Grootmuil is het. Van alles roeptoeteren en niets van waar makenquote:
K5 weet je wel?quote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit meer kamer 3 waarvan ik al maanden niet weet wie daar mee bedoeld worden
Jappie wilde de walgelijke Jeff eigenhandig wegspelen en op Kim gestemd maar ja die informatie heeft hij natuurlijk nietquote:
Ik dacht dat het aan mijn koptelefoon lagquote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Wie zit er zo te schrapen met zijn keel als een Kermit de kikker?
Had je echt anders verwacht.quote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grootmuil is het. Van alles roeptoeteren en niets van waar maken
Its all in the gamequote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie die Jeff eigenhandig weg wilde spelen en op Kim gestemd heeft maar ja die informatie heeft hij natuurlijk niet
En heeft geen principesquote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
En het is dus allemaal een grap. Jeff is wel okay met fysiek geweld
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
En het is dus allemaal een grap. Jeff is wel okay met fysiek geweld
Vooralsnog zit JW alleen op de bank en heeft zij lol in kamer 1 , denk dat JW het moeilijk zal krijgenquote:Op maandag 3 april 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
ik denk dat Esther het moeilijk gaat krijgen met haar wissel
Het schijnt die Ima te zijn....quote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn koptelefoon lag
Heerlijke slang he?quote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.
Eens. Hij heeft het goed gedaan en is ook nog eens grappig. Leuke gozerquote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.
Ik hou van het theater wat hij overal omheen maakt, en dan af en toe zo'n valse slangen opmerkingquote:
Echt de leukste tot nu toe, nooit saai met Rupie.quote:Op maandag 3 april 2023 22:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens. Hij heeft het goed gedaan en is ook nog eens grappig. Leuke gozer
Heerlijk , ik hou durvanquote:Op maandag 3 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van het theater wat hij overal omheen maakt, en dan af en toe zo'n valse slangen opmerking
Nee zei het gelijk alquote:
Ik heb nooit echt de indruk gehad dat hij echt zou gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |