Was geweldig hoe hij dat deed,quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:29 schreef Puzzie het volgende:
Wordt weinig gezegd door JW![]()
[ afbeelding ]
Ja en ondertussen maar naar hem glurenquote:
Als je het goed bekijkt faciliteert de FEBO een stalker haar gedragquote:
Ik vind het wel komisch ( meerzielig) om te zien.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan die vrouw niet meer zien, ik walg echt van dat mens..
Ziekelijk gedrag ,als zij op de stip komt zou ik dat echt begrijpenquote:
Ja hij was waarschijnlijk aan het wachten tot ze iets verder van zijn bed was en omgekeerd was Hij wist niet hoe snel hij weg moest komenquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij was waarschijnlijk aan het wachten tot ze iets verder van zijn bed was en omgekeerd was Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen
Misschien wordt ze morgen wel managerquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziekelijk gedrag ,als zij op de stip komt zou ik dat echt begrijpen
Gisteren maakt JW eten of drinken voor Eunicequote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Esther hup de keuken in, brood en thee voor JW maken.
Wendy gaat het wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wordt ze morgen wel manager
Nee dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat JW Eunice zo hard gaat bespringen dat het hele nest staat te wankelen..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch ( meerzielig) om te zien.
Vooral nu JW toch meer richting Eunice schijnt te trekken.
voor haazelf en voor ons veel beter als es eruit gaatquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziekelijk gedrag ,als zij op de stip komt zou ik dat echt begrijpen
Ik denk ook Wendyquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy gaat het worden![]()
En dan wil ik meteen het gezicht van Sas in beeld
Gewoon even rampetampen met Esther erbovenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat JW Eunice zo hard gaat bespringen dat het hele nest staat te wankelen..
Ja , dit is wel heftig om te zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor haazelf en voor ons veel beter als es eruit gaat
No way Dot niet van die rare dingen zeggen.... Wendy wordt het...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog beter..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon even rampetampen met Esther erboven![]()
Ja dat heb ik gezien... moet hij vaker doen..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren maakt JW eten of drinken voor Eunice
Dan gaat ze vast "roepen" : hypocriet,egoïstisch!!quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil die kop van mirthe wel zien
quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou als er iemand die 's El boos is in de keuken is het Janet wel
[..]
Dan gaat ze vast "roepen" : hypocriet,egoïstisch!!
Onethisch! Ik ga achter vragen of dit wel mag. Je mag niet liegen
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 09:42 schreef Flow3r het volgende:
JW loopt langs Esther in zijn sexy onderbroekje
Ze hebben nog steeds niet gesproken ?
Ik las hier dat Isaac minder goed had geslapen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:41 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik heb serieus gewoon geslapen man.
Die voelde zich alsof hij in een kooi lagquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las hier dat Isaac minder goed had geslapen?
quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die voelde zich alsof hij in een kooi lag
⁰0quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:44 schreef Flow3r het volgende:
Esther : goeiemorgen Willem
JW zegt niks
Esther : jongejonge
Esther interesseert hem helemaal niksquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:44 schreef Flow3r het volgende:
Esther : goeiemorgen Willem
JW zegt niks
Esther : jongejonge
Of dat hij zelf alsnog van kamer wil ruilenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:47 schreef OmaJacky het volgende:
Het zou mooi zijn als JW die nu zelf z'n boterham aan t maken is, die lekker in de kas bij eunice gaat opeten
Die zit met een zure B.. te patchworkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |