Zometeen richting restaurantquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:52 schreef NailQueen het volgende:
En wat schaft de pot vandaag?
Na de pizza van gisteren blijf ik in de Italiaanse sferen. Ik heb net de spaghetti klaar
quote:
Kan je niet koken?quote:
Ik heb vanmiddag tegen de wind in gefietst terwijl het spetterde. Genoeg buikspieroefeningen voor vandaag!quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:57 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen buikspieroefeningen gedaan😅
Wat heeft dat spetteren daar voor positieve invloed op?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag tegen de wind in gefietst terwijl het spetterde. Genoeg buikspieroefeningen voor vandaag!
Veel plezierquote:
Nou niet. Ik was snel klaar meequote:Op zaterdag 1 april 2023 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft dat spetteren daar voor positieve invloed op?
Nee, ik heb net pas boodschappen gedaan. Eerder geen zin inquote:
Nou ik heb wel zin een vorkje te prikkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik heb net pas boodschappen gedaan. Eerder geen zin in
Nee man, tenzij het bittergarnituur isquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Nederland eten we toch al om 17 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nahhhquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Códependent, Meke! Jij hebt het net zo hard nodig als wij!
quote:Op maandag 1 april 2019 09:38 schreef Em31 het volgende:
Ik kom net via het officiële songfestivalaccount bij Waylon terecht, zie ik ineens dit??
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:44 schreef H_T het volgende:
Ik ga straks voor een oosterse maaltijdEven weer een fatsoenlijke continentale maaltijd na al die Engelse gekkigheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat Em hiertoe in staat is zegquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:04 schreef Meke het volgende:
Graag vier ik de vierjarige verjaardag van deze post met jullie, blijft een hoogtepuntjeJammer dat de afbeelding niet meer te zien is
[..]
Wat was er hierop te zien?quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:04 schreef Meke het volgende:
Graag vier ik de vierjarige verjaardag van deze post met jullie, blijft een hoogtepuntjeJammer dat de afbeelding niet meer te zien is
[..]
Ik denk dat @Em31 hier twee jaar in de toekomst kon kijken.quote:
Wij eten vaak rond 17u. Ivm de kleine.quote:
Klinkt lekker (op de spekjes na, want ik eet geen varkensvlees).quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:42 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden strikjespasta met carbonarasaus, spekjes en spinazie![]()
En straks bij de koffie hebben we BienenstichVanmiddag in Duitsland bij de bakker gekocht.
Ik heb 'm nog terug kunnen vinden ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog terug kunnen vinden ook
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de clou mis🤣🤭quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij was ook zo subtiel, wat het compleet geloofwaardig maakte
Ilse en Waylon hadden elkaar toen zo ongeveer sinds het ESF niet meer gesproken en ineens zou Ilse met een hartje reageren op het begin van de theatertour van Waylonquote:
Aha, ik snap het!quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ilse en Waylon hadden elkaar toen zo ongeveer sinds het ESF niet meer gesproken en ineens zou Ilse met een hartje reageren op het begin van de theatertour van WaylonMeer heb je niet nodig om heel ESF hier in paniek te krijgen
Dat was wel even een kleine shockwave inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog terug kunnen vinden ook
[ afbeelding ]
En wat verwacht je nu van ons?quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
Ik overwoog sterk om nog op stap te gaan maar heb uiteindelijk toch besloten hier bij jullie te blijven. Maar dan verwácht ik natuurlijk ook wat.
Spanning ende vermaak!quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat verwacht je nu van ons?
Kom het songfestival van 2018 meekijken?quote:
Zie DMquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
Ik overwoog sterk om nog op stap te gaan maar heb uiteindelijk toch besloten hier bij jullie te blijven. Maar dan verwácht ik natuurlijk ook wat.
Ondertussen voelde ik me meteen zoquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij was ook zo subtiel, wat het compleet geloofwaardig maakte
Maar even!quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat jij nog in de veronderstelling bent dat deze SC eerlijk is. Maar dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:06 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Maar even!
Jij kiest er zelf voor om niet te gaan stappen. En nu maak je ons medeverantwoordelijk voor de entertainment van vanavond? Ik zeg oneerlijk.. Maar desalniettemin we gezellig.
Is het wel een onaangekondigde keuring als jij hem aankondigt?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dan moet je 500 Euro betalen en direct door naar de APK voor een onaangekondigde keuring.
Tuurlijk.. Eerlijkheid duurt het langste tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat jij nog in de veronderstelling bent dat deze SC eerlijk is. Maar dat is dus niet zo.
De omstandigheden van de keuring zijn onaangekondigd. Namelijk dat je tijdens de keuring een balletdans moet uitvoeren terwijl je tegelijkertijd alle Japanse regio's in het Arabisch opdreunt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het wel een onaangekondigde keuring als jij hem aankondigt?
Ik zit Geography Now! video’s op YouTube te kijken met een kat op schoot. Noem dat maar niks!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
Maar goed, jij hebt dus ook niks te doen @:Cee ?
Oké dat is eigenlijk best wel indrukwekkendquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit Geography Now! video’s op YouTube te kijken met een kat op schoot. Noem dat maar niks!
Zeer leerzaam bezigquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit Geography Now! video’s op YouTube te kijken met een kat op schoot. Noem dat maar niks!
Slaap lekker en droom zacht.quote:
Het zijn video’s van minder dan 10 minuten waarin steeds 1 land wordt behandeld. Bitesize stukjes over geschiedenis, geopolitiek, demografische opbouw. Ik heb het pas ontdekt en de gast die alles aan elkaar praat doet het op alfabet en ik ben nu pas bij Angola en die video is uit 2015. Zijn meest recente upload is een land dat met U begint. Dus ik kan nog proberen door te kijken en dan op tijd ‘bij’ te zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat is eigenlijk best wel indrukwekkendWaar gaan de video's zoal over?
Oh maar da's een leuk concept! En leuk ook dat dat je interesse heeftquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn video’s van minder dan 10 minuten waarin steeds 1 land wordt behandeld. Bitesize stukjes over geschiedenis, geopolitiek, demografische opbouw. Ik heb het pas ontdekt en de gast die alles aan elkaar praat doet het op alfabet en ik ben nu pas bij Angola en die video is uit 2015. Zijn meest recente upload is een land dat met U begint. Dus ik kan nog proberen door te kijken en dan op tijd ‘bij’ te zijn.
Echter zie ik dat de recente video’s een half uur duren.
Misschien moet ik ook maar even de deur uit gaan want dit is me nu al te druk.
Welterustenquote:
Yes, even m’n haar door de steiltang halen en dan zie je me zo! Bestel maar alvast een piña colada voor me.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar da's een leuk concept! En leuk ook dat dat je interesse heeft
Maar oké, zie ik je over een half uurtje in de club dan?
Komt goed, je vindt me op onze vaste loungebank!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Yes, even m’n haar door de steiltang halen en dan zie je me zo! Bestel maar alvast een piña colada voor me.
Jij ook alvast weltrusten en tot morgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welterusten
Zie je morgen in het F1 live topic
Zo goed was Hind nou ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Strani je had een kwaliteitsinzending gestuurd bij het ESF 2008
Ik bedoel eerder deze:quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo goed was Hind nou ook weer niet hoor.
Daar heb ik niks mee te maken!quote:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik niks mee te maken!
(Was wel een absoluut dieptepunt voor Spanje ja, en in principe gewoon een uit de hand gelopen grap).
Morgen weer Mathieu en Wout genot, wekker om 09:15 zetten en tot 19:00 Sporza kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb deze weer eens gekeken, nog altijd kippenvel bij die ontknoping
Denk dat ik morgen voor Pogi ga juichenquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen weer Mathieu en Wout genot, wekker om 09:15 zetten en tot 19:00 Sporza kijken.
Over die AGR winst praten ze over 50 jaar nog.
Die roze is wel een goede danseresquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik niks mee te maken!
(Was wel een absoluut dieptepunt voor Spanje ja, en in principe gewoon een uit de hand gelopen grap).
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb deze weer eens gekeken, nog altijd kippenvel bij die ontknoping
Aan het inkakkenquote:Op zondag 2 april 2023 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Zo, en hoe is het hier? 1 april een beetje overleefd?
Veel Nederlanders zien 'all you can eat' als een uitdagingquote:
Het is ook wel een uitdaging om de eettafel en stoel er bij op te eten.quote:Op zondag 2 april 2023 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zien 'all you can eat' als een uitdaging
Wat voor saus zou je daar bij kiezen?quote:Op zondag 2 april 2023 00:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is ook wel een uitdaging om de eettafel en stoel er bij op te eten.
Satésaus vind ik meer stoel dan tafelquote:
En sommige scheppen hun bord zo asociaal volquote:Op zondag 2 april 2023 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zien 'all you can eat' als een uitdaging
Fijn dat het nu wel goed was.quote:Op zondag 2 april 2023 00:43 schreef Koen66 het volgende:
Restaurant heeft het in ieder geval goedgemaakt na de matige service en snelheid afgelopen november. Destijds geklaagd en kregen daardoor vandaag 50% korting en vol de aandacht
Als die tafel gemaakt is van bitterballen past mosterd er juist heel goed bij.quote:Op zondag 2 april 2023 02:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tafel met mosterd lijkt me niet lekker. Worcestersaus misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |