Dan kan ik nog even lunch maken en dan hoef ik niets te missenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze moeten zelfs nog nomineren welke 2 het spel gaan spelen
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Ik weet niet of Esther dit wel gaat trekken...quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Esther viesmad, woestboos en nog veel veel erger joh!
Het is maar net wat ze uit komt of wat achter besloten is tussen bepaalde deelnemers die een petertje willen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ze zien de vragen dus niet van te voren, de FEBO heeft vraag 10 dus zelf in de hand .....
Kan primaquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik nog even lunch maken en dan hoef ik niets te missen
Die kans acht ik ook best aanwezig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:30 schreef D. het volgende:
Babette gaat er vanuit dat ze moet spelen, en dat ze gaat falen
Maar die zal het toch sowieso winnen tegen Babette? Tenminste, dat denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Bij eliminatieopdrachten regeert meestal de angst terwijl juist dit het moment is om Bern erop te zetten ipv Esther
Ja, op Wanda, dat is gelukt. Ook op de motor is gelukt, geen idee waar ie nu weer op wilquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, op Wanda, dat is gelukt. Ook op de motor is gelukt, geen idee waar ie nu weer op wil
Ze lijken op Imadiddin te gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
De bende van ellende is het met elkaar eens ... weet alleen niet precies op wie ze nu gaan.
de broooooosssssquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer snappen ze het niet, zet de twee sterkste spelers erop, gegarandeerd eentje weg .....
is bij iedereen zo , bep kan die druk ook amper aanquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Bij eliminatieopdrachten regeert meestal de angst terwijl juist dit het moment is om Bern erop te zetten ipv Esther
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:55 schreef Sestra666 het volgende:
is de zoemer gegaan jongens? ik log net in
pleaseeeee answer me
Ja, wel apart, Imadiddin lijkt me slimmer dan Babette. Het ligt er ook maar net aan wat voor vragen ze krijgen eigenlijk. Wel een risico.quote:
Ik denk dat Esther meer kennis heeft dan Bernquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:32 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar die zal het toch sowieso winnen tegen Babette? Tenminste, dat denk ik.
helaas... was zo mooi geweestquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te organiseren vanuit 1 groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |