Grootmuil is het. Van alles roeptoeteren en niets van waar makenquote:
K5 weet je wel?quote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit meer kamer 3 waarvan ik al maanden niet weet wie daar mee bedoeld worden
Jappie wilde de walgelijke Jeff eigenhandig wegspelen en op Kim gestemd maar ja die informatie heeft hij natuurlijk nietquote:
Ik dacht dat het aan mijn koptelefoon lagquote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Wie zit er zo te schrapen met zijn keel als een Kermit de kikker?
Had je echt anders verwacht.quote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grootmuil is het. Van alles roeptoeteren en niets van waar maken
Its all in the gamequote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie die Jeff eigenhandig weg wilde spelen en op Kim gestemd heeft maar ja die informatie heeft hij natuurlijk niet
En heeft geen principesquote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
En het is dus allemaal een grap. Jeff is wel okay met fysiek geweld
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
En het is dus allemaal een grap. Jeff is wel okay met fysiek geweld
Vooralsnog zit JW alleen op de bank en heeft zij lol in kamer 1 , denk dat JW het moeilijk zal krijgenquote:Op maandag 3 april 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
ik denk dat Esther het moeilijk gaat krijgen met haar wissel
Het schijnt die Ima te zijn....quote:Op maandag 3 april 2023 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mijn koptelefoon lag
Heerlijke slang he?quote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.
Eens. Hij heeft het goed gedaan en is ook nog eens grappig. Leuke gozerquote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij straks geen manager meer is.
Ik hou van het theater wat hij overal omheen maakt, en dan af en toe zo'n valse slangen opmerkingquote:
Echt de leukste tot nu toe, nooit saai met Rupie.quote:Op maandag 3 april 2023 22:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens. Hij heeft het goed gedaan en is ook nog eens grappig. Leuke gozer
Heerlijk , ik hou durvanquote:Op maandag 3 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van het theater wat hij overal omheen maakt, en dan af en toe zo'n valse slangen opmerking
Nee zei het gelijk alquote:
Ik heb nooit echt de indruk gehad dat hij echt zou gaan.quote:
Isaac stond oprecht te janken, dus die wist het vooraf echt nietquote:Op maandag 3 april 2023 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het vreemd, dat ik de indruk krijg, dat dit een vooropgezet plan is geweest van de bro's inclusief Jeff? De bewoners denken dat hij gaat, maar vervolgens krijg je morgen een eliminatie, waar niemand op gerekend had.
Isaac rukte bijna de streamlock van de palenquote:Op maandag 3 april 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac stond oprecht te janken, dus die wist het vooraf echt niet
En volgens mij houden de meesten nog rekening met een eliminatie
Goed acteur?quote:Op maandag 3 april 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac stond oprecht te janken, dus die wist het vooraf echt niet
En volgens mij houden de meesten nog rekening met een eliminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |