning het allemaal weer is maar het lukt niet. ‘t Is gewoon triest. Waar kijken we in godsnaam nog naar.
Met die tekst moet me denken aan dit nummer:quote:
Ik denk het wel, maar niet vandaag. Ik hoop op gewoon staken nu en het hier bij laten, 1-2 eindstand en Ajax in de finale. Ajax zou inmiddels al gewoon in de bus terug naar Amsterdam moeten zitten, nul reden om verder te spelen.quote:
Scheids heeft in principe nu wel de tijd om het onder het genot van een kopje thee even rustig te bekijken.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef PinkLow het volgende:
En voor dat akkefietje op het veld, worden er nu dus ook geen kaarten meer uitgedeeld??
Daar werden ook allerlei triestigheden geroepen naar oa Xaviquote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Arizona het volgende:
Dan was de sfeer bij Spakenburg-PSV toch beter.
Dat hoort wel een beetje bij het voetbal, helaas!!!!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar werden ook allerlei triestigheden geroepen naar oa Xavi
Ow, niet meegekregen. Dan trek ik mijn woorden in!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar werden ook allerlei triestigheden geroepen naar oa Xavi
Nou dit ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Cee het volgende:
Nou ja, ook met die triestigheden was het nog wel beter dan bij Feyenoord - Ajax, alleen ligt die lat niet zo hoog.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ow, niet meegekregen. Dan trek ik mijn woorden in!
Als je al ziet wat voor grote bek sommige kinderen in mijn klas (groep 5)hebben, ben ik er ook bang voor..quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou dit ja.
En ik ben bang dat het alleen maar erger wordt. Gebrek aan opvoeding vooral.
Lijkt me ook de beste optie. En dan voorlopig maar weer zonder publiek, alhoewel het weinig zal uitmaken want idioten leren nooit.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef Fred_B het volgende:
Even los van de emotie zal dit wel staken en uitspelen zonder publiek worden.
3 opties bij staken:quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef Fred_B het volgende:
Even los van de emotie zal dit wel staken en uitspelen zonder publiek worden.
Tijd voor een serieus gesprek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef PinkLow het volgende:
Hoofstuk driehonderdvijfentachtig wat betreft de bovenbuurman.
Het is weer zo ver! 4 man op bezoek op een woensdagavond. Hopelijk kan ik straks rustig slapen zonder overlast.
Zojuist vonden ze het grappig om heel vaak op die tering ringdeurbel te drukken. Waardoor ik 5 minuten naar dat irritante kutgeluid moest luisteren, 2 verdiepingen lager...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |