Ik denk dat Esther nog veel wordt uitgelachen op k1..quote:
Er komen vast filmpjesquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
Shit! zit op mijn werk kan niet kijken
Ze hoort het toch niet , nee maar Es had nooit moeten ruilen , ze roept het wel op zich afquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther nog veel wordt uitgelachen op k1..
denk ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik moet echt om 13.00 weg, maar gelukkig maar kort. Kan beter nu gaan dan kan ik het straks live meemaken
Rupert, hardop lachend: een plakgeest.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je moet veel wrijven anders komt er niets uit.
Ik denk dat ze nog erge spijt krijgt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hoort het toch niet , nee maar Es had nooit moeten ruilen , ze roept het wel op zich af
Hooooiiiiieeeequote:Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef patat het volgende:
Goedemiddagggggggg
Gaat het toch gebeuren ja???
Daar ziet het naar uit dus laten we hopenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef patat het volgende:
Goedemiddagggggggg
Gaat het toch gebeuren ja???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt er ook helemaal opgewonden van....... het idee alleen alquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet waar rupi zit te wrijven
of denkt hij dat er iets uit de lamp van imi komt
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:04 schreef chufi het volgende:
Rupi wil de Genie spelen in de volgende Aladin musical versie ...
Eerlijk gezegd heeft Rupi er wel wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Babette of Jeff dat laatste zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop op een Erik of Kenzy op de stip..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |