Dat grapje maakte ik ook al in de rijquote:Op woensdag 5 april 2023 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Deden ze natuurlijk extra zodat Gurney toch nog op tijd binnen is.
Dit, is misschien iets teveel rook en fakkels van het goede maar laten we nou niet doen alsof er van alles op het veld gegooid wordt en spelers zijn bekogeldquote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Overdrijven we niet een beetje in dit topic? Als astmapatiënt was de tweede ring van de gele zijde niet fantastisch en heel slim is het niet, maar ach.
In zoverre, de club moet hier de rekening van betalen. Dit soort minderwaardige sujetten wil je gewoon niet in je station hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Overdrijven we niet een beetje in dit topic? Als astmapatiënt was de tweede ring van de gele zijde niet fantastisch en heel slim is het niet, maar ach.
Toen werd onze heilige grasmat verneukt, niet te vergelijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest denken aan de bekerfinale Zwolle - Ajax, opdonderen met dit soort joden gezeik dus.
Nee oke, dat is waar. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen werd onze heilige grasmat verneukt, niet te vergelijken
Toen is er met 100 fakkels het veld bekogeld, iets andere orde.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest denken aan de bekerfinale Zwolle - Ajax, opdonderen met dit soort joden gezeik dus.
En kreeg hun eigen keeper het vuurwerk om z'n hoofd... Mogelijk dat 'ie daarom even later bij Feyenoord ging ballenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen werd onze heilige grasmat verneukt, niet te vergelijken
Evengoed snap ik de gedachtequote:Op woensdag 5 april 2023 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee oke, dat is waar. Ik neem mijn woorden terug.
Komt nog wel. Ventje is 21 hé.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als Santi nou nét iets sneller was, was ie echt niet te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |