let maar opquote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee , je hebt iemand als Jeff nodig in dat programma
Ben zo blij dat zij weg is!!quote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dat wordt chaos in de COS
![]()
[ afbeelding ]
De mensen hier zoeken het maar lekker uit tochquote:
Dat zou heel goed kunnen..quote:Op maandag 3 april 2023 20:12 schreef cinsan het volgende:
als jef blijft is weer wat beloofd aan hem ddor k5
Ja Kenzi, Marcia , Bern ..nou ja iedereen daar, behalve Babs die heeft kaarten gelegd ..hihihihiquote:Op maandag 3 april 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
lach me stuk als hij wel blijft
iedereen over de pis
halve COS ook![]()
Ik ook en dit is ook voor Babette alleen maar goed.. weer een extra stem..quote:Op maandag 3 april 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De mensen hier zoeken het maar leker uit toch![]()
Maar ik wil die koppen daar wel zien![]()
En managers gedoe , maar Jeff is gewoon een smaakmakerquote:Op maandag 3 april 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook en dit is ook voor Babette alleen maar goed.. weer een extra stem..
Dat ligt er maar net aan wie je het vraagt.quote:Op maandag 3 april 2023 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En managers gedoe , maar Jeff is gewoon een smaakmaker
Dat is ook zo al kan ik niet echt met hem. Hij hoort wel in het spel tot het einde vind ik.quote:Op maandag 3 april 2023 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En managers gedoe , maar Jeff is gewoon een smaakmaker
Dat zekerquote:Op maandag 3 april 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: ze zien me maar wat graag vertrekken, die hebben morgen een kutdag jongen!!
Er zijn er een paar die een smaakmaker zijn , positief en/of negatiefquote:Op maandag 3 april 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie je het vraagt.
Dat is ook de reden dat continu de streams worden weggedraaid. Zo kunnen ze altijd er nog een draal aan geven.quote:Op maandag 3 april 2023 20:17 schreef woxxel het volgende:
Het is toch gewoon voorspelbaar, zo gaat het al maanden.
Een klein dingetje wordt zo groot gemaakt en dagen lang uitgemolken en loopt met een sisser af.
Zoals altijd.
Met een sneaky Smile op z'n gezicht.quote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef Thorelf het volgende:
ik denk dat dat na mijn vertrek is zegt jeff ???
Ja grote grap dus, 1 minuut voor dat het uur om is komt de verrassing.quote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef Thorelf het volgende:
Hoorde ik ook maar dat hoort allemaal bij de act die hij morgen gaat uitvoeren denk ik. Ik verwacht ook dat morgen gewoon zijn koffer komt en dat hij pas echt op het allerlaatste moment zegt te blijven.quote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef Thorelf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |