quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh goeie, ik denk vooral piepen als in oeh oeh kijk uit en zulk soort dingen.
quote:
Deze hele week zit vol met hoogtepunten (en dieptepunten).quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk wel dat dit de allerbeste streamdag is tot nu toe ......![]()
![]()
Nou... dat weet ik niet hoor. Zijn wel meer goede dagen geweest.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk wel dat dit de allerbeste streamdag is tot nu toe ......![]()
![]()
JA of bitch dit bitch dat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
SeikSas gaat vast iets van godverdomme roepen
De beste dag vond ik wel dat Martin zich naar buiten heeft laten lokken door zijn (nep)vriendinquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou... dat weet ik niet hoor. Zijn wel meer goede dagen geweest.
Oh die was goed ja, toen was ik echt blij.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De beste dag vond ik wel dat Martin zich naar buiten heeft laten lokken door zijn (nep)vriendin
Dat was ook helemaal niet het issue hoor. Wanda weg moet nu nog meer een motivatie geven om te blijven nu zelfs.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff zit het weer blij te bekijken, die blijft wel denk ik ....
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Had ook haar mond meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Hoe kleiner de groep hoe hechter het gaat worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan het heel verkeerd zien, maar na het wegvallen van Wanda lijkt het wel of Sasha en de anderen (op JW, Erik en Esther na) dichter naar elkaar toe zijn getrokken.... reacties over en weer...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:56 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt tegen Isaac dat hij blijft, maar dat hij niet weet wat hij zal doen als Isaac ooit vertrekt
kunnen ze Ester niet ff met die toeter voor haar kop slaan, dan heel lief 'sorry' zeggen en haar een verband omdoen zodat we die kop een week niet hoeven te zien??????quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Esther heeft nog geen bloed gezien.
Rupi zegt ze is blij met elke verwonding
Ik ben voorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
kunnen ze Ester niet ff met die toeter voor haar kop slaan, dan heel lief 'sorry' zeggen en haar een verband omdoen zodat we die kop een week niet hoeven te zien??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wrm dat nu weerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had gehoopt dat Bas door die klap even haar ratel zou houden maar nee hoor nu is Sas de klos
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:04 schreef R0T29 het volgende:
Tussenstand:
Mirthe: Gillend speenvarken
Erik: Stil
Eunice: Matig gegil
Bern: Te gierig om te gillen
Moraima: Lachend en gillend (en hier en daar een verdwaald hoestje)
Wendy: Miniem gegil wat ook als gepiep omschreven kan worden
Janet: Klein gilletje en een vreugde gil na de finish
Sasha: Stevig gegil en geschreeuw
Marciano: Silent like a pro bro
Isaac: Stil als een slang
Immadin: Geen gegil of Ernie gelach
Ze blijft maar bezig en bezig en bezigquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:06 schreef juul. het volgende:
Irritant dat Babs nog bezig is om haar straatje schoon te vegen....mute
Stream 2 is het racen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:07 schreef Chanel5 het volgende:
ik heb al een paar keer gekeken maar zie totaal niet wat ze aan het doen zijn, babbelende babs en etende Moira
Nu hebben ze allebei een wijntjequote:
Luister niet eens wat ze zegt. Sas vind ik dan nog wel interessant om te horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Babs snapt alles ze snap het, ze snapt het helemaal ze snapt het maar..................................
Ja had gehoopt op een flinke uitvalquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Luister niet eens wat ze zegt. Sas vind ik dan nog wel interessant om te horen.
Allemaal om 9 uur naar bed op deze vrijdagavondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
pfffffffff je hoort aan het praten van JW ook dat hij al behoorlijk wat drank op heeft (en dat lachen....)
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, is het altijd zo dat er een muziekje klinkt in de loods als er iemand vertrekt ?
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, is het altijd zo dat er een muziekje klinkt in de loods als er iemand vertrekt ?
Dat is gewoon zijn nummer.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk dat de sponsor 800 best wel tevreden zal zijn.. als je ziet hoe en hoe vaak het in beeld komt
Dat was het inderdaad, my bad .....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sound of Silence?
Dat werd met dat DJ ding door Sas gedraaid in K4, je hoorde het ook in K3 waar Bern aan het bleiten was
Das jappie zelfquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk dat de sponsor 800 best wel tevreden zal zijn.. als je ziet hoe en hoe vaak het in beeld komt
Waarom zeg je dan sponsor 800quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja duhhhhhhhh dat zien we al 6/7 maanden
Vond het wel toepasselijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad, my bad .....
Ja geen remmen ...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat ging mis, maar is ook echt een klein stukkie
Dan is het levensgevaarlijjk om dit te doen op zo klein stukjequote:
Zometeen dwars door de hottub.quote:
Net als Mirthe zelf ( soms)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:34 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe: eerder remmen
Kenzy: hij heeft geen rem!
ja, ze hangt iedereen om de halsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij heeft babette al weer teveel gezopen
IK hou van jou zegt ze tegen Estherquote:
Dat zou een leuk koppeltje zijnquote:
Twee van de driequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jep. Weet niet zeker of het over frituren had maar ze wil heel graag helpen.quote:
Zoë heeft nog niets gegeten en wel veel gedronken..... dus......terwijl ze Jeffrey er al vanaf het begin uit wil hebben wil ze nu ineens frituren en hangt ze om zijn nek.... blehhhhhhhquote:
na vertrek van Kim ziet Zoe eindelijk kans om weer van bil te kunnen gok ik xDquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë heeft nog niets gegeten en wel veel gedronken..... dus......terwijl ze Jeffrey er al vanaf het begin uit wil hebben wil ze nu ineens frituren en hangt ze om zijn nek.... blehhhhhhh
Zeker tot de eliminatie. 2 kanshebbers voor de stip zijn vertrokken dus voor haar des te meer kans om op de stip te komen. Met een nachtlamp zie je overal slijmsporen op de grond.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Babette houdt ook niet op, houden we dit de hele dag ......
Het was wel zuur voor hem dat Wanda vandaag juist die brief kreeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
Achter heeft vandaag flink uitgepakt om Jappie een Heldenstatus binnen de loods te geven, waarom zouden daar voor gekozen hebben, en wie mag next?
Die reageert tenminste nog spontaan en is belangstellendquote:
Meer mensen zouden zo lekker onbevangen moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die reageert tenminste nog spontaan en is belangstellend
Na 7 maanden wilquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jep. Weet niet zeker of het over frituren had maar ze wil heel graag helpen.
Precies, dit maken ze misschien maar 1x mee, moet je van genieten.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer mensen zouden zo lekker onbevangen moeten zijn.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:01 schreef Soury het volgende:
Ok er is drank in het spel. Even de streams aanslingeren
Bern is al blij dat hij mag troosten deze keerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:02 schreef Flow3r het volgende:
Bern kijkt even rond
wat heeft ie nou weer aan zijn fiets hangen
Hij zocht de uitgangquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Bern is al blij dat hij mag troosten deze keer
quote:
En niet de volle laag krijgt....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Bern is al blij dat hij mag troosten deze keer
nah dat mens heeft meer issues dan datquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
Maar dat mag dan toch ook, als iemand weg is waar je leuk mee omging, doe maar huilen sas, gooi het eruit.
Echt hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Komt Sasha er nu pas achter dat Wanda weg is?
Ja dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah dat mens heeft meer issues dan dat
Denk ut, wordt wel een beetje heul ergquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Haal het weg haal het weg
Watte??????????? uitgelopen make up of zo.
haal het zelf weg dan en ga ergens anders heenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Haal het weg haal het weg
Watte??????????? uitgelopen make up of zo.
Ik hoop dat ze dronken genoeg wordt om tegen Esther te zeggen meid JW heeft met Eunice gezoend.quote:
Wat een toestand allemaal.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
haal het zelf weg dan en ga ergens anders heen
JW stabiel? Afgelopen dagen liep hij ook een paar keer tegen het randje van flippen aan hoor, gister ook gedoe rond zijn biljart, hilarisch man, JW is net zo maf als de rest.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
man man man wat een onstabiel zooitje daarzo.
begin nog zware respect voor JW te krijgen daar hij van die hele groep emotioneel gezien het stabielste is..
Sprietje!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:02 schreef espri het volgende:
Fantastisch, mensen die niet tegen drank kunnen…
ja hahah daarom zeg ik; bijna het stabielste xDquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JW stabiel? Afgelopen dagen liep hij ook een paar keer tegen het randje van flippen aan hoor, gister ook gedoe rond zijn biljart, hilarisch man, JW is net zo maf als de rest.
Oeh stream 1 weer wat anders.
Rotwijf. Dat je kan luisteren, toen ze huilde zonder te praten kon ik het aan, zodra haar smoel open gaat wissel ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww.. het gaat niet om SeikSasjes emoties, maar om Jappie en zijn evenement, mooi is dat ook weer uit de wereld
Ja, je merkt dat het aftellen voor ze is. Mensen komen wat meer uit de schaduw zoals bv Morrie en Immie die je tegenwoordig ook wat meer een mening hoort geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een gedoetjes de laatste dagen
Hij moet haar zeker niet tegenspreken want dat flipt ze weer.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:08 schreef Flow3r het volgende:
Bern durft niks te zeggen, beter niet, alles kan zo maar fout zijn
Nou nee, was een laatste voorbeeld, hoe hij vlak voor Kim haar vertrek haar aansprak en redelijk wilde aanvallen vond ik hem ook behoorlijk maf, hij maakt zich ontzettend druk om dingen en gaat dan ook koken en ploft dan bijna. Echt genoeg voorbeelden maar 2 voor nu vind ik genoeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja hahah daarom zeg ik; bijna het stabielste xD
als druk maken om biljart dan het ergste is van hem..
de rest is enkel de alcohol aan het misbruiken en die verwachten (bijna) een miljoen te winnen..
Geen idee waarom ze nog continue blijft janken, ze heeft via zelfanalyse al aangegeven dat het nergens om gaat , behalve een beetje Wandaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rotwijf. Dat je kan luisteren, toen ze huilde zonder te praten kon ik het aan, zodra haar smoel open gaat wissel ik.
Hoe kleiner de groep des te meer dit gaat gebeuren. Zo'n Ruppie gaf ik in het begin helemaal niets om maar dit soort types worden juist in kleinere groepjes van meer waarde omdat ze een extra vibe aan de groep kunnen geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, je merkt dat het aftellen voor ze is. Mensen komen wat meer uit de schaduw zoals bv Morrie en Immie die je tegenwoordig ook wat meer een mening hoort geven.
Ik vind het ook wel mooi om te zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe kleiner de groep des te meer dit gaat gebeuren. Zo'n Ruppie gaf ik in het begin helemaal niets om maar dit soort types worden juist in kleinere groepjes van meer waarde omdat ze een extra vibe aan de groep kunnen geven.
Ze hebben nog even te gaan 5 maanden nog dat wordt nog watquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, je merkt dat het aftellen voor ze is. Mensen komen wat meer uit de schaduw zoals bv Morrie en Immie die je tegenwoordig ook wat meer een mening hoort geven.
Weet Babet het wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dronken genoeg wordt om tegen Esther te zeggen meid JW heeft met Eunice gezoend.
Ik ben boos omdat men niet bij mij is gekomen toen ze de podcast luisterde dus ben ik nu eerlijk over wat ik heb gehoord naar jou.
Je komt ook wel weer op een mooi moment binnen er gebeurd van alles deze week.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:10 schreef Frummelie het volgende:
Als je effe een paar uurtjes niet gekeken hebt, lijkt het wel of je naar een uitzending van een of andere inrichting zit te kijken... kanonnen...Babette en Sasha weer bezopen...
Kijk eens hoe snel het gaat met vertrekkende mensen. Als je over de helft bent kan je gaan aftellen want met minder mensen heb jij meer kans er als volgende uit te vliegen. Lang niet iedereen zit er tot het einde.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nog even te gaan 5 maanden nog dat wordt nog wat
ZItten veel labiele figuren daar
En janken om alles. Net Wendy al om bijna niets en nu Sas. Snap het bij Sas wel een beetje net een van haar vriendinnen weg.
Pff wat een gezeik weerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
ALs Sas weer verdrietig wordt moet je het zeggen dan gaan wij hier resetten
Ik ben niet verdrietig hou je bek ik heb geen gevoel
Mooi om te zien hoe Bernd op eieren looptquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:15 schreef espri het volgende:
[..]
Essieeeeeeee![]()
Hou je bek tegen Bern, heerlijk wijffie hoor.
En het wordt versterkt als je zoals nu naar beide streams tegelijk luistert ....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:10 schreef Frummelie het volgende:
Als je effe een paar uurtjes niet gekeken hebt, lijkt het wel of je naar een uitzending van
een of andere inrichting zit te kijken... kanonnen...Babette en Sasha weer bezopen...
Ik vond het eerst zielig, nu denk ik, toon je ballen man.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe Bernd op eieren loopt
Ik denk dat ze dat alleen maar zei om haar verdriet te stoppenquote:
Ik mag het hopen ook voor hemquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat alleen maar zei om haar verdriet te stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Wat zo gezellig begon, is na een paar uurtjes weer 1 ellende..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt ook wel weer op een mooi moment binnen er gebeurd van alles deze week.
Ik hou het gewoon op een vals wijf. Heeft geen reet te maken met ziek zijn of zo, zo is ze, een zwartkijker, haat aan alles.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:17 schreef Seattle het volgende:
Sasha is de laatste maanden echt een paar niveautjes gekelderd zeg.
Zeiken, manipuleren (Bern), vloeken
De vraag is of ze nu aan het herstellen is van long COVID en dat haar ware aard naar boven komt of dat het steeds slechter met haar gaat
Same!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vond het eerst zielig, nu denk ik, toon je ballen man.
Dat van het ziek zijn was met een knipoog, maar ik vond Sasha in het begin best te pruimen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon op een vals wijf. Heeft geen reet te maken met ziek zijn of zo, zo is ze, een zwartkijker, haat aan alles.
dit was waterquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Zit wel goed met de drank![]()
[ afbeelding ]
Absoluut walgelijk en zelfkennis ontbreekt bij deze mensen maar ze zijn ideaal voor een RLS en ik vermaak me prima.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat zo gezellig begon, is na een paar uurtjes weer 1 ellende..
Die lui kunnen echt niet tegen drank.. walgelijk..
Ja klopt...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En het wordt versterkt als je zoals nu naar beide streams tegelijk luistert ....
Top irritainment!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut walgelijk en zelfkennis ontbreekt bij deze mensen maar ze zijn ideaal voor een RLS en ik vermaak me prima.
Ah ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat van het ziek zijn was met een knipoog, maar ik vond Sasha in het begin best te pruimen.
Ik hou ook wel van reuring.... maar dit bezopen gelal en gejank... bleh.. laat het dan lekker knallen..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut walgelijk en zelfkennis ontbreekt bij deze mensen maar ze zijn ideaal voor een RLS en ik vermaak me prima.
zie gelijk die zure pruimesmoel van d'r voor mequote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Sas pissig tegen verbaasde Bern Je snapt wat ik zeg toch?
Dat komt meestal daarna, er zijn verschillende stadia van dronkenschap. Geduld wordt soms beloond.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van reuring.... maar dit bezopen gelal en gejank... bleh.. laat het dan lekker knallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |