quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:01 schreef Soury het volgende:
Ok er is drank in het spel. Even de streams aanslingeren
Bern is al blij dat hij mag troosten deze keerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:02 schreef Flow3r het volgende:
Bern kijkt even rond
wat heeft ie nou weer aan zijn fiets hangen
Hij zocht de uitgangquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Bern is al blij dat hij mag troosten deze keer
quote:
En niet de volle laag krijgt....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Bern is al blij dat hij mag troosten deze keer
nah dat mens heeft meer issues dan datquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
Maar dat mag dan toch ook, als iemand weg is waar je leuk mee omging, doe maar huilen sas, gooi het eruit.
Echt hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Komt Sasha er nu pas achter dat Wanda weg is?
Ja dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah dat mens heeft meer issues dan dat
Denk ut, wordt wel een beetje heul ergquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Haal het weg haal het weg
Watte??????????? uitgelopen make up of zo.
haal het zelf weg dan en ga ergens anders heenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Haal het weg haal het weg
Watte??????????? uitgelopen make up of zo.
Ik hoop dat ze dronken genoeg wordt om tegen Esther te zeggen meid JW heeft met Eunice gezoend.quote:
Wat een toestand allemaal.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
haal het zelf weg dan en ga ergens anders heen
JW stabiel? Afgelopen dagen liep hij ook een paar keer tegen het randje van flippen aan hoor, gister ook gedoe rond zijn biljart, hilarisch man, JW is net zo maf als de rest.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
man man man wat een onstabiel zooitje daarzo.
begin nog zware respect voor JW te krijgen daar hij van die hele groep emotioneel gezien het stabielste is..
Sprietje!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:02 schreef espri het volgende:
Fantastisch, mensen die niet tegen drank kunnen…
ja hahah daarom zeg ik; bijna het stabielste xDquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JW stabiel? Afgelopen dagen liep hij ook een paar keer tegen het randje van flippen aan hoor, gister ook gedoe rond zijn biljart, hilarisch man, JW is net zo maf als de rest.
Oeh stream 1 weer wat anders.
Rotwijf. Dat je kan luisteren, toen ze huilde zonder te praten kon ik het aan, zodra haar smoel open gaat wissel ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww.. het gaat niet om SeikSasjes emoties, maar om Jappie en zijn evenement, mooi is dat ook weer uit de wereld
Ja, je merkt dat het aftellen voor ze is. Mensen komen wat meer uit de schaduw zoals bv Morrie en Immie die je tegenwoordig ook wat meer een mening hoort geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een gedoetjes de laatste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |