Dat zijn twee verschillende boontjes, snijbonen zijn plat, suikerboontjes zijn een soort van zoetere sperzieboon.quote:
Ik ben niet zo van de mayoquote:
Die kan nog wel even wachtenquote:
Ze wil er nu voor Babette zijn, beter heel laat dan nooitquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Uit goed hart nu wil Es met haar spreken
Ik krijg kotsneigingen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Uit goed hart nu wil Es met haar spreken
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:26 schreef espri het volgende:
En dat champignonnnen hoofd schud er bijna af.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:26 schreef espri het volgende:
En dat champignonnnen hoofd schud er bijna af.
wat doet bep dan de hele dag buiten lullen en nog eens lullenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:27 schreef spapaars het volgende:
Babs heeft wel een punt als zij zegt dat de ouwelui de hele dag op de bank zitten en niks doen.
Maar wat doet Babette dan de hele dag?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:27 schreef spapaars het volgende:
Babs heeft wel een punt als zij zegt dat de ouwelui de hele dag op de bank zitten en niks doen.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:28 schreef espri het volgende:
Je zou haast denken dat er weer een eliminatie aan staat te komen.
Helaas hebben de meesten daar geen ruggengraatquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:30 schreef Ebinas het volgende:
Jammer dit.
Had het leuker gevonden als Bep na het betoog van Esther was opgestaan en haar een fijne dag had gewenst
Dat iemand met je wil praten moet toch kunnen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:30 schreef Ebinas het volgende:
Jammer dit.
Had het leuker gevonden als Bep na het betoog van Esther was opgestaan en haar een fijne dag had gewenst
Denk ook dat het heel moeilijk is in die setting.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas hebben de meesten daar geen ruggengraat
Nou met dat kamp had ik niet veel woorden meer nodigquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat iemand met je wil praten moet toch kunnen?
Bijna niemand daar durft elkaar aan te spreken, allemaal hebben ze een mening en klagen ze over anderen, maar elkaar aanspreken durven ze niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook dat het heel moeilijk is in die setting.
Gisteravond helemaal van de leg geraakt en dan zit daar zo'n kneus gelijk 's ochtends tegenover je
Gelukkig weten wij alles beterquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou met dat kamp had ik niet veel woorden meer nodig
Aanhoren is genoeg
Nee da's waar, maar daarbuiten is het denk ik vaak niet anders.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna niemand daar durft elkaar aan te spreken, allemaal hebben ze een mening en klagen ze over anderen, maar elkaar aanspreken durven ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |