Kan me niet voorstellen...is ze van haar bubbelkont en bubbelbuikje af...?quote:
De vlag uithangen als iemand vertrekt......quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ik snapte de context nietVond het wel een grappig zinnetje.. dacht dat ze een geheime code hadden afgesproken waarmee Jeff een boodschap zou doorgeven vanaf de buitenkant.
Zijn daar wel fan van het volgen van mensen die graag hun verhaal tig keer vertellenquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:06 schreef Seattle het volgende:
Jeff gaat zijn verhaal weer ophangen tegen JW ben ik bang
Wen er maar aan....quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
Gaan we weer , dat lullen over geweld gaat me te ver
Was te verwachten, rancuneus en oud zeer. Zij wilde ooit Jeffie graag, kreeg hem niet en papte maar met Berend aan, toen is het mis gegaan...weg met dat kind!quote:
Heh .. en ook dat hij er niks van gezien heeft .... grappig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
JW zegt eerlijk tegen Jeffrey dat hij de duw van Marciano niet veel voor vond stellen.
Wel ballen tonen idd..quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wel mooi dat ze het toch draagt
die rolmops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |