Alles is relatief. Hij heeft tegen Kim gezegd dat hij zou blijven toen zij er uit ging .. dus ja .... hij is juist wel een man van zijn woord.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.
En Kim is belangrijker dan wie dan ook. Denk serieus dat zij via achter nogmaals heeft benadrukt dat ze wil dat hij blijft. Maar ja, dat zullen we voorlopig niet wetenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles is relatief. Hij heeft tegen Kim gezegd dat hij zou blijven toen zij er uit ging .. dus ja .... hij is juist wel een man van zijn woord.
Toen kon hij nog niet weten dat dat met Marciano ging gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles is relatief. Hij heeft tegen Kim gezegd dat hij zou blijven toen zij er uit ging .. dus ja .... hij is juist wel een man van zijn woord.
Nou ja, vandaag en de afgelopen dagen lijkt me logisch. Dat is het punt met hem: hij is spraakmakend of je nou voor of tegen hem bent.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:15 schreef humpty het volgende:
Het gaat hier alleen maar over Jeff lijkt wel of hij de enige speler is daar
maar goed dat hij blijft dan
Nee hoor, maar dat is wat momenteel speeltquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:15 schreef humpty het volgende:
Het gaat hier alleen maar over Jeff lijkt wel of hij de enige speler is daar
maar goed dat hij blijft dan
Ja die was altijd leuk op de vroege morgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Waar is Bert als je hem nodig hebt......
Ja, ze worden steeds later wakker.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er met de regelmaat gebeurd in het programma normaal floepten de lichten aan om 08.00. Het is meer een luilekkerland aan het worden.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja heerlijk... nu maar saaie meuk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die was altijd leuk op de vroege morgen
Ja, dat is ook wat ik verwacht had, spannende games die gespeeld moesten worden. Maar hij zijn over het algemeen van die flut opdrachten waarbij de oefentijd langer is als het spelquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:22 schreef woxxel het volgende:
ja, hij is spraakmakend.
makkelijk programma maken zo
Je gooit een aso schreeuwbek er in en hop, je hebt je programma.
Ik zie toch liever een spannende strijd voor de winst. In plaats van dit gelul,
Kan je nog even wachten. Na 11 pas graagquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze worden steeds later wakker.
Eerder zagen we Eric en Eunice nog wel vroeg bezig
Of ze zijn vergeten de klok een uur vooruit te zettenbij de FEBO
Joehoe Goeiemorgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:17 schreef Frummelie het volgende:
Waar is Bert als je hem nodig hebt......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst poppenkastquote:
Ja hoor, we hebben om 10:00u eerst de koffer van Jeff die niet ingepakt gaat wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nog even wachten. Na 11 pas graag
Het wordt eerst tijd om op te staan daaro de luiwammesen
NOu Erik is wakker en Eunice gaat aan haar ritueel beginnen in de kasquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]je zou het bijna denken inderdaad.
Dat is toch zo ? Mensen zeggen zoveelquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:37 schreef Verida het volgende:
Netjes dat het uitgesproken is. Wel is duidelijk nu dat het niet meer was dan een duw.
maar dat "man van zijn woord" kan dus volgens jeff gewoon ook gelden dat je dat in een opwelling zegt![]()
Zo kun je natuurlijk overal onderuit komen.
Niet meer was dan een duw boven aan een trap?quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:37 schreef Verida het volgende:
Netjes dat het uitgesproken is. Wel is duidelijk nu dat het niet meer was dan een duw.
maar dat "man van zijn woord" kan dus volgens jeff gewoon ook gelden dat je dat in een opwelling zegt![]()
Zo kun je natuurlijk overal onderuit komen.
Hij krijgt hem daarom ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is toch zo ? Mensen zeggen zoveel
Marciano's woord is als een contract : hij zou nooit een gele kaart pakken
Een duw, in tegenstelling tot wat er gisteren werd gezegd : geslagen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer was dan een duw boven aan een trap?
Gelukkig kan daar iemand niet door van de trap vallen en zijn nek breken.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Joehoe Goeiemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...Joehoeee.... mogge..
Dank je Fritsie..
Gewoon omdat het kan!
Dat gaat hij zijn verdere leven met zich meedragen. Niet een man van zijn woord. Daar zou ik niet trots op zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.
Enige wat ik weet is dat regels altijd kunnen veranderen, dus we gaan het zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen
Even een vraagje: als de koffer van iemand komt, hebben ze een uur om hem in te pakken en te vertrekken.....
Gisteren hadden ze het er over dat je dan een uur bedenktijd hebt, maar volgens mij vergissen ze zich..
ik zie het helemaal gebeuren dat wanneer de koffer er eenmaal is Jeffrey weg MOET volgens de regels..
Wat weten jullie hierover??
quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu Erik is wakker en Eunice gaat aan haar ritueel beginnen in de kas
Ik heb alleen maar gelezen dat er geduwd zou zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Een duw, in tegenstelling tot wat er gisteren werd gezegd : geslagen.
uhh Dotteke, sorry hier ben ik het niet mee eens..... door een klap kun je minder snel vallen, een duw kun je niet ontwijken, die is gerichter en heeft vaak een groter effect op een trapquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer was dan een duw boven aan een trap?
Gelukkig kan daar iemand niet door van de trap vallen en zijn nek breken.
Daar zeg je wat. Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen
Even een vraagje: als de koffer van iemand komt, hebben ze een uur om hem in te pakken en te vertrekken.....
Gisteren hadden ze het er over dat je dan een uur bedenktijd hebt, maar volgens mij vergissen ze zich..
ik zie het helemaal gebeuren dat wanneer de koffer er eenmaal is Jeffrey weg MOET volgens de regels..
Marciano vroeg of hij zijn 24 uur had ingetrokken en toen zei Jeffrey 'nee'...quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ik heb geen idee.
Misschien heeft hij tegen achter wel gezegd dat hij toch blijft maar een geintje met de andere wil uithalen?
Ik hoop dat JW haar helemaal weggeruft heeft..quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef Flow3r het volgende:
Zou ons Esthertje lekker geslapen hebben boven JW ?
misschien wel omdat Jeff dat zelf zo nadrukkelijk heeft verkondigd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:50 schreef greysbones het volgende:
Waarom zie ik elke keer staan dat een man een man een woord een woord van Jeff komt
Terwijl de lopende cliché toch echt tiano is
Ik ben het met je eens, maar ik reageerde op het was maar een duwquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
uhh Dotteke, sorry hier ben ik het niet mee eens..... door een klap kun je minder snel vallen, een duw kun je niet ontwijken, die is gerichter en heeft vaak een groter effect op een trap
Als de koffer er is, moet de manager de vraag stellen of degene het zeker weet. Zo ja, dan krijgt hij de koffer en gaat het uur lopen. Dan moet ie ook weg.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:44 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen
ALs hij mensen voor de gek wil houden gaat hij niet zeggen dat hij het ingetrokken heeft natuurlijk, Volgens mij heeft hij dat alleen tegen Isaac gezegdquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano vroeg of hij zijn 24 uur had ingetrokken en toen zei Jeffrey 'nee'...
Ze hadden het er vannacht trouwens ook samen over dat de gevolgen vele malen erger hadden kunnen zijn, was een goed gesprek tussen Marciano en Jeffrey, de moeite van het kijken waard (het duurde wel lang moet ik zeggen)
Iedereen verveelt zich daar de tandjesquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:51 schreef xsaskiax het volgende:
Bijna 9 uur en alleen Eunice en Erik in het Land der Levenden.... alsof ze gisteravond een denderend feest gehad hebben.........ze hebben geen excuus van rotweer, lang donker, katers en ga zo maar door!
(misschien ben ik ergens een beetje jaloers op mensen die zo lang kunnen slapen)
Oke!quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als de koffer er is, moet de manager de vraag stellen of degene het zeker weet. Zo ja, dan krijgt hij de koffer en gaat het uur lopen. Dan moet ie ook weg.
Euhhh Jeff heeft dat laatst zelf gezegd toen hij zei weg te gaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:50 schreef greysbones het volgende:
Waarom zie ik elke keer staan dat een man een man een woord een woord van Jeff komt
Terwijl de lopende cliché toch echt tiano is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |