quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:04 schreef R0T29 het volgende:
Tussenstand:
Mirthe: Gillend speenvarken
Erik: Stil
Eunice: Matig gegil
Bern: Te gierig om te gillen
Moraima: Lachend en gillend (en hier en daar een verdwaald hoestje)
Wendy: Miniem gegil wat ook als gepiep omschreven kan worden
Janet: Klein gilletje en een vreugde gil na de finish
Sasha: Stevig gegil en geschreeuw
Marciano: Silent like a pro bro
Isaac: Stil als een slang
Immadin: Geen gegil of Ernie gelach
Ze blijft maar bezig en bezig en bezigquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:06 schreef juul. het volgende:
Irritant dat Babs nog bezig is om haar straatje schoon te vegen....mute
Stream 2 is het racen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:07 schreef Chanel5 het volgende:
ik heb al een paar keer gekeken maar zie totaal niet wat ze aan het doen zijn, babbelende babs en etende Moira
Nu hebben ze allebei een wijntjequote:
Luister niet eens wat ze zegt. Sas vind ik dan nog wel interessant om te horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Babs snapt alles ze snap het, ze snapt het helemaal ze snapt het maar..................................
Ja had gehoopt op een flinke uitvalquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Luister niet eens wat ze zegt. Sas vind ik dan nog wel interessant om te horen.
Allemaal om 9 uur naar bed op deze vrijdagavondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
pfffffffff je hoort aan het praten van JW ook dat hij al behoorlijk wat drank op heeft (en dat lachen....)
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, is het altijd zo dat er een muziekje klinkt in de loods als er iemand vertrekt ?
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, is het altijd zo dat er een muziekje klinkt in de loods als er iemand vertrekt ?
Dat is gewoon zijn nummer.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk dat de sponsor 800 best wel tevreden zal zijn.. als je ziet hoe en hoe vaak het in beeld komt
Dat was het inderdaad, my bad .....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sound of Silence?
Dat werd met dat DJ ding door Sas gedraaid in K4, je hoorde het ook in K3 waar Bern aan het bleiten was
Das jappie zelfquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk dat de sponsor 800 best wel tevreden zal zijn.. als je ziet hoe en hoe vaak het in beeld komt
Waarom zeg je dan sponsor 800quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja duhhhhhhhh dat zien we al 6/7 maanden
Vond het wel toepasselijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad, my bad .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |