quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh goeie, ik denk vooral piepen als in oeh oeh kijk uit en zulk soort dingen.
quote:
Deze hele week zit vol met hoogtepunten (en dieptepunten).quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk wel dat dit de allerbeste streamdag is tot nu toe ......![]()
![]()
Nou... dat weet ik niet hoor. Zijn wel meer goede dagen geweest.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk wel dat dit de allerbeste streamdag is tot nu toe ......![]()
![]()
JA of bitch dit bitch dat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
SeikSas gaat vast iets van godverdomme roepen
De beste dag vond ik wel dat Martin zich naar buiten heeft laten lokken door zijn (nep)vriendinquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou... dat weet ik niet hoor. Zijn wel meer goede dagen geweest.
Oh die was goed ja, toen was ik echt blij.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De beste dag vond ik wel dat Martin zich naar buiten heeft laten lokken door zijn (nep)vriendin
Dat was ook helemaal niet het issue hoor. Wanda weg moet nu nog meer een motivatie geven om te blijven nu zelfs.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff zit het weer blij te bekijken, die blijft wel denk ik ....
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Had ook haar mond meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Hoe kleiner de groep hoe hechter het gaat worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan het heel verkeerd zien, maar na het wegvallen van Wanda lijkt het wel of Sasha en de anderen (op JW, Erik en Esther na) dichter naar elkaar toe zijn getrokken.... reacties over en weer...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:56 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt tegen Isaac dat hij blijft, maar dat hij niet weet wat hij zal doen als Isaac ooit vertrekt
kunnen ze Ester niet ff met die toeter voor haar kop slaan, dan heel lief 'sorry' zeggen en haar een verband omdoen zodat we die kop een week niet hoeven te zien??????quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Esther heeft nog geen bloed gezien.
Rupi zegt ze is blij met elke verwonding
Ik ben voorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
kunnen ze Ester niet ff met die toeter voor haar kop slaan, dan heel lief 'sorry' zeggen en haar een verband omdoen zodat we die kop een week niet hoeven te zien??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wrm dat nu weerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had gehoopt dat Bas door die klap even haar ratel zou houden maar nee hoor nu is Sas de klos
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:04 schreef R0T29 het volgende:
Tussenstand:
Mirthe: Gillend speenvarken
Erik: Stil
Eunice: Matig gegil
Bern: Te gierig om te gillen
Moraima: Lachend en gillend (en hier en daar een verdwaald hoestje)
Wendy: Miniem gegil wat ook als gepiep omschreven kan worden
Janet: Klein gilletje en een vreugde gil na de finish
Sasha: Stevig gegil en geschreeuw
Marciano: Silent like a pro bro
Isaac: Stil als een slang
Immadin: Geen gegil of Ernie gelach
Ze blijft maar bezig en bezig en bezigquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:06 schreef juul. het volgende:
Irritant dat Babs nog bezig is om haar straatje schoon te vegen....mute
Stream 2 is het racen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:07 schreef Chanel5 het volgende:
ik heb al een paar keer gekeken maar zie totaal niet wat ze aan het doen zijn, babbelende babs en etende Moira
Nu hebben ze allebei een wijntjequote:
Luister niet eens wat ze zegt. Sas vind ik dan nog wel interessant om te horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Babs snapt alles ze snap het, ze snapt het helemaal ze snapt het maar..................................
Ja had gehoopt op een flinke uitvalquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Luister niet eens wat ze zegt. Sas vind ik dan nog wel interessant om te horen.
Allemaal om 9 uur naar bed op deze vrijdagavondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
pfffffffff je hoort aan het praten van JW ook dat hij al behoorlijk wat drank op heeft (en dat lachen....)
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, is het altijd zo dat er een muziekje klinkt in de loods als er iemand vertrekt ?
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, is het altijd zo dat er een muziekje klinkt in de loods als er iemand vertrekt ?
Dat is gewoon zijn nummer.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk dat de sponsor 800 best wel tevreden zal zijn.. als je ziet hoe en hoe vaak het in beeld komt
Dat was het inderdaad, my bad .....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sound of Silence?
Dat werd met dat DJ ding door Sas gedraaid in K4, je hoorde het ook in K3 waar Bern aan het bleiten was
Das jappie zelfquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk dat de sponsor 800 best wel tevreden zal zijn.. als je ziet hoe en hoe vaak het in beeld komt
Waarom zeg je dan sponsor 800quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja duhhhhhhhh dat zien we al 6/7 maanden
Vond het wel toepasselijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad, my bad .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |