Lekker hoorquote:
🤣🤣quote:Op woensdag 5 april 2023 18:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Raampje mag wel even schoongemaakt worden trouwens. Al zullen er straks toch weer witte spikkels op zitten als we scoren.
Ik verwacht eigenlijk ook een makkelijke overwinning in een wedstrijd die totaal niet spannend is.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:43 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat we wel even winnen van ze. Bizar.
Zul je zien dat we verliezen natuurlijk.
Wanneer gaat de zon onder?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Wellenreuther; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Kökcü, Szymanski; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi #feyaja
als ik jouw ogen dicht sla?quote:
die gooien ze gelijk weg aks ze jouw naam zienquote:
Zolang het te verantwoorden valt.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij draagt geweld een warm hart toe?
duidelijkquote:
Dan halen we de finale toch niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk
je moet dus alleen geen rode kaart krijgen...
Mochten we 3-0 achterkomen er gewoon een paar doodschoppen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk
je moet dus alleen geen rode kaart krijgen...
Heb je wel in de competitie last van.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan halen we de finale toch niet.
halen niet staat niet mijn woorden boekquote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan halen we de finale toch niet.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je wel in de competitie last van.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
halen niet staat niet mijn woorden boek
kapoet maken wel
Wel die Baas. Die was slecht zondag.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen Bassey in de basis bij Ajax, weg vertrouwen
Timide sfeertje en dan 2 van die waterkanonnen rond laten rijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Abou had weer wat geld over
Jezus te paard
Het slaat echt helemaal nergens op, dacht dat we wel met die onzin klaar waren na afgelopen keerquote:Op woensdag 5 april 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Timide sfeertje en dan 2 van die waterkanonnen rond laten rijden
Fair enoughquote:
Beelden ?quote:
Balen!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kwartier verder en nog niks opgeschotenik ga niet eens op tijd binnen zijn zo
Nou ja er staat ook een hoop achter onsquote:
Het is jammer dat het weer zo moet, nergens voor nodig ook die waterkanonnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja er staat ook een hoop achter ons
Gaat ook onrustig worden op deze manier
Gelukkig zijn er genoeg waterkanonnen
Ook gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is jammer dat het weer zo moet, nergens voor nodig ook die waterkanonnen.
Nog 7 finales, maar bedankt!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap woud
4 finales denk ik....quote:
Ik ben er ook nog niet zo zeker van, het gaat iets te mooi allemaal de laatste tijd.quote:
En altijd als die teringlijers niet 'de favoriet' zijn draaien ze het om tegen ons.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zo zeker van, het gaat iets te mooi allemaal de laatste tijd.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En altijd als die teringlijers niet 'de favoriet' zijn draaien ze het om tegen ons.
Ja, daar heb ik dus echt geen zin in hoorquote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef snabbi het volgende:
1-1, verlengen en 3-1 in de verlenging zelf.
ik zeg niet wat ik hoop, maar wat ik denkquote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus echt geen zin in hoor
Dat grapje maakte ik ook al in de rijquote:Op woensdag 5 april 2023 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Deden ze natuurlijk extra zodat Gurney toch nog op tijd binnen is.
Dit, is misschien iets teveel rook en fakkels van het goede maar laten we nou niet doen alsof er van alles op het veld gegooid wordt en spelers zijn bekogeldquote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Overdrijven we niet een beetje in dit topic? Als astmapatiënt was de tweede ring van de gele zijde niet fantastisch en heel slim is het niet, maar ach.
In zoverre, de club moet hier de rekening van betalen. Dit soort minderwaardige sujetten wil je gewoon niet in je station hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Overdrijven we niet een beetje in dit topic? Als astmapatiënt was de tweede ring van de gele zijde niet fantastisch en heel slim is het niet, maar ach.
Toen werd onze heilige grasmat verneukt, niet te vergelijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest denken aan de bekerfinale Zwolle - Ajax, opdonderen met dit soort joden gezeik dus.
Nee oke, dat is waar. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen werd onze heilige grasmat verneukt, niet te vergelijken
Toen is er met 100 fakkels het veld bekogeld, iets andere orde.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest denken aan de bekerfinale Zwolle - Ajax, opdonderen met dit soort joden gezeik dus.
En kreeg hun eigen keeper het vuurwerk om z'n hoofd... Mogelijk dat 'ie daarom even later bij Feyenoord ging ballenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen werd onze heilige grasmat verneukt, niet te vergelijken
Evengoed snap ik de gedachtequote:Op woensdag 5 april 2023 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee oke, dat is waar. Ik neem mijn woorden terug.
Komt nog wel. Ventje is 21 hé.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als Santi nou nét iets sneller was, was ie echt niet te stoppen.
Mwa begin was best aardig. Dikke kans op 1-0. Tegen dit gerommel is niet op te voetballen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik was eigenlijk al bang voor zo'n scenario.. gewoon niet 100% gefocust.
Ja maar dat gerommel komt ergens vandaan.. ze zijn gewoon niet 100% gefocust op deze partij..Ajax wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa begin was best aardig. Dikke kans op 1-0. Tegen dit gerommel is niet op te voetballen natuurlijk.
Tja. Ali doet soms nou eenmaal onhandige dingen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar dat gerommel komt ergens vandaan.. ze zijn gewoon niet 100% gefocust op deze partij..Ajax wel.
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Na de 6-1 vanavond: de eerste 20 minuten hadden we het moeilijk.
En als het anders uitpakt, hebben Sjonnie aan een contractverlenging geholpenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Dit in een wedstrijd tegen Ajax zeggen.
Understatementquote:Op woensdag 5 april 2023 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Alireza zit nog niet echt lekker in de wedstrijd zullen we maar zeggen. Wat een debiel
Doe normaal idioot.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een ongelofelijke mongool die Alireza
Bij voorkeur die 11 in het rood/wit óók... Grijp daar eens op in, nep modquote:Op woensdag 5 april 2023 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Graag even normaal doen ja.
Eens met deze man. Graag Pasjauwquote:Op woensdag 5 april 2023 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Paixao er maar in gooien. Erger me dood aan die kut Iraniër
Past bij de Kuip.quote:
0-2 incoming dusquote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord echt zoveel sterker
Die 1-1 is niet ver weg.
? 3 spelertjes. De rest wil gewoon snaaien.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Halve selectie aan de Ramadan helpt ook niet mee natuurlijk.
Met types als Alireza is de 1-1 heel ver weg. Die gozer heeft het niet vanavond, kan je beter wisselen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord echt zoveel sterker
Die 1-1 is niet ver weg.
De laatste goede wedstrijd van onze ietwat overschatte Poolse vriend is ook wel weer heel eventjes geleden. Tijd voor Bullaude.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht even dat Szymanski ook aan de Ramadan deed gezien zijn spel.
Nee dus.
Ik hoop ontzettend voor hem (en ons) dat hij er toch eentje inpeert.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met types als Alireza is de 1-1 heel ver weg. Die gozer heeft het niet vanavond, kan je beter wisselen.
Gewoon weer zoals altijd.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef alopio het volgende:
Ajax is wel feller, spelen beter dan de twee confrontaties hiervoor. Feyenoord slordig, veel afvallende ballen voor Ajax.
Deze zie ik ook wel komen jaquote:
Heel die linkerkant is volledig ontzichbaarquote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb tot nu toe meer dreiging gezien van Ali dan van Idrissi.
FF uit laten razen, daarna eroverquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef snabbi het volgende:
wat een onzin, in de eerste helft in de arena hadden we het ook moeilijk. Tweede helft draaide het helemaal om.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Na vanavond voetjes terug op de grond, titeltje binnenhalen en ze in augustus in de Cruijffschaal in de Kuip alsnog pakken zeg ik.
Jij bent zo irritant hequote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Na vanavond voetjes terug op de grond, titeltje binnenhalen en ze in augustus in de Cruijffschaal in de Kuip alsnog pakken zeg ik.
Ik was heel de linkerkant vergeten, tot ie net een keer die kant ging...quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heel die linkerkant is volledig ontzichbaar
Dreiging voor onze eigen goal ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb tot nu toe meer dreiging gezien van Ali dan van Idrissi.
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef snabbi het volgende:
wat een onzin, in de eerste helft in de arena hadden we het ook moeilijk. Tweede helft draaide het helemaal om.
Hoe is Feyenoord veel beter? Vind het eerder gelijkwaardigquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.
-doe normaal-quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet
Walgelijke kutuser met een ziek aandachtsprobleem.
dat mag jij vinden, ik vind het onzin.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.
Meer kansen gehad.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe is Feyenoord veel beter? Vind het eerder gelijkwaardig
Geert is geen échte RB en alsnog beter dan Pedersen.quote:
Komt echt 0.0 dreiging vanuitquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was heel de linkerkant vergeten, tot ie net een keer die kant ging...
Niet normaal zeg.quote:
Heel Feyenoord valt niet mee. Ajax wint meer duels.. veel onnodig balverlies. Kom op man, je speelt thuis..volle bak..laat die enge figuren uit Amsterdam toch niet wegkomen hierquote:
Deden ze in dat provinciedorp van ze ook, werkte daar ook nietquote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef alopio het volgende:
Ajax wil ontregelen door tijd te rekken, te janken, kleine overtredingen te maken. Lukt ze prima tot nu toe. Feyenoord moet hier niet in meegaan
Voor de veranderingquote:
Idd. Net zo irritant spelen als hun, gaan ze niet met 11 eindigenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Voor de verandering![]()
Zij hebben er twee op scherp, ik zie potentie
Dat is wel irritant jaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Santi weer met dat gevraag om kaarten
Geef Santi aub de volgende keer geel![]()
![]()
Zuid-Amerikaans gejank, ik ga er ook zo slecht opquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Het is aardig in evenwicht ja.quote:
Echt een smetje op hem als persoon. Dat moet ie echt afleren.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaans gejank, ik ga er ook zo slecht op
Hoezo? Ook zonder emoties mag die toneelspeler z’n enkeltjes knappen hoor… zelfs buiten het voetbalveld op een doordeweekse dag. Vies ventje.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Houden we de emoties een beetje in toom boys
De grootste kansen voor Feyenoord.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is aardig in evenwicht ja.
tja dat geldt net zo goed voor die 4 van ajax daar net voor, tis kopieer gedrag wat ik ook niet wil zien, net zoals die rol-actie enzo.. maar jaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Eens hoor. Maar afgelopen weekend deed ie het ook al. Dat doe je gewoon niet, om kaarten vragen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja dat geldt net zo goed voor die 4 van ajax daar net voor, tis kopieer gedrag wat ik ook niet wil zien, net zoals die rol-actie enzo.. maar ja
We verliezen het iets teveel op het middenveld momenteel. En dat is best wrl een ernstige conclusie met Klaassen en Taylor.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Zonde dat het zo slecht bij ons is. Ajax is ook niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |