quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh goeie, ik denk vooral piepen als in oeh oeh kijk uit en zulk soort dingen.
quote:
Deze hele week zit vol met hoogtepunten (en dieptepunten).quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk wel dat dit de allerbeste streamdag is tot nu toe ......![]()
![]()
Nou... dat weet ik niet hoor. Zijn wel meer goede dagen geweest.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk wel dat dit de allerbeste streamdag is tot nu toe ......![]()
![]()
JA of bitch dit bitch dat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
SeikSas gaat vast iets van godverdomme roepen
De beste dag vond ik wel dat Martin zich naar buiten heeft laten lokken door zijn (nep)vriendinquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou... dat weet ik niet hoor. Zijn wel meer goede dagen geweest.
Oh die was goed ja, toen was ik echt blij.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De beste dag vond ik wel dat Martin zich naar buiten heeft laten lokken door zijn (nep)vriendin
Dat was ook helemaal niet het issue hoor. Wanda weg moet nu nog meer een motivatie geven om te blijven nu zelfs.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff zit het weer blij te bekijken, die blijft wel denk ik ....
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Had ook haar mond meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Hoe kleiner de groep hoe hechter het gaat worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan het heel verkeerd zien, maar na het wegvallen van Wanda lijkt het wel of Sasha en de anderen (op JW, Erik en Esther na) dichter naar elkaar toe zijn getrokken.... reacties over en weer...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:56 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt tegen Isaac dat hij blijft, maar dat hij niet weet wat hij zal doen als Isaac ooit vertrekt
kunnen ze Ester niet ff met die toeter voor haar kop slaan, dan heel lief 'sorry' zeggen en haar een verband omdoen zodat we die kop een week niet hoeven te zien??????quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Esther heeft nog geen bloed gezien.
Rupi zegt ze is blij met elke verwonding
Ik ben voorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
kunnen ze Ester niet ff met die toeter voor haar kop slaan, dan heel lief 'sorry' zeggen en haar een verband omdoen zodat we die kop een week niet hoeven te zien??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wrm dat nu weerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had gehoopt dat Bas door die klap even haar ratel zou houden maar nee hoor nu is Sas de klos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |