Get used to itquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:53 schreef woxxel het volgende:
ik switch weer naar de andere stream, ik kan het scheinheilige gezeur van jeff niet meer horen.
Ja Jeff is ook wel wraakzuchtig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:53 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik vind altijd iets waarop ik je kan pakken.
Kan het nog narcistischer!!quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:53 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik vind altijd iets waarop ik je kan pakken.
Hij zei het niet zoquote:
Jeffrey gaat dus winnen.....quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:56 schreef Alocanda het volgende:
Dus Jeff vertrekt niet....dan blijft er van heel zijn toespraak over dat hij ging vertrekken al die veren in zijn eigen kont dat hij geweldig is en gaat winnen.
Daar loopt hij al langer meequote:Op dinsdag 4 april 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom loopt hij de laatste dagen met dat poppenmutsje/gebreide condoom op zijn hoofd??????
Nee ik zeg dat , en ik snap het wel wat hij zeiquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei het niet zo
Hij had het over vroeger dat hij er zich dan veel meer in vast beet
En dat hij dan net zo lang zocht om iets te vinden waar je je gelijk kan halen
Gewoon voor de leuk...quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom loopt hij de laatste dagen met dat poppenmutsje/gebreide condoom op zijn hoofd??????
Nouja, hij heeft nu wel laten zien dat hij mag treiteren en schelden en als er tegenbeweging komt dat hij gaat lopen janken en dreigen. Soort van patstelling waar hij de groep in zet.quote:
Om de ene zaadcel die voor zijn hersenen moeten doorgaan ook nog bij hem te houdenquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zat het spektakel ook te bewonderen, wat een in en in trieste vrouw..quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:57 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet Esther denken... en kijken . Heeft in rap tempo d'r thee opgedronken zodat ze nieuwe kan maken omdat JW bij de koffietafel stond.
Ze vraagt of hij goed heeft geslapen en hij antwoord kort en gaat bij Marciano aan tafel zitten.
Ze baalt gigantisch je ziet t aan haar gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |