Lekker hoorquote:
🤣🤣quote:Op woensdag 5 april 2023 18:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Raampje mag wel even schoongemaakt worden trouwens. Al zullen er straks toch weer witte spikkels op zitten als we scoren.
Ik verwacht eigenlijk ook een makkelijke overwinning in een wedstrijd die totaal niet spannend is.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:43 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat we wel even winnen van ze. Bizar.
Zul je zien dat we verliezen natuurlijk.
Wanneer gaat de zon onder?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Wellenreuther; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Kökcü, Szymanski; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi #feyaja
als ik jouw ogen dicht sla?quote:
die gooien ze gelijk weg aks ze jouw naam zienquote:
Zolang het te verantwoorden valt.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij draagt geweld een warm hart toe?
duidelijkquote:
Dan halen we de finale toch niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk
je moet dus alleen geen rode kaart krijgen...
Mochten we 3-0 achterkomen er gewoon een paar doodschoppen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk
je moet dus alleen geen rode kaart krijgen...
Heb je wel in de competitie last van.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan halen we de finale toch niet.
halen niet staat niet mijn woorden boekquote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan halen we de finale toch niet.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je wel in de competitie last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |