Lekker hoorquote:
🤣🤣quote:Op woensdag 5 april 2023 18:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Raampje mag wel even schoongemaakt worden trouwens. Al zullen er straks toch weer witte spikkels op zitten als we scoren.
Ik verwacht eigenlijk ook een makkelijke overwinning in een wedstrijd die totaal niet spannend is.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:43 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat we wel even winnen van ze. Bizar.
Zul je zien dat we verliezen natuurlijk.
Wanneer gaat de zon onder?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Wellenreuther; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Kökcü, Szymanski; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi #feyaja
als ik jouw ogen dicht sla?quote:
die gooien ze gelijk weg aks ze jouw naam zienquote:
Zolang het te verantwoorden valt.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij draagt geweld een warm hart toe?
duidelijkquote:
Dan halen we de finale toch niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk
je moet dus alleen geen rode kaart krijgen...
Mochten we 3-0 achterkomen er gewoon een paar doodschoppen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
duidelijk
je moet dus alleen geen rode kaart krijgen...
Heb je wel in de competitie last van.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan halen we de finale toch niet.
halen niet staat niet mijn woorden boekquote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan halen we de finale toch niet.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je wel in de competitie last van.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
halen niet staat niet mijn woorden boek
kapoet maken wel
Wel die Baas. Die was slecht zondag.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen Bassey in de basis bij Ajax, weg vertrouwen
Timide sfeertje en dan 2 van die waterkanonnen rond laten rijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Abou had weer wat geld over
Jezus te paard
Het slaat echt helemaal nergens op, dacht dat we wel met die onzin klaar waren na afgelopen keerquote:Op woensdag 5 april 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Timide sfeertje en dan 2 van die waterkanonnen rond laten rijden
Fair enoughquote:
Beelden ?quote:
Balen!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kwartier verder en nog niks opgeschotenik ga niet eens op tijd binnen zijn zo
Nou ja er staat ook een hoop achter onsquote:
Het is jammer dat het weer zo moet, nergens voor nodig ook die waterkanonnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja er staat ook een hoop achter ons
Gaat ook onrustig worden op deze manier
Gelukkig zijn er genoeg waterkanonnen
Ook gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is jammer dat het weer zo moet, nergens voor nodig ook die waterkanonnen.
Nog 7 finales, maar bedankt!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap woud
4 finales denk ik....quote:
Ik ben er ook nog niet zo zeker van, het gaat iets te mooi allemaal de laatste tijd.quote:
En altijd als die teringlijers niet 'de favoriet' zijn draaien ze het om tegen ons.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zo zeker van, het gaat iets te mooi allemaal de laatste tijd.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En altijd als die teringlijers niet 'de favoriet' zijn draaien ze het om tegen ons.
Ja, daar heb ik dus echt geen zin in hoorquote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef snabbi het volgende:
1-1, verlengen en 3-1 in de verlenging zelf.
ik zeg niet wat ik hoop, maar wat ik denkquote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus echt geen zin in hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |