Poeh poeh wat een drama , ik heb alles gezien , maar bedanktquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk anders zelf de filmpjes nog even
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ik ben toch benieuwd of ze weer met dikke ogen van het janken wakker wordt vandaagquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon verbaasd dat ze sommige niet meer vertrouwd, nadat ze Erik en consorten maanden heeft verdedigd en hoog heeft gehouden..En mocht ze boos zijn is dit haar goed recht, het zou eens andersom moeten zijn gebeurt..Erik die meteen het rechtsboek erbij haalt en op hoge poten naar kamer 5 gaat..
Ik herken dit wel. Er zijn er hier een paar waarbij hun mening de waarheid is.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is waar, dingen mogen niet meer anders gezien worden anders krijg je gelijk een discussie om je oren.. Wat een gezellige cos weer!!! Toedeloe!!!
Hij voelt het terdege.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:54 schreef espri het volgende:
Eunice kan best onaardige dingen zeggen met een glimlach maar komt best hard aan bij Erik.
O nee hij maakt Babs wakker en gaat bij haar op bed zittenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat loopt Isaac nou weer rond te sluipen in kamer 2?
3 little birds.quote:
Hij ziet er ook 60 uitquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Het maakt Erik niet uit hoe hij er uit ziet, maar Eunie blijft hardnekkig doorzeuren over Eriks ouwe onverzorgde haar en bleke rimpelhuid.. heeft alles met energie te maken enzo
En als hij weg loopt, heeft Eunice een vals lachje om haar mond.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Het maakt Erik niet uit hoe hij er uit ziet, maar Eunie blijft hardnekkig doorzeuren over Eriks ouwe onverzorgde haar en bleke rimpelhuid.. heeft alles met energie te maken enzo
Hij ziet zichzelf als 30.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ziet er ook 60 uit
Heeft ze gelijk in
Dat zag ik ook.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
En als hij weg loopt, heeft Eunice een vals lachje om haar mond.
Ik hoor haar lachen..quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of ze weer met dikke ogen van het janken wakker wordt vandaag
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
En als hij weg loopt, heeft Eunice een vals lachje om haar mond.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebben
Je vindt Eunice een dikke reet hebben???quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebben
Die heb ik verbrandt zegt Babsquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "Heeft iemand de podcast gezien? "
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is ook een opstoker hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het was een voorbeeldquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vindt Eunice een dikke reet hebben???
Manipulatorquote:
Ze heeft dikke pootjes ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je met een betere komen
Ze heeft geen vorm is 1 lijnquote:
Ze zei het zelf net ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaat de zoemer zo en wordt de TT werkelijkheid
Een jongetjes figuur.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft geen vorm is 1 lijn
Dan geef ik je gelijk
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaat de zoemer zo en wordt de TT werkelijkheid
Zij kan het weten, de 'psycholoog'quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:07 schreef Ebinas het volgende:
Bep zit hier alsof ik in een psychose ben beland hoor
Hoop ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hopelijk veegt Bep de vloer met haar aan
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat ze in een psychose is beland
Lekker laten , het wordt steeds vermakelijkerquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of ze heeft het snachts koud gekregen en een sweatshirt aangedaan
Ga ik gemakshalve wel van uit.quote:
ze draagt een kort broekje en een zwart hemdje, daar over heeft ze dat roze ding aan, duidelijk tegen de kouquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker laten , het wordt steeds vermakelijker
En haar man.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook beledigd omdat ze oudje is genoemd
Ik weet maar Bep is fout , slecht dus lekker belangrijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze draagt een kort broekje en een zwart hemdje, daar over heeft ze dat roze ding aan, duidelijk tegen de kou
Waarheid als een koequote:Op woensdag 29 maart 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Wij zijn gewoon figuranten in onze eigen show
Dat vond ik ook wel mooi,dat hij van niks wist.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Wij zijn gewoon figuranten in onze eigen show
Om 2 uur de pitches.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt een heerlijke streamdag....
Nee echt niet, maar dat gaat voor alles op.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef espri het volgende:
Ik kan dat echt niet hoor, net je ogen open en meteen die drukte en volop kletsen, ik zou daar nooit kunnen leven.
Hij stond gisteren tegen Jappie en Wanda te tetterenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel mooi,dat hij van niks wist.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt een heerlijke streamdag....
Vrijdag toch?quote:
en Isaac wist het ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel mooi,dat hij van niks wist.
Ik dacht van woensdag tot vrijdagquote:
Dat stukje bedoel ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stond gisteren tegen Jappie en Wanda te tetteren
Die deden of hun neus bloedde
Dat hoofd van Jappiequote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoofd van Jappie
Als ik stil blijf zitten zien ze me niet![]()
Ja dat was wel mooi ja.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoofd van Jappie
Als ik stil blijf zitten zien ze me niet![]()
Zoveel mensen, zoveel meningenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet maar Bep is fout , slecht dus lekker belangrijk
En tuinbonenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:16 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : vanavond lekker speklappen
[ afbeelding ]
Crockpot wel van gehoord maar ik ken het nietquote:
Geen tuinbonen? Beterquote:
Een soort snelkookpan maar dan anders omquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Crockpot wel van gehoord maar ik ken het niet
ja en dat Babs haar eigen ding niet eens kan doen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
Aah janet Kim en jeff hebben het over zoe
Dat Babs haar de hele tijd moet entertainen
Zei ik gister ook al,Zoe verwacht een animatieteam.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
Aah janet Kim en jeff hebben het over zoe
Dat Babs haar de hele tijd moet entertainen
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een soort snelkookpan maar dan anders om
Babet zal weer te lief en begripvol zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
Kom maar op met dat Esther en Babbel gesprek.
Dat Babbel boos is weten we nu wel...
Esther en Babbel zullen beide wel gaan janken.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babet zal weer te lief en begripvol zijn
Doen alsof ze begripvol is, want die wil iedereen te vriend houdenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babet zal weer te lief en begripvol zijn
Maar ze gaat er wat van maken.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoorde Janet zeggen snijbonen, waterig en vies uit de diepvries.
Stukjes frikandel erbij en ze hebben toch weer een maaltijdquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, kan ze het beter door de aardappels stampen, maak je er nog wat van.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stukjes frikandel erbij en ze hebben toch weer een maaltijd![]()
Maar ik dacht dat er boodschappen binnen gingen komen vandaag.
Er komen speklapjes.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stukjes frikandel erbij en ze hebben toch weer een maaltijd![]()
Maar ik dacht dat er boodschappen binnen gingen komen vandaag.
slowcookerquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een soort snelkookpan maar dan anders om
Snijbonen ken ik als suikerboontjesquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoorde Janet zeggen snijbonen, waterig en vies uit de diepvries.
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:20 schreef Harry het volgende:
Jeffrey tegen Janet: ik wilde dat truukje (maar 1 kandidaat manager) in December al willen doen, met Isaac. Maar toen kwam Zoe.... En die wilde per sé. Anders hadden Martin en ik moeten kiezen.
Wanneer gaan ze praten?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Babette Esther eens even goed de waarheid verteld ipv dat zoetsappige geleuter.. Effe de beuk erin Babs...
Tuinbonen noemen ze hier paardenbonen.Niet te hachelen.quote:
Tuinbonen lust ik ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuinbonen noemen ze hier paardenbonen.Niet te hachelen.
Dat zijn twee verschillende boontjes, snijbonen zijn plat, suikerboontjes zijn een soort van zoetere sperzieboon.quote:
Ik ben niet zo van de mayoquote:
Die kan nog wel even wachtenquote:
Ze wil er nu voor Babette zijn, beter heel laat dan nooitquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Uit goed hart nu wil Es met haar spreken
Ik krijg kotsneigingen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Uit goed hart nu wil Es met haar spreken
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:26 schreef espri het volgende:
En dat champignonnnen hoofd schud er bijna af.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:26 schreef espri het volgende:
En dat champignonnnen hoofd schud er bijna af.
wat doet bep dan de hele dag buiten lullen en nog eens lullenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:27 schreef spapaars het volgende:
Babs heeft wel een punt als zij zegt dat de ouwelui de hele dag op de bank zitten en niks doen.
Maar wat doet Babette dan de hele dag?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:27 schreef spapaars het volgende:
Babs heeft wel een punt als zij zegt dat de ouwelui de hele dag op de bank zitten en niks doen.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:28 schreef espri het volgende:
Je zou haast denken dat er weer een eliminatie aan staat te komen.
Helaas hebben de meesten daar geen ruggengraatquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:30 schreef Ebinas het volgende:
Jammer dit.
Had het leuker gevonden als Bep na het betoog van Esther was opgestaan en haar een fijne dag had gewenst
Dat iemand met je wil praten moet toch kunnen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:30 schreef Ebinas het volgende:
Jammer dit.
Had het leuker gevonden als Bep na het betoog van Esther was opgestaan en haar een fijne dag had gewenst
Denk ook dat het heel moeilijk is in die setting.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas hebben de meesten daar geen ruggengraat
Nou met dat kamp had ik niet veel woorden meer nodigquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat iemand met je wil praten moet toch kunnen?
Bijna niemand daar durft elkaar aan te spreken, allemaal hebben ze een mening en klagen ze over anderen, maar elkaar aanspreken durven ze niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook dat het heel moeilijk is in die setting.
Gisteravond helemaal van de leg geraakt en dan zit daar zo'n kneus gelijk 's ochtends tegenover je
Gelukkig weten wij alles beterquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou met dat kamp had ik niet veel woorden meer nodig
Aanhoren is genoeg
Nee da's waar, maar daarbuiten is het denk ik vaak niet anders.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna niemand daar durft elkaar aan te spreken, allemaal hebben ze een mening en klagen ze over anderen, maar elkaar aanspreken durven ze niet.
Maar dat is toch zo , ik ook namelijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok zal het maar positief interpreteren
Verzonnenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:36 schreef Silves het volgende:
Ess toegegeven dat Jw haar is aan het aansturen..
vuile leugenaar esquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:36 schreef Silves het volgende:
Ess toegegeven dat Jw haar is aan het aansturen..
Op die fiets, pakte hem wat persoonlijkerquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is toch zo , ik ook namelijk
Niemand daar doet veel, maar ze verplaatsen zich wat meer in en rond de loods.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wat doet Babette dan de hele dag?
Die hangt in de kas of op haar bed
nee liet er 1 staan voor esquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:37 schreef Deisyy het volgende:
Janet had niet alle bussen opgemaakt gisteravond
Nu heb ik gister hier gepost dat Jw alweer zijn stem verheft tegen Ess, en haar bijna verbood om dit of dat te doen..quote:
Aah excusesquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Nu heb ik gister hier gepost dat Jw alweer zijn stem verheft tegen Ess, en haar bijna verbood om dit of dat te doen..
Heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Nu heb ik gister hier gepost dat Jw alweer zijn stem verheft tegen Ess, en haar bijna verbood om dit of dat te doen..
Zo danquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:38 schreef espri het volgende:
Zoë stuurt Jappie de kamer uit, ga naar je klotewijf zegt ze.
Esther doet een Jeffjequote:Op woensdag 29 maart 2023 10:38 schreef xsaskiax het volgende:
whahahahahaha Esther: wat Janet gisteren heeft gedaan wilde IK 14 dagen geleden doen!!!!
vuile huichelaar pak jij je koffer maar!!!!!
Hier blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook onderdeel van de COS dus alles slaat net zo goed op mij, maar ik kreeg alweer een bericht dat ik te ver ga, ik ben weg
Oei.Dat zou ook nog weleens waar kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
Zoe ik heb zoveel info over hem
Iets met Jeff
Waarom is ze boos op Jasper dan?quote:
Oeps jammer ik zat Babs en draaikont Estherquote:
Dit is hoog niveau toneel .quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef danaqui het volgende:
Esther ook vol in de camera kijken iedere keer
Ik ben daar nu weer terug, maar ik houd dat echt niet lang vol.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps jammer ik zat Babs en draaikont Esther
Erik zit laag in zijn energieniveau vandaagquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:47 schreef espri het volgende:
Erik gaat het vandaag rustig aan doen, nog rustiger? Vraagt JW
Want er is geen eten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik zit laag in zijn energieniveau vandaag
alweer, dat zit hij al dagen.....!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoemertje doen weer?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:42 schreef espri het volgende:
Toch jammer ,zo heb je niks en zo 2 streams tegelijk pfff.
Is zn Snicker voorraad eindelijk op?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar eens harde eisen durven stellen wanneer er weer geld is, eerst genoeg voedsel inkopen en van wat er overblijft genotsmiddelen.quote:
Ik zie het ook niet Wendy nog wel en Zoë maakt schoon Babette doet niets noppes nadaquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
Erik ziet niet in wat bzw doet voor de groep
Spiegeltje nodig Erik
Hij had crackers met curry en vruchtenhagel.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Esther zit dag in dag uit te breien
Voor de groep aldus Erik
Genoeg suikersquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had crackers met curry en vruchtenhagel.
Die overkapping bijv. heeft hij geen fuck aan gedaan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
Klussen vind Erik hartstikke mooi om te doen
Die overschat zichzelf ook enorm
zelfs als je er niets van terecht bent, kun je het nog wel leuk vinden om te doenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
Klussen vind Erik hartstikke mooi om te doen
Die overschat zichzelf ook enorm
Erik is van de 5 minuten klusjesquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die overkapping bijv. heeft hij geen fuck aan gedaan.
Ik dacht van nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:54 schreef Judiwi het volgende:
Esther had toch wel die podcast beluisterd.
Zodat ze straks met zijn allen onder die deken kunnenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Esther zit dag in dag uit te breien
Voor de groep aldus Erik
Klopt, JW heeft haar erover verteld.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht van niet
Ze was te laat dacht ik
In zijn hoofd is dat wel zo.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is van de 5 minuten klusjes
Prima maar doe niet of je de hele dag bezig bent
ik dacht haar wel met dat ding te hebben gezien.......die dopjes in haar orenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht van niet
Ze was te laat dacht ik
Mensen mogen nog geen schaar lenen van Estherquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat ze straks met zijn allen onder die deken kunnen
Wat kinki net zeiquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht haar wel met dat ding te hebben gezien.......die dopjes in haar oren
Volgena mij nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:54 schreef Judiwi het volgende:
Esther had toch wel die podcast beluisterd.
Ow jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:58 schreef Silves het volgende:
Kom op Bep, drop jij nu ook het lebbermoment van Jw en Eunice!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |