Met types als Alireza is de 1-1 heel ver weg. Die gozer heeft het niet vanavond, kan je beter wisselen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord echt zoveel sterker
Die 1-1 is niet ver weg.
De laatste goede wedstrijd van onze ietwat overschatte Poolse vriend is ook wel weer heel eventjes geleden. Tijd voor Bullaude.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht even dat Szymanski ook aan de Ramadan deed gezien zijn spel.
Nee dus.
Ik hoop ontzettend voor hem (en ons) dat hij er toch eentje inpeert.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met types als Alireza is de 1-1 heel ver weg. Die gozer heeft het niet vanavond, kan je beter wisselen.
Gewoon weer zoals altijd.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef alopio het volgende:
Ajax is wel feller, spelen beter dan de twee confrontaties hiervoor. Feyenoord slordig, veel afvallende ballen voor Ajax.
Deze zie ik ook wel komen jaquote:
Heel die linkerkant is volledig ontzichbaarquote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb tot nu toe meer dreiging gezien van Ali dan van Idrissi.
FF uit laten razen, daarna eroverquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef snabbi het volgende:
wat een onzin, in de eerste helft in de arena hadden we het ook moeilijk. Tweede helft draaide het helemaal om.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Na vanavond voetjes terug op de grond, titeltje binnenhalen en ze in augustus in de Cruijffschaal in de Kuip alsnog pakken zeg ik.
Jij bent zo irritant hequote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Na vanavond voetjes terug op de grond, titeltje binnenhalen en ze in augustus in de Cruijffschaal in de Kuip alsnog pakken zeg ik.
Ik was heel de linkerkant vergeten, tot ie net een keer die kant ging...quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heel die linkerkant is volledig ontzichbaar
Dreiging voor onze eigen goal ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb tot nu toe meer dreiging gezien van Ali dan van Idrissi.
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef snabbi het volgende:
wat een onzin, in de eerste helft in de arena hadden we het ook moeilijk. Tweede helft draaide het helemaal om.
Hoe is Feyenoord veel beter? Vind het eerder gelijkwaardigquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.
-doe normaal-quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet
Walgelijke kutuser met een ziek aandachtsprobleem.
dat mag jij vinden, ik vind het onzin.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem is meer dat het de schijn heeft van een ouderwetse Feyenoord-Ajax. Oftewel: Veel beter zijn en kansen om zeep helpen, maar toch verliezen.
Meer kansen gehad.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe is Feyenoord veel beter? Vind het eerder gelijkwaardig
Geert is geen échte RB en alsnog beter dan Pedersen.quote:
Komt echt 0.0 dreiging vanuitquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was heel de linkerkant vergeten, tot ie net een keer die kant ging...
Niet normaal zeg.quote:
Heel Feyenoord valt niet mee. Ajax wint meer duels.. veel onnodig balverlies. Kom op man, je speelt thuis..volle bak..laat die enge figuren uit Amsterdam toch niet wegkomen hierquote:
Deden ze in dat provinciedorp van ze ook, werkte daar ook nietquote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef alopio het volgende:
Ajax wil ontregelen door tijd te rekken, te janken, kleine overtredingen te maken. Lukt ze prima tot nu toe. Feyenoord moet hier niet in meegaan
Voor de veranderingquote:
Idd. Net zo irritant spelen als hun, gaan ze niet met 11 eindigenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Voor de verandering![]()
Zij hebben er twee op scherp, ik zie potentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |