quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Et voila: https://streamable.com/k1r27a
Snelle Jelle met je filmpjesquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Mooi he, geen idee waar het over gaat ook
jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:55 schreef Sestra666 het volgende:
is de zoemer gegaan jongens? ik log net in
pleaseeeee answer me
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:55 schreef Sestra666 het volgende:
pleaseeeee answer me
Ik moet echt om 13.00 weg, maar gelukkig maar kort. Kan beter nu gaan dan kan ik het straks live meemakenquote:
ja zoemer is afgegaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:55 schreef Sestra666 het volgende:
pleaseeeee answer me
Nee nu nog niet.. eerst moet Eunice nog een keer met JW het bed in duiken terwijl zij erboven ligt en dan met het ritme mee beweegtquote:
Ik denk dat Esther nog veel wordt uitgelachen op k1..quote:
Er komen vast filmpjesquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
Shit! zit op mijn werk kan niet kijken
Ze hoort het toch niet , nee maar Es had nooit moeten ruilen , ze roept het wel op zich afquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther nog veel wordt uitgelachen op k1..
denk ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik moet echt om 13.00 weg, maar gelukkig maar kort. Kan beter nu gaan dan kan ik het straks live meemaken
Rupert, hardop lachend: een plakgeest.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je moet veel wrijven anders komt er niets uit.
Ik denk dat ze nog erge spijt krijgt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hoort het toch niet , nee maar Es had nooit moeten ruilen , ze roept het wel op zich af
Hooooiiiiieeeequote:Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef patat het volgende:
Goedemiddagggggggg
Gaat het toch gebeuren ja???
Daar ziet het naar uit dus laten we hopenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef patat het volgende:
Goedemiddagggggggg
Gaat het toch gebeuren ja???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt er ook helemaal opgewonden van....... het idee alleen alquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet waar rupi zit te wrijven
of denkt hij dat er iets uit de lamp van imi komt
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:04 schreef chufi het volgende:
Rupi wil de Genie spelen in de volgende Aladin musical versie ...
Eerlijk gezegd heeft Rupi er wel wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Babette of Jeff dat laatste zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop op een Erik of Kenzy op de stip..
Ik vind Esther een vreselijk mens en ik gun haar echt niet de prijs en zou haar het liefst zien gaan maar nu nog even niet.. ze moet nu eerst nog ontdekken dat haar JW Eunice wel erg leuk vindtquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette of Jeff dat laatste zal niet gebeuren
Eshter mag van mji nog wel even blijven vooral nu er langzaam wat afstand tussen haar en Jw komt
Ik stoor me graag ook nog even aan Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Esther een vreselijk mens en ik gun haar echt niet de prijs en zou haar het liefst zien gaan maar nu nog even niet.. ze moet nu eerst nog ontdekken dat haar JW Eunice wel erg leuk vindt
Ik denk dat Bern harder baalt van die wissel dan Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben het nu met zijn allen (op Bern en Esther na) over de proef van gisteren, iedereen enthousiast (en trots)
Iets meer dan een half uur voorbij, voor mijn idee lijkt het ook al wel meer dan een uur te durenquote:
Bern kan dit helemaal niet handelenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat Bern harder baalt van die wissel dan Esther![]()
Met z'n hagelslag#pindakaas![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Esther een vreselijk mens en ik gun haar echt niet de prijs en zou haar het liefst zien gaan maar nu nog even niet.. ze moet nu eerst nog ontdekken dat haar JW Eunice wel erg leuk vindt
Jeffrey: Bern zit nog in zak en as, maar dat is omdat we die 4 meier niet haalden!quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern kan dit helemaal niet handelen![]()
Ja de hele inboedel is pleitequote:Op dinsdag 4 april 2023 13:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan lang over gedaan.
schup die eizak toch de tent uitquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:15 schreef Harry het volgende:
Typerend: Isaac staat direct vooraan, Kenzy juist achteraan.
Dat zal Kenzy wel zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:19 schreef greysbones het volgende:
en Esther is constant aan het loeren naar JW
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:19 schreef Giggio het volgende:
het leeft in Nederland![]()
Twitter:
Trending in Nederland
Esther
22.587 Tweets
Maar wat wordt er dan over haar getweet?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:19 schreef Giggio het volgende:
het leeft in Nederland![]()
Twitter:
Trending in Nederland
Esther
22.587 Tweets
Dan krijgt Erik een dikke error omdat ie dat niet zag aankomen, ik wil dit wel zien.quote:
JW: "Iedereen vond het leuk, behalve Esther 😜" #eenjaarvanjelevenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat wordt er dan over haar getweet?
Oh zoquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
JW: "Iedereen vond het leuk, behalve Esther 😜" #eenjaarvanjeleven
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:24 schreef D. het volgende:
Ik snap niet waarom ze de opdracht nooit gelijk snappen
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:25 schreef patat het volgende:
Half uur wachten... nu moet ik de vaatwasser wel even aandacht geven
De uitleg was heel duidelijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet.Af en toe ok maar iedere keer. Ongelooflijk.
nee over een half uquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie JW buiten zitten, eliminatie al geweest?
Dat hoofd van Esther staat op onweer #eenjaarvanjelevenquote:
lolquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Dat hoofd van Esther staat op onweer #eenjaarvanjeleven
Als er een eliminatie komt moet JW er als eerste uit,dan pak je Erik en Esther #eenjaarvanjeleven
Esther is selectief doof #eenjaarvanjeleven
Kamer 1 kamer 1,🎶🎶
Kijken hoe lang esther nog vrolijk is in die kamer ,iig zit jw nog meer bij eunice🥳#eenjaarvanjeleven
etc etc
ja onzin, nooit eens onverwachts ,nu kunnen ze gauw nog effe iemand uitkiezen als ze dat al niet hadden gedaanquote:
Nee, ze moeten zelfs nog nomineren welke 2 het spel gaan spelenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
en hij riep het een paar keerquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:28 schreef StephanL het volgende:
Esther lopen![]()
Jw: lekker hè? En ze loopt door
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Esther viesmad, woestboos en nog veel veel erger joh!quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahahaha, Esther loopt buiten langs JW en Eunice, JW zegt 'lekker he', Es loopt stug door, doet net of ze niets hoort...![]()
Dan kan ik nog even lunch maken en dan hoef ik niets te missenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze moeten zelfs nog nomineren welke 2 het spel gaan spelen
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Ik weet niet of Esther dit wel gaat trekken...quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Esther viesmad, woestboos en nog veel veel erger joh!
Het is maar net wat ze uit komt of wat achter besloten is tussen bepaalde deelnemers die een petertje willen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ze zien de vragen dus niet van te voren, de FEBO heeft vraag 10 dus zelf in de hand .....
Kan primaquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik nog even lunch maken en dan hoef ik niets te missen
Die kans acht ik ook best aanwezig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:30 schreef D. het volgende:
Babette gaat er vanuit dat ze moet spelen, en dat ze gaat falen
Maar die zal het toch sowieso winnen tegen Babette? Tenminste, dat denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Bij eliminatieopdrachten regeert meestal de angst terwijl juist dit het moment is om Bern erop te zetten ipv Esther
Ja, op Wanda, dat is gelukt. Ook op de motor is gelukt, geen idee waar ie nu weer op wilquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, op Wanda, dat is gelukt. Ook op de motor is gelukt, geen idee waar ie nu weer op wil
Ze lijken op Imadiddin te gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
De bende van ellende is het met elkaar eens ... weet alleen niet precies op wie ze nu gaan.
de broooooosssssquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer snappen ze het niet, zet de twee sterkste spelers erop, gegarandeerd eentje weg .....
is bij iedereen zo , bep kan die druk ook amper aanquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Bij eliminatieopdrachten regeert meestal de angst terwijl juist dit het moment is om Bern erop te zetten ipv Esther
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:55 schreef Sestra666 het volgende:
pleaseeeee answer me
Ja, wel apart, Imadiddin lijkt me slimmer dan Babette. Het ligt er ook maar net aan wat voor vragen ze krijgen eigenlijk. Wel een risico.quote:
Ik denk dat Esther meer kennis heeft dan Bernquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:32 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar die zal het toch sowieso winnen tegen Babette? Tenminste, dat denk ik.
helaas... was zo mooi geweestquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te organiseren vanuit 1 groep.
Ja, weet niet of er ook een tijd aan verbonden is, maar als Bern binnen een bepaalde tijd moet antwoorden kan ie net zo goed vast inpakken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther meer kennis heeft dan Bern
Qua fysieke opdrachten wel maar dit is andere koek want anders kun je zo iemand er nooit opzettenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:32 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar die zal het toch sowieso winnen tegen Babette? Tenminste, dat denk ik.
Eenschquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat de winnaar niet iemand mag kiezen
Jammer dat ze hem de vragen niet laten doen, hij is echt een domme dino.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
The heat is on zingt Marciano om nog maar even wat te intimideren..
Ja, dit is wel heel makkelijk te sturen. Jammer weer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac bevestigt nog even dat FEBO honderd vragen heeft en zelf gaat bepalen welke vraag ze stellen bij de allesbeslissende
Het zijn beiden schoothondjes,quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:37 schreef Juud79 het volgende:
Immi tegen Esther? Boh, dat zou wel tof zijn, beide overbodig in de loods.
Al gun ik het die stille shoothond nog het meest om te vertrekken, heel de dag achter Rupert aan hobbelen.
Winnaar mag niemand wegsturen, degene die faalt en dat zou Kenzi moeten zijn vertrekt dan.quote:
imi en esther denk ikquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Wibehh het volgende:
Wie gaan op de stippen staan denken jullie?
Volgens mij valt dat reuze mee met domme dino zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem de vragen niet laten doen, hij is echt een domme dino.
Het is idd geen licht.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem de vragen niet laten doen, hij is echt een domme dino.
Vorige week deed hij de pubquiz, daar kwam hij niet goed uit de verf.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee met domme dino zijn
zijn van die figuren die wijs willen lijken maar ...quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week deed hij de pubquiz, daar kwam hij niet goed uit de verf.
oh oke, dacht dat Bern dit vroeg net aan de Scheids, mag de winnaar iemand weg sturen..quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Winnaar mag niemand wegsturen, degene die faalt en dat zou Kenzi moeten zijn vertrekt dan.
Allemaal een momentopnamequote:Op dinsdag 4 april 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week deed hij de pubquiz, daar kwam hij niet goed uit de verf.
Jeweetogquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:41 schreef D. het volgende:
Waarom willen ze nu Imi ipv Babette?
Waar is ‘stick to the plan’ gebleven?
Ik vind hem ook wel schattigquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou het jammer vinden als Imi weg zou gaan, komt nu steeds meer los en is nu ook meer met anderen dan alleen met Ruppie. Vind het wel een leuke knul, alleen dat lachje gkkk gkkk gkk
Hij is echt de stille aanwezig. Laat zich weinig zien en horen. ZIt vast geplakt aan Rupert het lijkt bijna slaafs zoals hij er altijd bij staatquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:37 schreef Juud79 het volgende:
Immi tegen Esther? Boh, dat zou wel tof zijn, beide overbodig in de loods.
Al gun ik het die stille shoothond nog het meest om te vertrekken, heel de dag achter Rupert aan hobbelen.
Ik zou dat ook jammer vinden, een leuke vent en ik moet nog steeds lachen om zijn lachjequote:Op dinsdag 4 april 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou het jammer vinden als Imi weg zou gaan, komt nu steeds meer los en is nu ook meer met anderen dan alleen met Ruppie. Vind het wel een leuke knul, alleen dat lachje gkkk gkkk gkk
kan die nu eens zelf geen keuze maken , meeloper is wendyquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:42 schreef Harry het volgende:
Wendy: op wie moet ik nou drukken?
Zoe: doe maar Esther.
Beetje wat JW altijd zegt: Ik snap het wel maar ik begrijp het nietquote:
Voegt echt niets toe en is minder goed ter verstaan dan Ruppie.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is echt de stille aanwezig. Laat zich weinig zien en horen. ZIt vast geplakt aan Rupert het lijkt bijna slaafs zoals hij er altijd bij staat
Ja echt heel jammer. Komt denk ik door al die bondjes die worden geslotenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat de winnaar niet iemand mag kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |