Ik twijfelde toch nog even toen zijn koffer kwam, nou moeten we nog maanden tegen Sjeffies zure kop aan kijkenquote:
Ik heb het niet over de groep maar over de twee hoofdrolspelers van het gedoequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan deed de hele groep goed mee... iedereenstond met verbazing te kijken naar wat er buiten beeld gebeurde..
Dat wazige gelul ook elke keerquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
Mirthe aan het lullen tegen Mori
Die niet reageert
Dat is Isaakquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
marcio dit is element wat erbij hoort
jeff wilde het nog groters aanpakken maar wilde ook niet overdrijven
Het is geen prettig mens, maar wel 1 waar altijd wel wat mee aan de hand is.quote:
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eensquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Jeff doet Kim ook pijn
Die spoort hem echt niet
Aah een zelfde gesprek dus als met Eunicequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eens
Die is zo nep als maar kanquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lijkt me niet de vrolijkste in het huis
de bewoordingen waren misschien niet helemaal goed. Maar de gedachtengang zelf wel. Ik geloof dat mirthe heel erg veel moeite heeft gehad met het verbale geweld van Jeff tegen Kim, Het uitschelden en tieren en scheldwoorden en het kleinerenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eens
ja niet mijn typequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is zo nep als maar kan
Onder het mom van een sausje vlinder
Onschuld etc
Wat is een concoomkop?quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
concoomkop: weet je wat grappig is, heb me terug getrokken, vakantiemodus en veel inzichten gehad..
Dat weten we dus niet, dat werd vakkundig van streams gehouden. We weten ook niet wat er achter de schermen is gebeurd. Wel weten we dat Kim er geen gele kaart voor gekregen heeft, en dat ligt bij de febo.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:29 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft hij deze heisa niet gemaakt na het knietje van Kim.
Ik word echt naar van dit gedoe.
hij beseft: hier kan ik podium mee pakken...quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef mootie het volgende:
Maar Jeff die zich nu profileert als zeer betrokken tegenstander van fysiek geweld.
Ik kan er niks mee en vind het ronduit belachelijk.
Iedereen mee lullen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
jef benadrukt nog eens: is voor hem vermaak..
loopt wel eens de kamer in
mogen ze weten..
gaat daar lachen
loopt dan terug
wil niet pijn pijn doen
wil gewoon even iedereen bewust maken he
moet echt binnen komen bij iedereen![]()
iedereen doet er alles aan
laten wij dat dan ook doen
sportief mogelijk houden allemaal
Neee, dit kan hij nog wel een weekje uitmelken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Nu moet het ook een kleer klaar zijn Jeff. je blijft dan ook ophouden met klagen over geweld nu
Nee ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben volgens mij 1 van de weinig die hier blij mee is
kgeef hem 2quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Neee, dit kan hij nog wel een weekje uitmelken.
Dit gaan we nog weken horen. I.c.m. hoe goed november was...quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Nu moet het ook een kleer klaar zijn Jeff. je blijft dan ook ophouden met klagen over geweld nu
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:37 schreef mootie het volgende:
Hij vind mensen verbaal kleineren en aanpakken om te gieren. En staat nu de paus uit te hangen
Zucht.. Dat doet ie al de hele week. Ook als je zag hoe fel hij tijdens die ruzies werd als Kim ook maar de indruk gaf fysiek te worden. Maar kennelijk is zwart/wit alleen de maat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
Hij geeft nu toe dat Kim hem fysiek heeft aangepakt.
Dit dus, ik vraag me oprecht af hoe het werkt in zijn hoofd!quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus.
laatste rant liep hij te schelden en te tieren, iedereen zit dan muisstil en doet niets. Hij loopt naar buiten, daar staat Kim en die vraagt of hij klaar is.
"nee, nog niet klaar, is toch lachen joh dit "
en weer naar binnen en verder schelden en tieren.
Daar had hij anders moeite genoeg mee, hoe vaak heeft hij Martin niet uitgescholden..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:40 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: als Martin haantjesgedrag vertoont, dan kan ik daar over heen gaan.
Dat verheldert veel......
Rupiequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:42 schreef woxxel het volgende:
ik vond het ook wel leuk dat rupie zei dat er 1 krat bier minder is besteld , sja, ze hadden niet meer op jeff gerekend.
jeff was heel even stil op dat moment
Ik begrijp gewoon niet waarom hij nu opeens het heilig boontje gaat uithangen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zucht.. Dat doet ie al de hele week. Ook als je zag hoe fel hij tijdens die ruzies werd als Kim ook maar de indruk gaf fysiek te worden. Maar kennelijk is zwart/wit alleen de maat.
Dat is dus gewoon onzin, die zijn (zoals ik net al zei) dagen van stream gehouden na die ruzie, je doet dus aannames. Wij weten dat gewoon niet. Gooi je pijlen naar de febo die Kim dus de hand boven het hoofd gehouden heeft door ze van stream te houden en geen gele kaart te geven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom hij nu opeens het heilig boontje gaat uithangen.
Kim had hij binnen de kortste keren vergeven.
Maar verder laat de hele groep zich al maanden intimideren door Jeff en ice.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
Sasha zegt dat wanneer Marciano Erik intimideert, je erover moet praten.
Erik: hij houdt vanzelf op.
Dat dacht Gert Jan ook!!!quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
Jap en zijn nieuwe zwaan Kleef aan
Jap wil zichzelf er wel opzetten
Hij haalt dat
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
Sasha zegt dat wanneer Marciano Erik intimideert, je erover moet praten.
Erik: hij houdt vanzelf op.
Zag ik het toch goedquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef Setje72 het volgende:
Voetje vasthouden van Jw daar speeld volgens mij al meer
quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
Jasper: ik wil tot het einde iedereen eruit spelen.
Beetje dom dan toch, ook die overschatte zichzelf..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wil spelen, lijkt dezelfde strategie te willen als GertJan
Love wendyquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Esther heeft AFSTAND genomen
Wendy : door boven hem komen te liggen?
Esther : ik heb het voor Mirthe gedaan
GJ kreeg een bijna onmogelijke opdracht.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beetje dom dan toch, ook die overschatte zichzelf..
Omg, ze heeft het echt niet door he....quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Die is bang dat Wanda terug naar Ivor gaat..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wil een Petertje? waar komt dat nou weer vandaan
Esther is een goed mens, doet alleen maar dingen voor een anderquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Dat zei ze tegen JW die zei je hebt niets met Kim te maken en jij hebt geen relatie met Jeffquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
mirthe wil aandacht: kan net zo goed dood zijn
GJ had de opdracht alleen met een helicopter kunnen halen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ kreeg een bijna onmogelijke opdracht.
En wij geloven Eva Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef D. het volgende:
Esther zegt dat JW een klojo is, en dat ze het voor Mirthe gedaan had
OMG hahahahaquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei ze tegen JW die zei je hebt niets met Kim te maken en jij hebt geen relatie met Jeff
Toen zei Mirthe nee gelukkig niet want dan kan ik net zo goed dood zijn
Denk dat Ivoer klaar is met Wanda..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is bang dat Wanda terug naar Ivor gaat..
Dit had hij inderdaad beloofd aan GJ, dat als het hem niet zou lukken, hij de maand erop zou gaan (en Bern die erbij stond, de maand daarna)quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wil spelen, lijkt dezelfde strategie te willen als GertJan
Als ze weggaat doet ze ook veel mensen een plezier, dat zal haar goed doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is een goed mens, doet alleen maar dingen voor een ander
Jappie wil nu Exitspellen spelen en die winnen zodat 'ie mensen kan wegspelen maar met alleen Sasje's stem komt Jap niet verquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is bang dat Wanda terug naar Ivor gaat..
Mogelijk zaten ze al langer in een impasse en was de loods een oplossing om er een eind aan te maken ,.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat Ivoer klaar is met Wanda..
Eens, maar dan nog, je weet nooit wat voor opdracht het wordt..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ kreeg een bijna onmogelijke opdracht.
Iedereen liegt daar behalve Jeffreyquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft zich nooit terug getrokken
Leugenaar
Yep, Jeff heeft zijn principes (als hij die al had) opzij gezet en blijft, niet voor het geld uiteraard, maar voor de titelquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Zo, alles weer back to normal zie ik. Mooi, en doorrrr.
Jappie denkt doordat de febo wel zijn brommert dag heeft goedgekeurd ze nu ook al het andere goedkeurtquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie wil iedereen weg spelen
Hij denkt dat de FEBO even meewerkt
Ennnn terecht!quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, Jeff heeft zijn principes (als hij die al had) opzij gezet en blijft, niet voor het geld uiteraard, maar voor de titel
Zou kunnen ja, maar ik heb Wanda er nooit over gehoord, wel na de nachtelijke escapades met Jasper...dan had ze spijt dat ze haar relatie van 9 jaar op het spel zette...quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk zaten ze al langer in een impasse en was de loods een oplossing om er een eind aan te maken ,.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie denkt doordat de febo wel zijn brommert dag heeft goedgekeurd ze nu ook al het andere goedkeurt
Ik denk dat Jappie van een koude kermis thuis komtquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie denkt doordat de febo wel zijn brommert dag heeft goedgekeurd ze nu ook al het andere goedkeurt
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie van een koude kermis thuis komt
Nee Jeffrey niet....quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh! Die ook!![]()
Liegen alsof het een lieve lust is
Precies. Gewoon negeren negeren negeren tot hij mokkend en jankend zelf de poort uit loopt. Zielige kleuter.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:57 schreef Monique___ het volgende:
dit gaat hij echt blijven uitmelken he die jef?
pfffff
dat mensen daar nog op ingaan
ja en hoe.... pffquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Pff, streamwissel. Net zo'n goed gesprek!
Jeffrey mag het. We verzinnen later wel waarom.quote:
Geintje, zei hij vervolgens..... (context).quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff tegen Jap : Maar jij baalt nu dat er straks geen vlag in de boom hangt..
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Precies. Gewoon negeren negeren negeren tot hij mokkend en jankend zelf de poort uit loopt. Zielige kleuter.
Dat mag niet hoor!quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ben jeff fan![]()
zorgt voor dramastreams
Ja.. ik snapte de context nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Geintje, zei hij vervolgens..... (context).
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:04 schreef Seattle het volgende:
Ik heb mijn turfkaart vol van JW ‘Het maakt mij niet uit’
100x
Waar kan ik hem inwisselen?
Kan me niet voorstellen...is ze van haar bubbelkont en bubbelbuikje af...?quote:
De vlag uithangen als iemand vertrekt......quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ik snapte de context nietVond het wel een grappig zinnetje.. dacht dat ze een geheime code hadden afgesproken waarmee Jeff een boodschap zou doorgeven vanaf de buitenkant.
Zijn daar wel fan van het volgen van mensen die graag hun verhaal tig keer vertellenquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:06 schreef Seattle het volgende:
Jeff gaat zijn verhaal weer ophangen tegen JW ben ik bang
Wen er maar aan....quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
Gaan we weer , dat lullen over geweld gaat me te ver
Was te verwachten, rancuneus en oud zeer. Zij wilde ooit Jeffie graag, kreeg hem niet en papte maar met Berend aan, toen is het mis gegaan...weg met dat kind!quote:
Heh .. en ook dat hij er niks van gezien heeft .... grappig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
JW zegt eerlijk tegen Jeffrey dat hij de duw van Marciano niet veel voor vond stellen.
Wel ballen tonen idd..quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wel mooi dat ze het toch draagt
die rolmops
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. en ook dat hij er niks van gezien heeft .... grappig.
Hij zei dat ie het niet gezien had, alleen het schelden gehoordquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
JW zegt eerlijk tegen Jeffrey dat hij de duw van Marciano niet veel voor vond stellen.
Hele dagen klaverjassen maar Bern mag geen spelletje spelen. Wat een treurig gedoe daar achter.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:13 schreef Silves het volgende:
Ze vinden het "achter"niet leuk dat spel DD, zou Bern daarom zo zuur zijn...?
En zelf dagen janken van een duwtje. Wat een pussyquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zegt dat zijn agressieve gedrag vermaak is.
Daar maakt hij dan wel een cruciale fout , want het komt bedreigend overquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
ik zie echt niet zoveel lol in je vriendin publiekelijk zo uitschelden en kleineren dat ze gaat huilen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar maakt hij dan wel een cruciale fout , want het komt bedreigend over
Dan ben je in mijn ogen een slecht mens, wanneer je agressie als vermaak ziet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar maakt hij dan wel een cruciale fout , want het komt bedreigend over
Hij scheld anderen ook uit in hun gezicht maar ook achter hun rug, prima dat je blijft maar ga niet het slachtoffer uithangenquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie echt niet zoveel lol in je vriendin publiekelijk zo uitschelden en kleineren dat ze gaat huilen.
maar dat zal dan wel mijn gebrek aan humor zijn.
Dit heet dekking voor hem, niet voor zijn slachtoffers, die absoluut geen fysiek geweld tegen hem mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
Zlatan Ibrahimovic is zijn voorbeeld.
Voor degene die er weer in trappen...in zijn relatie doet hij precies hetzelfde. Kim kleineren...wat een vermaak.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:16 schreef Seattle het volgende:
JW en Jeff nu dat hele overkomen van Jeff daar een act is:
“Denk je nou echt dat ik op mijn werk zeg, ik ben de beste etc.? Voor mij is dit vermaak.”
Verschrikkelijk inderdaad: Ben je achterlijk ofzo? Ben je op je achterhoofd gevallen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Voor degene die er weer in trappen...in zijn relatie doet hij precies hetzelfde. Kim kleineren...wat een vermaak.
Och ermquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Och Esther, JW negeert haar en ze vraagt aan Babs wat er aan de hand is. Hij praat niet meer met haar, zit niet meer bij haar, zegt geen goeie morgen. Haar insteek om boven hem te gaan liggen was echt voor Mirthe en niet voor hem. Ze denkt dat ze misschien daar boos over is, want ze heeft verder niks gezegd en ze is echt niet meer verliefd op hem ..
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:18 schreef Silves het volgende:
Essie heeft Babs nu wel weer nodig..en toch gaat ze op Babs stemmen..gek mens.
Ik vind het echt heel bizar dat hij verbaal agressief totaal niet ziet als fout.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij scheld anderen ook uit in hun gezicht maar ook achter hun rug, prima dat je blijft maar ga niet het slachtoffer uithangen
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel bizar dat hij verbaal agressief totaal niet ziet als fout.
Arme Essiequote:Op dinsdag 4 april 2023 11:21 schreef Monique___ het volgende:
es: haar zenuwen worden geraakt.. ze weet niet wat er is....
ze kan het niet bij de ander laten en trekt zich alles peroonlijk aan?
Die tijd op de bank, zei ze heel duidelijk tegen Jw,,ja tuurlijk ga ik in deze met je mee, wil je vertrouwen terug...daarna heeft ze met Babs gepraat en sorry gezegd, totnu is het stick to the plan..of er moet iets gebeurt zijn om op iemand anders te stemmen..( hoop ik ).quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier met zakdoek
veegt traantje weg
om essie
![]()
Mijn hemel dit is ook vermoeiend , daarom denk ik echt dat Esther klaar isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |