quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. en ook dat hij er niks van gezien heeft .... grappig.
Hij zei dat ie het niet gezien had, alleen het schelden gehoordquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
JW zegt eerlijk tegen Jeffrey dat hij de duw van Marciano niet veel voor vond stellen.
Hele dagen klaverjassen maar Bern mag geen spelletje spelen. Wat een treurig gedoe daar achter.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:13 schreef Silves het volgende:
Ze vinden het "achter"niet leuk dat spel DD, zou Bern daarom zo zuur zijn...?
En zelf dagen janken van een duwtje. Wat een pussyquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zegt dat zijn agressieve gedrag vermaak is.
Daar maakt hij dan wel een cruciale fout , want het komt bedreigend overquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
ik zie echt niet zoveel lol in je vriendin publiekelijk zo uitschelden en kleineren dat ze gaat huilen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar maakt hij dan wel een cruciale fout , want het komt bedreigend over
Dan ben je in mijn ogen een slecht mens, wanneer je agressie als vermaak ziet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar maakt hij dan wel een cruciale fout , want het komt bedreigend over
Hij scheld anderen ook uit in hun gezicht maar ook achter hun rug, prima dat je blijft maar ga niet het slachtoffer uithangenquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie echt niet zoveel lol in je vriendin publiekelijk zo uitschelden en kleineren dat ze gaat huilen.
maar dat zal dan wel mijn gebrek aan humor zijn.
Dit heet dekking voor hem, niet voor zijn slachtoffers, die absoluut geen fysiek geweld tegen hem mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
Zlatan Ibrahimovic is zijn voorbeeld.
Voor degene die er weer in trappen...in zijn relatie doet hij precies hetzelfde. Kim kleineren...wat een vermaak.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:16 schreef Seattle het volgende:
JW en Jeff nu dat hele overkomen van Jeff daar een act is:
“Denk je nou echt dat ik op mijn werk zeg, ik ben de beste etc.? Voor mij is dit vermaak.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |