Ze hebben vanmorgen nog ff met elkaar gesproken toch?quote:Op maandag 3 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft sinds Esther tegen hem heeft gezegd ik ben boos op je omdat je niet lief doet(dag na vertrek Kim)
niks meer tegen Esther gezegd
ik heb dat niet gezien?quote:Op maandag 3 april 2023 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen nog ff met elkaar gesproken toch?
Welnee , je hebt iemand als Jeff nodig in dat programmaquote:Op maandag 3 april 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
lach me stuk als hij wel blijft
iedereen over de pis
halve COS ook![]()
let maar opquote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee , je hebt iemand als Jeff nodig in dat programma
Ben zo blij dat zij weg is!!quote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dat wordt chaos in de COS
![]()
[ afbeelding ]
De mensen hier zoeken het maar lekker uit tochquote:
Dat zou heel goed kunnen..quote:Op maandag 3 april 2023 20:12 schreef cinsan het volgende:
als jef blijft is weer wat beloofd aan hem ddor k5
Ja Kenzi, Marcia , Bern ..nou ja iedereen daar, behalve Babs die heeft kaarten gelegd ..hihihihiquote:Op maandag 3 april 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
lach me stuk als hij wel blijft
iedereen over de pis
halve COS ook![]()
Ik ook en dit is ook voor Babette alleen maar goed.. weer een extra stem..quote:Op maandag 3 april 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De mensen hier zoeken het maar leker uit toch![]()
Maar ik wil die koppen daar wel zien![]()
En managers gedoe , maar Jeff is gewoon een smaakmakerquote:Op maandag 3 april 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook en dit is ook voor Babette alleen maar goed.. weer een extra stem..
Dat ligt er maar net aan wie je het vraagt.quote:Op maandag 3 april 2023 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En managers gedoe , maar Jeff is gewoon een smaakmaker
Dat is ook zo al kan ik niet echt met hem. Hij hoort wel in het spel tot het einde vind ik.quote:Op maandag 3 april 2023 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En managers gedoe , maar Jeff is gewoon een smaakmaker
Dat zekerquote:Op maandag 3 april 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: ze zien me maar wat graag vertrekken, die hebben morgen een kutdag jongen!!
Er zijn er een paar die een smaakmaker zijn , positief en/of negatiefquote:Op maandag 3 april 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie je het vraagt.
Dat is ook de reden dat continu de streams worden weggedraaid. Zo kunnen ze altijd er nog een draal aan geven.quote:Op maandag 3 april 2023 20:17 schreef woxxel het volgende:
Het is toch gewoon voorspelbaar, zo gaat het al maanden.
Een klein dingetje wordt zo groot gemaakt en dagen lang uitgemolken en loopt met een sisser af.
Zoals altijd.
Met een sneaky Smile op z'n gezicht.quote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef Thorelf het volgende:
ik denk dat dat na mijn vertrek is zegt jeff ???
Ja grote grap dus, 1 minuut voor dat het uur om is komt de verrassing.quote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef Thorelf het volgende:
Hoorde ik ook maar dat hoort allemaal bij de act die hij morgen gaat uitvoeren denk ik. Ik verwacht ook dat morgen gewoon zijn koffer komt en dat hij pas echt op het allerlaatste moment zegt te blijven.quote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef Thorelf het volgende:
Oh nee dit is wel weer beslist. Hele middag weg geweest en nu sneaky doen met Ice. What else is new..quote:Op maandag 3 april 2023 20:19 schreef Puzzie het volgende:
We gaan het vandaag of morgen allemaal meemaken of Jeff blijft of gaat![]()
Het kan twee kanten op gaan
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 3 april 2023 20:17 schreef Silves het volgende:
Denk steeds aan het gesprek eerder deze week met Ice en Kenzi..over dat hij eindelijk zijn Greencard heeft gekregen..en dat hij daar goed gebruik van heeft gemaakt.
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellen want hij lult zichzelf altijd naar zijn eigen gelijk maar je moet het wel doorhebbenquote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef engine het volgende:
Die kerel neem ik nooit meer serieus in ieder geval. Hij kan het zelf nog niet rijmen waarschijnlijk maar verzint achteraf wel weer een lulverhaal.
Ja vreemd gesprek, hij zal wel vele genotsmiddelen hebben aangeboden gekregen, en iets van contact met de buitenwereld..quote:
Dat heb ik al 5-6 maanden door maar had nu echt hoop dat hij zou gaanquote:Op maandag 3 april 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellen want hij lult zichzelf altijd naar zijn eigen gelijk maar je moet het wel doorhebben
Je weet het niet.. misschien heeft de grote baas hem wel een baan aangebodenquote:Op maandag 3 april 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja vreemd gesprek, hij zal wel vele genotsmiddelen hebben aangeboden gekregen, en iets van contact met de buitenwereld..
quote:Op maandag 3 april 2023 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik al 5-6 maanden door maar had nu echt hoop dat hij zou gaan
Acteur? hij is volop bezig met de generale repetitiequote:Op maandag 3 april 2023 20:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je weet het niet.. misschien heeft de grote baas hem wel een baan aangeboden
Als je dat doorhebt dan is die ergernis minderquote:Op maandag 3 april 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Als je geen fanboy of hater bent dan is het best een voorspelbaar ventje als je een beetje logisch nadenkt en goed kijkt
Niet als acteur maar iets achter de schermen..quote:Op maandag 3 april 2023 20:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Acteur? hij is volop bezig met de generale repetitie
Ik nietquote:Op maandag 3 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]In het begin had ik dat heel erg , nu heb ik het 'geaccepteerd'
Ik kan het nu anders zien gelukkig
je denkt dat de FEBO daar in mee gaat?quote:Op maandag 3 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Als hij op deze manier voorkomt dat hij eruit gekickt wordt met een eventuele eliminatie morgen omdat ze denken dat ie toch wel gaat, dan rest niets anders te zeggen dan: well played
Die snap ik ff niet, ik denk niet de febo van jeff af wilquote:Op maandag 3 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Als hij op deze manier voorkomt dat hij eruit gekickt wordt met een eventuele eliminatie morgen omdat ze denken dat ie toch wel gaat, dan rest niets anders te zeggen dan: well played
En wat gaan “die anderen” dan laten zien denk je? Disney taferelen biljarten en klaverjassen?? Nou mij niet bellen dan.quote:Op maandag 3 april 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Zullen er weinig mee eens zijn maar ik heb graag nu even complete opruiming van de grootbekken. Dan krijgen anderen ook eens de kans om zich te laten zien. Nu gaan we weer verder met de bro's die al maanden alles onder controle houden. Het leek eindelijk uit elkaar te vallen.
Hoe kan hij eventueel geëlimineerd worden als hij zelf al opgestapt is?quote:Op maandag 3 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Het eerste filmpje heeft bij mij geen geluid. Maar bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 3 april 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Knallen voor Kim dan maar" : https://streamable.com/pn35hr
Jeff: "Die hebben morgen een kutdag" : https://streamable.com/izlej4
In ieder geval iets anders als wat we al heel veel gezien hebben. Mij wel bellenquote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat gaan “die anderen” dan laten zien denk je? Disney taferelen biljarten en klaverjassen?? Nou mij niet bellen dan.
Bij mij ook niet maar ik had het zelf ook gezienquote:Op maandag 3 april 2023 20:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het eerste filmpje heeft bij mij geen geluid. Maar bedankt voor de moeite.
Straks staat het hele gesprek in filmpjes.quote:Op maandag 3 april 2023 20:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
er hebben hier al wel fotos van Ice gestaan met bekende DJ'squote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef schizolientje het volgende:
Isaac neemt t woord terwijl Jeff wel wat wilde zeggen en stopt niet meer. Maar waarom geloof ik al die verhalen van Isaac niet?? Weinig op Google ook van hem te vinden wat de muziek business betreft
quote:Op maandag 3 april 2023 20:34 schreef engine het volgende:
Isaac moet toch ook scheel kijken tegen het einde van de dag.
quote:Op maandag 3 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je denkt dat de FEBO daar in mee gaat?
en ze willen voor een groot deel Babs erop
quote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet, ik denk niet de febo van jeff af wil
Stel er is morgen een eliminatie en Jeff maakt pas daarna bekend dat hij toch niet gaat. De kans is nu kleiner dat ze hem op de stip zetten dan wanneer hij nooit gedreigd had te gaan. Zo ook voor de kans dat iemand die een proef wint, hem weg zal sturen. Want iedereen denkt dat hij zelf gaat.quote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe kan hij eventueel geëlimineerd worden als hij zelf al opgestapt is?
Oh op die fietsquote:Op maandag 3 april 2023 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel er is morgen een eliminatie en Jeff maakt pas daarna bekend dat hij toch niet gaat. De kans is nu kleiner dat ze hem op de stip zetten dan wanneer hij nooit gedreigd had te gaan. Zo ook voor de kans dat iemand die een proef wint, hem weg zal sturen. Want iedereen denkt dat hij zelf gaat.
Hij zou in principe om 11 uur vertrekken. Dan moeten ze die eliminatie wel heel vroeg doen.....had ook vandaag gekund dan.quote:Op maandag 3 april 2023 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel er is morgen een eliminatie en Jeff maakt pas daarna bekend dat hij toch niet gaat. De kans is nu kleiner dat ze hem op de stip zetten dan wanneer hij nooit gedreigd had te gaan. Zo ook voor de kans dat iemand die een proef wint, hem weg zal sturen. Want iedereen denkt dat hij zelf gaat.
Ah ! Geen idee wat er fout ging, maar heb 'm opnieuw geplaatst en de oude links aangepastquote:Op maandag 3 april 2023 20:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Een kwartier daarvoor zei ie nog op serieuze toon tegen Zoe dat ie met Kim naar de dierentuin gingquote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat de proef gewonnen wordt en jeff er uit gestuurd wordt.
Ik wist eigenlijk dat ie toch niet zou gaan, maar heb er toch zoooo de pest in.
quote:Op maandag 3 april 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ! Geen idee wat er fout ging, maar heb 'm opnieuw geplaatst en de oude links aangepastDank je wel, hij doetut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Snap ik.quote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef woxxel het volgende:
Dat was dan nog mooier geweest voor het 'well played' gedeelte jaquote:Op maandag 3 april 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zou in principe om 11 uur vertrekken. Dan moeten ze die eliminatie wel heel vroeg doen.....had ook vandaag gekund dan.
Topper, wat ben je toch altijd lekker snel (dat mag ook weleens gezegd wordenquote:Op maandag 3 april 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Knallen voor Kim dan maar" : https://streamable.com/z30v34
Jeff: "Die hebben morgen een kutdag" : https://streamable.com/izlej4
Ieder zijn eigen gedachte eroverquote:Op maandag 3 april 2023 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was dan nog mooier geweest voor het 'well played' gedeelte ja
quote:Op maandag 3 april 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ! Geen idee wat er fout ging, maar heb 'm opnieuw geplaatst en de oude links aangepastDie blijft gewoon hoor. JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dit soort manieren om de groep speltechnisch op het verkeerde been te zetten vind ik dan wel weer gaaf. Net als dat ik het wel knap vond dat die groep die de opname had gehoord het zolang geheim had kunnen houden en daardoor hard op weg was om een voor de rest van de groep onverwacht persoon op de stip te zetten.quote:
Hij spreekt zichzelf hiermee wel enorm tegen maar zal het dusdanig draaien zodat ie toch gelijk heeftquote:
Ik bespeur zoveel ergernis in deze posting, dat ik sowieso niet snap dat je nog kijkt. Je spreekt jezelf wel tegen, wanneer je het over Jeff hebt. Je mag hem niet, maar je wanneer hij blijft is het nog een reden om het te blijven volgen.quote:Op maandag 3 april 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
Als ie blijft dan heb ik tenminste nog een reden om het zijdelings te volgen want zo niet kijk je naar grotendeels opvulling. Was ie namelijk vertrokken dan zou ik het nog maar minimaal bijhouden omdat dan zowat al m'n favoriete keycharacters uit het spel waren verdwenen. Eigenlijk vind ik er nu al geen bal meer aan dus van mij had ie alleen al daarom mogen gaan. Want dat scheelt een heleboel terugkijken om maar up-to-date te kunnen zijn terwijl ik eigenlijk wel klaar ben met dit prutprogramma.
Principesquote:Op maandag 3 april 2023 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf hiermee wel enorm tegen maar zal het dusdanig draaien zodat ie toch gelijk heeft
heb ik gezien en via google ook met 1 mens maar verder vind je niets met of over hem en als hij zo veel getoerd heeft en gedaan zou je toch meer moeten vindenquote:Op maandag 3 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er hebben hier al wel fotos van Ice gestaan met bekende DJ's
https://www.facebook.com/(...)ZzlWlwQQGKmEgtc&_rdr
ook leuke commentaren over hemquote:Op maandag 3 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er hebben hier al wel fotos van Ice gestaan met bekende DJ's
https://www.facebook.com/(...)ZzlWlwQQGKmEgtc&_rdr
Ik zei gelijk al die gaat niet even met zijn grote muilquote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef woxxel het volgende:
Goed om te weten , dan blijf ik nog ff bij Rupiequote:Op maandag 3 april 2023 20:59 schreef Judiwi het volgende:
Wat een waardeloze streams. Of Kenzy die muziek draait voor haar vriendinnetje. Of biljart of gapende Rupert.
Je kunt nu over naar de grote Jeff show.quote:Op maandag 3 april 2023 21:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goed om te weten , dan blijf ik nog ff bij Rupie
Precies!quote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is tegen fysiek geweld maar óók tegen verbaal geweld maar daar hoor je hem nooit over
quote:Op maandag 3 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt nu over naar de grote Jeff show.
quote:Op maandag 3 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt nu over naar de grote Jeff show.
Wat doet hij nou eigenlijk dan, behalve vol van zichzelf zijn, zuipen en roken en de stem van isaak zijn?quote:Op maandag 3 april 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
Als ie blijft dan heb ik tenminste nog een reden om het zijdelings te volgen want zo niet kijk je naar grotendeels opvulling. Was ie namelijk vertrokken dan zou ik het nog maar minimaal bijhouden omdat dan zowat al m'n favoriete keycharacters uit het spel waren verdwenen. Eigenlijk vind ik er nu al geen bal meer aan dus van mij had ie alleen al daarom mogen gaan. Want dat scheelt een heleboel terugkijken om maar up-to-date te kunnen zijn terwijl ik eigenlijk wel klaar ben met dit prutprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk goed nieuws ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff blijft voor Kim - 3 april 2023.Told ya so!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal cabaretteketet!
neeheequote:Op maandag 3 april 2023 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff Kim gesproken heeft achter.
Mijn mening is nu eenmaal niet zwart-wit en dan ontstaan op een forum misverstanden. Aangezien je daar in een hokje gestopt moet worden gestopt zodat het overzichtelijk blijft. De hele nuance verdwijnt en voordat je het weet moet je je dan gaan verdedigen of uitdiepen waardoor je al helemaal afdwaalt. Niet te vergelijken met een conversatie onder vier ogen.quote:Op maandag 3 april 2023 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bespeur zoveel ergernis in deze posting, dat ik sowieso niet snap dat je nog kijkt. Je spreekt jezelf wel tegen, wanneer je het over Jeff hebt. Je mag hem niet, maar je wanneer hij blijft is het nog een reden om het te blijven volgen.
Word trouwens wel een beetje moe van dat gezeik over die blaaskaak in de cos. Die gast heeft nu genoeg aandacht gehad. Maak een apart topic aan voor die grootmuil.
Een grote bek hebben, iedereen verrot schelden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wat doet hij nou eigenlijk dan, behalve vol van zichzelf zijn, zuipen en roken en de stem van isaak zijn?
Nou nee , ik denk een aantal bewonersquote:Op maandag 3 april 2023 21:13 schreef Judiwi het volgende:
Wat zullen ze morgen janken. Misschien bedoelt hij daarmee de streamers.
Uhmm, dit is op streams vader...quote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan dat Jeff gezeik niet in een apart topic.
Neequote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Als zelfs je eigen vriendin zegt dat het grootspraak is maar dat ze 'die koning' nog nooit heeft gezien dan zegt dat al genoegquote:Op maandag 3 april 2023 21:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wat doet hij nou eigenlijk dan, behalve vol van zichzelf zijn, zuipen en roken en de stem van isaak zijn?
Ja dan hoop ik dat ie weer marciano verrot scheld, dat vind ik dan leuk om te zienquote:Op maandag 3 april 2023 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een grote bek hebben, iedereen verrot schelden.
Ik ben dan wel benieuwd hoe hij zich gaat gedragen als hij bekend maakt dat hij blijftquote:Op maandag 3 april 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja dan hoop ik dat ie weer marciano verrot scheld, dat vind ik dan leuk om te zien
De hele rls is toch 1 grote jeff show zl maandenquote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
En jij bent daar voorstander van. Kapotmakenquote:Op maandag 3 april 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Maar hij mag het nu gaan waarmaken want hij ging ze allemaal 'kapotmaken' dus het zal me benieuwen
We? Het loopt gewoon zoals het loopt in een COS , je mag alleen niet oftopic lullen en users/modjes uitscheldenquote:
Het schijnt. Dat mensen het gedrag van die blaaskaak nog accepteren en erger, toejuichen. Dat kan ik al helemaal niet begrijpen.quote:Op maandag 3 april 2023 21:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
De hele rls is toch 1 grote jeff show zl maanden
Ben ik helemaal geen voorstander van dus je trekt verbanden die er niet zijnquote:Op maandag 3 april 2023 21:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En jij bent daar voorstander van. Kapotmaken
Met WE bedoel ik, me, myself and Iquote:Op maandag 3 april 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We? Het loopt gewoon zoals het loopt in een COS , je mag alleen niet oftopic lullen en users/modjes uitschelden![]()
Verder gaat het over wat we op stream zien toch?
Jij bent een fan van hem en in je posting geef je aan dat je benieuwd bent of hij zijn woorden om gaat zetten in daden. Iedereen kapotmaken. Zeg niets vreemds hoor. Zijn niet mijn woorden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben ik helemaal geen voorstander van dus je trekt verbanden die er niet zijn
Van helemaal niemand daar ben ik 'fan' want alleen al dat woord vind ik verschrikkelijk want hoe kun je dan objectief oordelenquote:Op maandag 3 april 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent een fan van hem en in je posting geef je aan dat je benieuwd bent of hij zijn woorden om gaat zetten in daden. Iedereen kapotmaken. Zeg niets vreemds hoor. Zijn niet mijn woorden.
Ik ben ook niet zo goed in veranderingen en verrassingenquote:Op maandag 3 april 2023 21:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij mag van mij blijven, hij mag ook weg
Ik kan alleen niet uitstaan dat het steeds verandert
Daar ging mijn koffiequote:Op maandag 3 april 2023 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Champagne is ontkurkt ter burelen van Talpa in Lelystad. Programma is gered!
En weer spreek je jezelf tegen.quote:Op maandag 3 april 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van helemaal niemand daar ben ik fan want alleen al dat woord vind ik verschrikkelijk want hoe kun je dan objectief oordelen
En dat Kim hem heeft laten weten dat zij geen zin meer in hem heeft en dat hij daarom toch maar blijft, want het heeft allemaal niets met Marciano te maken.quote:Op maandag 3 april 2023 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff Kim gesproken heeft achter.
Hoe ik denk valt sowieso niet te volgen voor een ander dus op dat punt moet ik je gelijk gevenquote:
'Schuld' niet alleen, daar zal de Febo ook flink aan mee geholpen hebben. Die willen hem echt niet kwijt, zover is nu wel duidelijk. Als hij weg moest van hun was hij gegaan.quote:Op maandag 3 april 2023 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dus de schuld van ICE dat ie blijft ...
Wauwquote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Alle fans van Jeff houden niet van Fysiek geweld, maar wel van psychisch geweld. Go voor it Jeff
Ben je een beetje frusti joh?quote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Alle fans van Jeff houden niet van Fysiek geweld, maar wel van psychisch geweld. Go voor it Jeff
Wanneer Marciano echt de intentie zou hebben om Jeff van de trap te gooien had hij wel rood gekregen. Die discussie kan ook in de prullenbakquote:Op maandag 3 april 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat Kim hem heeft laten weten dat zij geen zin meer in hem heeft en dat hij daarom toch maar blijft, want het heeft allemaal niets met Marciano te maken.
Ja anders was het gauw overquote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
'Schuld' niet alleen, daar zal de Febo ook flink aan mee geholpen hebben. Die willen hem echt niet kwijt, zover is nu wel duidelijk. Als hij weg moest van hun was hij gegaan.
Dat klopt, want je bent niet te volgenquote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe ik denk valt sowieso niet te volgen voor een ander dus op dat punt moet ik je gelijk geven
Onnavolgbaar inderdaadquote:Op maandag 3 april 2023 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, want je bent niet te volgen
Niets over mij, meer over de fans van Jeff,quote:
Laten we het lekker bij de streams houden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar hadden we dan naar moeten kijken, naar een stelletje politiek correcte nitwits als Bern, Sasha en Kenzy. En een agressief fysieke Marciano...nee dank je, wereld op zijn kop. Naar droogkloot Erik en beroepsstalker Esther?quote:
Dacht dat het ontopic wasquote:Op maandag 3 april 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het lekker bij de streams houden.
Ik snap het uitstekend. Maar wat Deisyy al aangaf, laten we het maar over de streams gaan hebbenquote:
Als het over "jeffreys-fans' gaat is dat niet ontopicquote:
Mm okayquote:Op maandag 3 april 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het over "jeffreys-fans' gaat is dat niet ontopic
Uiteindelijk zullen Marciano en Jeff een gesprek aangaan en is alles weer koek en ei.quote:Op maandag 3 april 2023 21:33 schreef Harry het volgende:
Zou het zo gegaan zijn?
- Jeff wilde heel graag naar Kim, gebruikte een incident om dit aan te kondigen, maar kreeg deze dag bepaalde antwoorden die hem in de Loods gaan houden.
- Jeff dacht vandaag over het vinden van nieuw werk. Hij weet niet wat hij wil. Alles bij elkaar blijft hij in de Loods.
Het lijkt me dat Achter flink aan het pushen is geweest, en alles uit de kast heeft gehaald.
De relatie van Jeffrey met Marciano is blijvend beschadigd. Beiden kunnen elkaar niet meer luchten!!!
Kenzy gaat hardlopenquote:Op maandag 3 april 2023 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy heeft toestemming gekregen om muziek op te nemen voor hardlopen.
Dus t programma draait echt om deze ene blaaskaak.quote:Op maandag 3 april 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar hadden we dan naar moeten kijken, naar een stelletje politiek correcte nitwits als Bern, Sasha en Kenzy. En een agressief fysieke Marciano...nee dank je, wereld op zijn kop. Naar droogkloot Erik en beroepsstalker Esther?
Ik ben benieuwd hoe vaak en hoe lang ze dat gaat volhoudenquote:Op maandag 3 april 2023 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muziek mag ook alleen bij het hardlopen
Ik ookquote:Op maandag 3 april 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vaak en hoe lang ze dat gaat volhouden
quote:Op maandag 3 april 2023 21:38 schreef Harry het volgende:
Wendy: ik ga tanden poetsen en naar bed, want ik word manager.
Als het programma op werkelijk alle vlakken tegenvalt dan moet je het dus hebben van poppetjes die opzien barenquote:Op maandag 3 april 2023 21:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dus t programma draait echt om deze ene blaaskaak.
Dit kan toch geen programma van een jaar zijn.
En dan in juli pas gassen?
Zou wel een zet zijn, iemand manager maken, terwijl die geen manager wilde worden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:38 schreef Harry het volgende:
Wendy: ik ga tanden poetsen en naar bed, want ik word manager.
Veel woorden, weinig daden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:42 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik heb gewoon zin om buiten te knallen. Maar dat kan ook over 5 maanden.
En dat moet dan gepaard gaan met Psychologische spelletjes. Iemand(Jeff) die Fysiek geweld afkeurt.quote:Op maandag 3 april 2023 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het programma op werkelijk alle vlakken tegenvalt dan moet je het dus hebben van poppetjes die opzien baren
Die hebben elkaar weer gevonden, na het vertrek van de damesquote:
Natuurrrrrrrlijk kan dat....... als hij eruit is ...... ooitquote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij heeft het mog niet tegen iedereen gezegd.quote:Op maandag 3 april 2023 21:45 schreef HopScotch het volgende:
Hij heeft dus al gezegd dat-ie blijft maar blijft nu die twijfelact opvoeren? Boring wel. En sowieso een slappe zak als hij blijft met zijn zogenaamde principes.
Hij draait het altijd zodat ie het zelf kan verkopen naar zichzelfquote:
Het nieuws houd ie nog voor zich. Hij zal morgen weer een suprise act opvoerequote:Op maandag 3 april 2023 21:49 schreef freaky40 het volgende:
En? Heeft Marciano al zijn mening gegeven over dit heugelijke nieuws?
Jeff en de walgelijke verrader. De snitch. De rat.quote:Op maandag 3 april 2023 21:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hebben elkaar weer gevonden, na het vertrek van de dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk. Dit moet wel uitgemolken worden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:50 schreef woxxel het volgende:
[..]
Het nieuws houd ie nog voor zich. Hij zal morgen weer een suprise act opvoere
Juiste weergavequote:Op maandag 3 april 2023 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Niet heel verrassend, wel heel teleurstellend, wat ook weer niet verrassend is
Zo zie je maar weerquote:Op maandag 3 april 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff en de walgelijke verrader. De snitch. De rat.
Zal ook wel meevallenquote:Op maandag 3 april 2023 21:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten ze maar extra zuurstof klaarzetten!
Mindfuckquote:Op maandag 3 april 2023 21:56 schreef Dotteke het volgende:
Net vroeg Wendy of ze nog spullen voor Jeff moest wassen. `Nee joh flikker alles zo in de koffer morgen zei hij
Nooit meer kamer 3 waarvan ik al maanden niet weet wie daar mee bedoeld wordenquote:
Grootmuil is het. Van alles roeptoeteren en niets van waar makenquote:
K5 weet je wel?quote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit meer kamer 3 waarvan ik al maanden niet weet wie daar mee bedoeld worden
Jappie wilde de walgelijke Jeff eigenhandig wegspelen en op Kim gestemd maar ja die informatie heeft hij natuurlijk nietquote:
Ik dacht dat het aan mijn koptelefoon lagquote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Wie zit er zo te schrapen met zijn keel als een Kermit de kikker?
Had je echt anders verwacht.quote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grootmuil is het. Van alles roeptoeteren en niets van waar maken
Its all in the gamequote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie die Jeff eigenhandig weg wilde spelen en op Kim gestemd heeft maar ja die informatie heeft hij natuurlijk niet
En heeft geen principesquote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
En het is dus allemaal een grap. Jeff is wel okay met fysiek geweld
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
En het is dus allemaal een grap. Jeff is wel okay met fysiek geweld
Vooralsnog zit JW alleen op de bank en heeft zij lol in kamer 1 , denk dat JW het moeilijk zal krijgenquote:Op maandag 3 april 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
ik denk dat Esther het moeilijk gaat krijgen met haar wissel
Het schijnt die Ima te zijn....quote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn koptelefoon lag
Heerlijke slang he?quote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.
Eens. Hij heeft het goed gedaan en is ook nog eens grappig. Leuke gozerquote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.
Ik hou van het theater wat hij overal omheen maakt, en dan af en toe zo'n valse slangen opmerkingquote:
Echt de leukste tot nu toe, nooit saai met Rupie.quote:Op maandag 3 april 2023 22:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens. Hij heeft het goed gedaan en is ook nog eens grappig. Leuke gozer
Heerlijk , ik hou durvanquote:Op maandag 3 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van het theater wat hij overal omheen maakt, en dan af en toe zo'n valse slangen opmerking
Nee zei het gelijk alquote:
Ik heb nooit echt de indruk gehad dat hij echt zou gaan.quote:
Isaac stond oprecht te janken, dus die wist het vooraf echt nietquote:Op maandag 3 april 2023 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het vreemd, dat ik de indruk krijg, dat dit een vooropgezet plan is geweest van de bro's inclusief Jeff? De bewoners denken dat hij gaat, maar vervolgens krijg je morgen een eliminatie, waar niemand op gerekend had.
Isaac rukte bijna de streamlock van de palenquote:Op maandag 3 april 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac stond oprecht te janken, dus die wist het vooraf echt niet
En volgens mij houden de meesten nog rekening met een eliminatie
Goed acteur?quote:Op maandag 3 april 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac stond oprecht te janken, dus die wist het vooraf echt niet
En volgens mij houden de meesten nog rekening met een eliminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |