Wel die Baas. Die was slecht zondag.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen Bassey in de basis bij Ajax, weg vertrouwen
Timide sfeertje en dan 2 van die waterkanonnen rond laten rijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Abou had weer wat geld over
Jezus te paard
Het slaat echt helemaal nergens op, dacht dat we wel met die onzin klaar waren na afgelopen keerquote:Op woensdag 5 april 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Timide sfeertje en dan 2 van die waterkanonnen rond laten rijden
Fair enoughquote:
Beelden ?quote:
Balen!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kwartier verder en nog niks opgeschotenik ga niet eens op tijd binnen zijn zo
Nou ja er staat ook een hoop achter onsquote:
Het is jammer dat het weer zo moet, nergens voor nodig ook die waterkanonnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja er staat ook een hoop achter ons
Gaat ook onrustig worden op deze manier
Gelukkig zijn er genoeg waterkanonnen
Ook gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is jammer dat het weer zo moet, nergens voor nodig ook die waterkanonnen.
Nog 7 finales, maar bedankt!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap woud
4 finales denk ik....quote:
Ik ben er ook nog niet zo zeker van, het gaat iets te mooi allemaal de laatste tijd.quote:
En altijd als die teringlijers niet 'de favoriet' zijn draaien ze het om tegen ons.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zo zeker van, het gaat iets te mooi allemaal de laatste tijd.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En altijd als die teringlijers niet 'de favoriet' zijn draaien ze het om tegen ons.
Ja, daar heb ik dus echt geen zin in hoorquote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef snabbi het volgende:
1-1, verlengen en 3-1 in de verlenging zelf.
ik zeg niet wat ik hoop, maar wat ik denkquote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus echt geen zin in hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |