Verschrikkelijk inderdaad: Ben je achterlijk ofzo? Ben je op je achterhoofd gevallen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Voor degene die er weer in trappen...in zijn relatie doet hij precies hetzelfde. Kim kleineren...wat een vermaak.
Och ermquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Och Esther, JW negeert haar en ze vraagt aan Babs wat er aan de hand is. Hij praat niet meer met haar, zit niet meer bij haar, zegt geen goeie morgen. Haar insteek om boven hem te gaan liggen was echt voor Mirthe en niet voor hem. Ze denkt dat ze misschien daar boos over is, want ze heeft verder niks gezegd en ze is echt niet meer verliefd op hem ..
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:18 schreef Silves het volgende:
Essie heeft Babs nu wel weer nodig..en toch gaat ze op Babs stemmen..gek mens.
Ik vind het echt heel bizar dat hij verbaal agressief totaal niet ziet als fout.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij scheld anderen ook uit in hun gezicht maar ook achter hun rug, prima dat je blijft maar ga niet het slachtoffer uithangen
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel bizar dat hij verbaal agressief totaal niet ziet als fout.
Arme Essiequote:Op dinsdag 4 april 2023 11:21 schreef Monique___ het volgende:
es: haar zenuwen worden geraakt.. ze weet niet wat er is....
ze kan het niet bij de ander laten en trekt zich alles peroonlijk aan?
Die tijd op de bank, zei ze heel duidelijk tegen Jw,,ja tuurlijk ga ik in deze met je mee, wil je vertrouwen terug...daarna heeft ze met Babs gepraat en sorry gezegd, totnu is het stick to the plan..of er moet iets gebeurt zijn om op iemand anders te stemmen..( hoop ik ).quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier met zakdoek
veegt traantje weg
om essie
![]()
Mijn hemel dit is ook vermoeiend , daarom denk ik echt dat Esther klaar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |