Ik vind Esther een vreselijk mens en ik gun haar echt niet de prijs en zou haar het liefst zien gaan maar nu nog even niet.. ze moet nu eerst nog ontdekken dat haar JW Eunice wel erg leuk vindtquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette of Jeff dat laatste zal niet gebeuren
Eshter mag van mji nog wel even blijven vooral nu er langzaam wat afstand tussen haar en Jw komt
Ik stoor me graag ook nog even aan Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Esther een vreselijk mens en ik gun haar echt niet de prijs en zou haar het liefst zien gaan maar nu nog even niet.. ze moet nu eerst nog ontdekken dat haar JW Eunice wel erg leuk vindt
Ik denk dat Bern harder baalt van die wissel dan Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben het nu met zijn allen (op Bern en Esther na) over de proef van gisteren, iedereen enthousiast (en trots)
Iets meer dan een half uur voorbij, voor mijn idee lijkt het ook al wel meer dan een uur te durenquote:
Bern kan dit helemaal niet handelenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat Bern harder baalt van die wissel dan Esther![]()
Met z'n hagelslag#pindakaas![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Esther een vreselijk mens en ik gun haar echt niet de prijs en zou haar het liefst zien gaan maar nu nog even niet.. ze moet nu eerst nog ontdekken dat haar JW Eunice wel erg leuk vindt
Jeffrey: Bern zit nog in zak en as, maar dat is omdat we die 4 meier niet haalden!quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern kan dit helemaal niet handelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |