Alles is relatief. Hij heeft tegen Kim gezegd dat hij zou blijven toen zij er uit ging .. dus ja .... hij is juist wel een man van zijn woord.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.
En Kim is belangrijker dan wie dan ook. Denk serieus dat zij via achter nogmaals heeft benadrukt dat ze wil dat hij blijft. Maar ja, dat zullen we voorlopig niet wetenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles is relatief. Hij heeft tegen Kim gezegd dat hij zou blijven toen zij er uit ging .. dus ja .... hij is juist wel een man van zijn woord.
Toen kon hij nog niet weten dat dat met Marciano ging gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles is relatief. Hij heeft tegen Kim gezegd dat hij zou blijven toen zij er uit ging .. dus ja .... hij is juist wel een man van zijn woord.
Nou ja, vandaag en de afgelopen dagen lijkt me logisch. Dat is het punt met hem: hij is spraakmakend of je nou voor of tegen hem bent.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:15 schreef humpty het volgende:
Het gaat hier alleen maar over Jeff lijkt wel of hij de enige speler is daar
maar goed dat hij blijft dan
Nee hoor, maar dat is wat momenteel speeltquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:15 schreef humpty het volgende:
Het gaat hier alleen maar over Jeff lijkt wel of hij de enige speler is daar
maar goed dat hij blijft dan
Ja die was altijd leuk op de vroege morgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Waar is Bert als je hem nodig hebt......
Ja, ze worden steeds later wakker.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er met de regelmaat gebeurd in het programma normaal floepten de lichten aan om 08.00. Het is meer een luilekkerland aan het worden.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja heerlijk... nu maar saaie meuk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die was altijd leuk op de vroege morgen
Ja, dat is ook wat ik verwacht had, spannende games die gespeeld moesten worden. Maar hij zijn over het algemeen van die flut opdrachten waarbij de oefentijd langer is als het spelquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:22 schreef woxxel het volgende:
ja, hij is spraakmakend.
makkelijk programma maken zo
Je gooit een aso schreeuwbek er in en hop, je hebt je programma.
Ik zie toch liever een spannende strijd voor de winst. In plaats van dit gelul,
Kan je nog even wachten. Na 11 pas graagquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze worden steeds later wakker.
Eerder zagen we Eric en Eunice nog wel vroeg bezig
Of ze zijn vergeten de klok een uur vooruit te zettenbij de FEBO
Joehoe Goeiemorgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Waar is Bert als je hem nodig hebt......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst poppenkastquote:
Ja hoor, we hebben om 10:00u eerst de koffer van Jeff die niet ingepakt gaat wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nog even wachten. Na 11 pas graag
Het wordt eerst tijd om op te staan daaro de luiwammesen
NOu Erik is wakker en Eunice gaat aan haar ritueel beginnen in de kasquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]je zou het bijna denken inderdaad.
Dat is toch zo ? Mensen zeggen zoveelquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:37 schreef Verida het volgende:
Netjes dat het uitgesproken is. Wel is duidelijk nu dat het niet meer was dan een duw.
maar dat "man van zijn woord" kan dus volgens jeff gewoon ook gelden dat je dat in een opwelling zegt![]()
Zo kun je natuurlijk overal onderuit komen.
Niet meer was dan een duw boven aan een trap?quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:37 schreef Verida het volgende:
Netjes dat het uitgesproken is. Wel is duidelijk nu dat het niet meer was dan een duw.
maar dat "man van zijn woord" kan dus volgens jeff gewoon ook gelden dat je dat in een opwelling zegt![]()
Zo kun je natuurlijk overal onderuit komen.
Hij krijgt hem daarom ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is toch zo ? Mensen zeggen zoveel
Marciano's woord is als een contract : hij zou nooit een gele kaart pakken
Een duw, in tegenstelling tot wat er gisteren werd gezegd : geslagen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer was dan een duw boven aan een trap?
Gelukkig kan daar iemand niet door van de trap vallen en zijn nek breken.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Joehoe Goeiemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...Joehoeee.... mogge..
Dank je Fritsie..
Gewoon omdat het kan!
Dat gaat hij zijn verdere leven met zich meedragen. Niet een man van zijn woord. Daar zou ik niet trots op zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.
Enige wat ik weet is dat regels altijd kunnen veranderen, dus we gaan het zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen
Even een vraagje: als de koffer van iemand komt, hebben ze een uur om hem in te pakken en te vertrekken.....
Gisteren hadden ze het er over dat je dan een uur bedenktijd hebt, maar volgens mij vergissen ze zich..
ik zie het helemaal gebeuren dat wanneer de koffer er eenmaal is Jeffrey weg MOET volgens de regels..
Wat weten jullie hierover??
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu Erik is wakker en Eunice gaat aan haar ritueel beginnen in de kas
Ik heb alleen maar gelezen dat er geduwd zou zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Een duw, in tegenstelling tot wat er gisteren werd gezegd : geslagen.
uhh Dotteke, sorry hier ben ik het niet mee eens..... door een klap kun je minder snel vallen, een duw kun je niet ontwijken, die is gerichter en heeft vaak een groter effect op een trapquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer was dan een duw boven aan een trap?
Gelukkig kan daar iemand niet door van de trap vallen en zijn nek breken.
Daar zeg je wat. Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen
Even een vraagje: als de koffer van iemand komt, hebben ze een uur om hem in te pakken en te vertrekken.....
Gisteren hadden ze het er over dat je dan een uur bedenktijd hebt, maar volgens mij vergissen ze zich..
ik zie het helemaal gebeuren dat wanneer de koffer er eenmaal is Jeffrey weg MOET volgens de regels..
Marciano vroeg of hij zijn 24 uur had ingetrokken en toen zei Jeffrey 'nee'...quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ik heb geen idee.
Misschien heeft hij tegen achter wel gezegd dat hij toch blijft maar een geintje met de andere wil uithalen?
Ik hoop dat JW haar helemaal weggeruft heeft..quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef Flow3r het volgende:
Zou ons Esthertje lekker geslapen hebben boven JW ?
misschien wel omdat Jeff dat zelf zo nadrukkelijk heeft verkondigd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:50 schreef greysbones het volgende:
Waarom zie ik elke keer staan dat een man een man een woord een woord van Jeff komt
Terwijl de lopende cliché toch echt tiano is
Ik ben het met je eens, maar ik reageerde op het was maar een duwquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
uhh Dotteke, sorry hier ben ik het niet mee eens..... door een klap kun je minder snel vallen, een duw kun je niet ontwijken, die is gerichter en heeft vaak een groter effect op een trap
Als de koffer er is, moet de manager de vraag stellen of degene het zeker weet. Zo ja, dan krijgt hij de koffer en gaat het uur lopen. Dan moet ie ook weg.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen
ALs hij mensen voor de gek wil houden gaat hij niet zeggen dat hij het ingetrokken heeft natuurlijk, Volgens mij heeft hij dat alleen tegen Isaac gezegdquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano vroeg of hij zijn 24 uur had ingetrokken en toen zei Jeffrey 'nee'...
Ze hadden het er vannacht trouwens ook samen over dat de gevolgen vele malen erger hadden kunnen zijn, was een goed gesprek tussen Marciano en Jeffrey, de moeite van het kijken waard (het duurde wel lang moet ik zeggen)
Iedereen verveelt zich daar de tandjesquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:51 schreef xsaskiax het volgende:
Bijna 9 uur en alleen Eunice en Erik in het Land der Levenden.... alsof ze gisteravond een denderend feest gehad hebben.........ze hebben geen excuus van rotweer, lang donker, katers en ga zo maar door!
(misschien ben ik ergens een beetje jaloers op mensen die zo lang kunnen slapen)
Oke!quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als de koffer er is, moet de manager de vraag stellen of degene het zeker weet. Zo ja, dan krijgt hij de koffer en gaat het uur lopen. Dan moet ie ook weg.
Euhhh Jeff heeft dat laatst zelf gezegd toen hij zei weg te gaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:50 schreef greysbones het volgende:
Waarom zie ik elke keer staan dat een man een man een woord een woord van Jeff komt
Terwijl de lopende cliché toch echt tiano is
Tiano zei het gisteren nog letterlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh Jeff heeft dat laatst zelf gezegd toen hij zei weg te gaan
Dat als hij wat zegt hij het ook echt doet.
Hij heeft zoveel gezegd wat hij niet gedaan heeft...quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh Jeff heeft dat laatst zelf gezegd toen hij zei weg te gaan
Dat als hij wat zegt hij het ook echt doet.
Maar ik had het over Jeff, dat hij dat gezegd heeft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano zei het gisteren nog letterlijk
Klopt, daarom is hij dus geen man van zijn woordquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel gezegd wat hij niet gedaan heeft...
Dat is wat er een aantal keren gebeurd is, die vraag stellen, maar niet met alle anderen daarbij. Jeffrey wil natuurlijk wel dat iedereen bij dat moment aanwezig gaat zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als de koffer er is, moet de manager de vraag stellen of degene het zeker weet. Zo ja, dan krijgt hij de koffer en gaat het uur lopen. Dan moet ie ook weg.
Esther naar huisquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Nou hup die koffer er in... dan kan die toeter voor eliminatie gaan...FEBO weet toch dat Jeff blijft.
Jaaaaaaaaaaaa...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther naar huis![]()
FEBO heeft haar al in beeld
Ze wil dit zelfquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:06 schreef xsaskiax het volgende:
wowwww dat worden nog eens valpartijen, Esther kruipt haar bed uit, levensgevaarlijk hoe ze het trappetje afgaat
Lief...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff is ook wakker, met z'n roze mutsje.
Ik wil die kop van mirthe wel zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Erik houdt ernstig rekening met het vertrek van Jeff... gnagna...
Ja heerlijk...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil die kop van mirthe wel zien
Die gaat nog wel janken en proberen dat JW naar het bovenste bed verhuist.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:06 schreef xsaskiax het volgende:
wowwww dat worden nog eens valpartijen, Esther kruipt haar bed uit, levensgevaarlijk hoe ze het trappetje afgaat
Nou als er iemand die anel boos is in de keuken is het Janet welquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:13 schreef Harry het volgende:
Janet vindt, dat de jongeren snel op hun teentjes getrapt zijn.
Dat schat ik ook inquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die gaat nog wel janken en proberen dat JW naar het bovenste bed verhuist.
Janet heeft gewoon een snauwbek, de toon maakt muziek...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou als er iemand die anel boos is in de keuken is het Janet wel
Ze bedoelt het allemaal niet zo slechtquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Janet is gewoon een snauwbek, de toon maakt muziek...
Is ook zo, als ik zie hoe lief ze voor Wendy is, vind ik dat ook wel weer hartverwarmend...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze bedoelt het allemaal niet zo slecht
Maar het komt wel enorm verrot dr mond uit
Het is echt zo'n lieverdje niet. Veel van de dingen die ze zegt of doet zijn wel gewoon gemeend.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze bedoelt het allemaal niet zo slecht
Maar het komt wel enorm verrot dr mond uit
Zou juist voor haar goed zijn dat iemand haar daar eens op aanspreektquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is ook zo, als ik zie hoe lief ze voor Wendy is, vind ik dat ook wel weer hartverwarmend...
Allemaal grote monden maar niemand durft iemand aan te spreken op gedrag of uitspraken... zo irritant.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou juist voor haar goed zijn dat iemand haar daar eens op aanspreekt
Kan ze er wat mee doen
( als ze er voor open staat)
70 kilo weegt hij nuquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij was toch weer 4 kilo afgevallen en het is al niks.
Ziek gedrag echt ziekquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Hoe Ether JW in de gaten houd als ze pal naast zijn bed zich aan het aankleden is
Ik kan die vrouw niet meer zien, ik walg echt van dat mens..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Hoe Ether JW in de gaten houd als ze pal naast zijn bed zich aan het aankleden is
Bijna eng hoe ze keekquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Hoe Esther JW in de gaten houd als ze pal naast zijn bed zich aan het aankleden is
Was geweldig hoe hij dat deed,quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:29 schreef Puzzie het volgende:
Wordt weinig gezegd door JW![]()
[ afbeelding ]
Ja en ondertussen maar naar hem glurenquote:
Als je het goed bekijkt faciliteert de FEBO een stalker haar gedragquote:
Ik vind het wel komisch ( meerzielig) om te zien.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan die vrouw niet meer zien, ik walg echt van dat mens..
Ziekelijk gedrag ,als zij op de stip komt zou ik dat echt begrijpenquote:
Ja hij was waarschijnlijk aan het wachten tot ze iets verder van zijn bed was en omgekeerd was Hij wist niet hoe snel hij weg moest komenquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij was waarschijnlijk aan het wachten tot ze iets verder van zijn bed was en omgekeerd was Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen
Misschien wordt ze morgen wel managerquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziekelijk gedrag ,als zij op de stip komt zou ik dat echt begrijpen
Gisteren maakt JW eten of drinken voor Eunicequote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Esther hup de keuken in, brood en thee voor JW maken.
Wendy gaat het wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wordt ze morgen wel manager
Nee dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat JW Eunice zo hard gaat bespringen dat het hele nest staat te wankelen..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch ( meerzielig) om te zien.
Vooral nu JW toch meer richting Eunice schijnt te trekken.
voor haazelf en voor ons veel beter als es eruit gaatquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziekelijk gedrag ,als zij op de stip komt zou ik dat echt begrijpen
Ik denk ook Wendyquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy gaat het worden![]()
En dan wil ik meteen het gezicht van Sas in beeld
Gewoon even rampetampen met Esther erbovenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat JW Eunice zo hard gaat bespringen dat het hele nest staat te wankelen..
Ja , dit is wel heftig om te zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor haazelf en voor ons veel beter als es eruit gaat
No way Dot niet van die rare dingen zeggen.... Wendy wordt het...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog beter..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon even rampetampen met Esther erboven![]()
Ja dat heb ik gezien... moet hij vaker doen..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren maakt JW eten of drinken voor Eunice
Dan gaat ze vast "roepen" : hypocriet,egoïstisch!!quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil die kop van mirthe wel zien
quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou als er iemand die 's El boos is in de keuken is het Janet wel
[..]
Dan gaat ze vast "roepen" : hypocriet,egoïstisch!!
Onethisch! Ik ga achter vragen of dit wel mag. Je mag niet liegen
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 09:42 schreef Flow3r het volgende:
JW loopt langs Esther in zijn sexy onderbroekje
Ze hebben nog steeds niet gesproken ?
Ik las hier dat Isaac minder goed had geslapen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:41 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik heb serieus gewoon geslapen man.
Die voelde zich alsof hij in een kooi lagquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las hier dat Isaac minder goed had geslapen?
quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die voelde zich alsof hij in een kooi lag
⁰0quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:44 schreef Flow3r het volgende:
Esther : goeiemorgen Willem
JW zegt niks
Esther : jongejonge
Esther interesseert hem helemaal niksquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:44 schreef Flow3r het volgende:
Esther : goeiemorgen Willem
JW zegt niks
Esther : jongejonge
Of dat hij zelf alsnog van kamer wil ruilenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:47 schreef OmaJacky het volgende:
Het zou mooi zijn als JW die nu zelf z'n boterham aan t maken is, die lekker in de kas bij eunice gaat opeten
Get used to itquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:53 schreef woxxel het volgende:
ik switch weer naar de andere stream, ik kan het scheinheilige gezeur van jeff niet meer horen.
Ja Jeff is ook wel wraakzuchtig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:53 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik vind altijd iets waarop ik je kan pakken.
Kan het nog narcistischer!!quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:53 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik vind altijd iets waarop ik je kan pakken.
Hij zei het niet zoquote:
Jeffrey gaat dus winnen.....quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:56 schreef Alocanda het volgende:
Dus Jeff vertrekt niet....dan blijft er van heel zijn toespraak over dat hij ging vertrekken al die veren in zijn eigen kont dat hij geweldig is en gaat winnen.
Daar loopt hij al langer meequote:Op dinsdag 4 april 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom loopt hij de laatste dagen met dat poppenmutsje/gebreide condoom op zijn hoofd??????
Nee ik zeg dat , en ik snap het wel wat hij zeiquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei het niet zo
Hij had het over vroeger dat hij er zich dan veel meer in vast beet
En dat hij dan net zo lang zocht om iets te vinden waar je je gelijk kan halen
Gewoon voor de leuk...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom loopt hij de laatste dagen met dat poppenmutsje/gebreide condoom op zijn hoofd??????
Nouja, hij heeft nu wel laten zien dat hij mag treiteren en schelden en als er tegenbeweging komt dat hij gaat lopen janken en dreigen. Soort van patstelling waar hij de groep in zet.quote:
Om de ene zaadcel die voor zijn hersenen moeten doorgaan ook nog bij hem te houdenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zat het spektakel ook te bewonderen, wat een in en in trieste vrouw..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:57 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet Esther denken... en kijken . Heeft in rap tempo d'r thee opgedronken zodat ze nieuwe kan maken omdat JW bij de koffietafel stond.
Ze vraagt of hij goed heeft geslapen en hij antwoord kort en gaat bij Marciano aan tafel zitten.
Ze baalt gigantisch je ziet t aan haar gezicht.
Houdoe!quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:55 schreef Flow3r het volgende:
Esther : goed geslapen?
JW : jawel hoor, no problemo
quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is meer van iemand geestelijk pijn doen. Dat siert hem, vindt ie zelf
Ze heeft ook helemaal niet gezegd dat ze daar ging slapen, maar is verhuisd toen hij buiten zat geloof ikquote:
Esther lijkt wat obsessief met van alles, eerst JW, nu haar haakwerk.quote:
Jw heeft kanker gehadquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:03 schreef Monique___ het volgende:
jw gaat nooit naar een dokter, laat zich niet onderzoeken als hij ziek is
misschien heb ik ook wel leververvetting
erik; ja ik had ook andere dingen, laten onderzoeken
Als je dan ook ziet hoe ze daar 's ochtend vroeg naast hem, zitquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft ook helemaal niet gezegd dat ze daar ging slapen, maar is verhuisd toen hij buiten zat geloof ik
Denk dat ie daar wel van baalt
Ah dank je!quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw heeft kanker gehad
Dus zal vast af en toe wel naar de dokter gaan
Jw moet je soms met een korreltje zout nemen
Het boeit hem allemaal niksquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah dank je!
ja jw komt wel over als iemand die wat zegt om te provoceren haast.. wat kort door de bocht statement maken.
En heeft zijn aandachtvraagcondoom weer op zijn hoofdquote:
Maar dat maakt hem niets uit hoor , hij vindt het allemaal primaquote:
Ik blijf jw een lul vinden. Wees heel duidelijk naar die vrouw. Dit passief agressieve gedoe is zo slap.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je dan ook ziet hoe ze daar 's ochtend vroeg naast hem, zit
Geen aanname dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Koffer voor Jeff
De FEBO speelt wel mee
Aanname
Zoals wie danquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:11 schreef mootie het volgende:
Dit doet me aan de cos denken, mensen die met veel bombarie roepen dat ze weggaan, om vervolgens weer mee te posten.
Hij heeft een paar keer geprobeerd duidelijk te zijn, maar daar luistert ze niet naar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf jw een lul vinden. Wees heel duidelijk naar die vrouw. Dit passief agressieve gedoe is zo slap.
Zolang het hem uitkomt laat hij het zich lekker aanleunen.
Ze ziet haar studie object weggaan.. kan ook nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Babs in ontkenning
Ik geloof het niet
Nee echt niet
Tiswattisquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat maakt hem niets uit hoor , hij vindt het allemaal prima
Hij zei ook sarcastisch dat ie nog noooooit zo goed had geslapen, en dat ze dat maanden eerder hadden moeten doenquote:
Dankquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:11 schreef mootie het volgende:
Dit doet me aan de cos denken, mensen die met veel bombarie roepen dat ze weggaan, om vervolgens weer mee te posten.
Met zijn "last minute beslissing", hij zat deze speech zondag al te schrijvenquote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn "last minute beslissing", hij zat deze speech zondag al te schrijven
hij wil veilig kunnen rondlopenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn "last minute beslissing", hij zat deze speech zondag al te schrijven
quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wil veilig kunnen rondlopen
het is toch echt een beetje zielig eigenlijk
Voor het leven in de brouwerij vind ik het zeker leukquote:
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:17 schreef Puzzie het volgende:
Ik begin onderhand te denken dat dat hele ruzie gedoe een vooropgezet toneelspel was
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:18 schreef spapaars het volgende:
Dikke lul 3 bier ik blijf
https://streamable.com/hu6di2
[ afbeelding ]
Het zou mij niet verbazen, maar dat heb ik met meer dingen daarquote:
Dan deed de hele groep goed mee... iedereenstond met verbazing te kijken naar wat er buiten beeld gebeurde..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:17 schreef Puzzie het volgende:
Ik begin onderhand te denken dat dat hele ruzie gedoe een vooropgezet toneelspel was
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |