Ja een klein stukje het begin, daarna moesten ze eten en hebben er niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 weken geleden
Hebben Babs zoe en wendy met de podcast gezeten en kwamen ze er achter dat er een gesprek op stond
Die hebben ze nooit beluisterd
aannames aannames, ik hou van de COSquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verbaast mij echt, en dan heb ik dus een verkeerde aanname gedaan door te zeggen dat Babette het wel zou luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo spannend was het ook gewoon niet, er is een heel verhaal door Erik van gemaaktquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verbaast mij echt, en dan heb ik dus een verkeerde aanname gedaan door te zeggen dat Babette het wel zou luisteren.
Hij zit de hele dag aan zijn haar met zijn vingersquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst wilde iemand aan zijn haar zitten dat mocht niet![]()
Hij heeft wel een mooie bos met haar
Klopt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo spannend was het ook gewoon niet, er is een heel verhaal door Erik van gemaakt
En door de anderen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo spannend was het ook gewoon niet, er is een heel verhaal door Erik van gemaakt
Ze zijn gestopt omdat ze geroepen werden om te eten en daarna hebben ze er niet meer aangedachtquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, alles moet op zijn plaats liggenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij zit de hele dag aan zijn haar met zijn vingers
Er zijn mannen die al.op hun 30e kaal zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:39 schreef Flow3r het volgende:
savonds als het donker is zie je heel duidelijk de haarlijn bij Isaac waar al weer stoppeltjes groeien, dan is het echt een oud mannetje met een kale kop
Overdag ziet het er beter uit met die glimmende bal
[ afbeelding ]
Dat zeg je nu de tweede keer en het verhaal is gewoon anders , prima dat je bep slecht wil praten maar je verhaal klopt niet helemaalquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt omdat ze geroepen werden om te eten en daarna hebben ze er niet meer aangedacht
Ze had ook niet door dat er wat bijzonders op stond zei ze gisteren en het was dom dat ze het niet gewist hadden
Erik?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heeft er zelfs een verslag van gemaakt lijkt het wel.
quote:
Dan heb jij wat anders gezienquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het leek GTST wel
Heel dramatisch, en slecht geacteerd
Erik heeft iedereen er toen bij gehaaldquote:
Ik praat haar hier niet mee slecht. Ze zijn het na het eten gewoon vergeten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg je nu de tweede keer en het verhaal is gewoon anders , prima dat je bep slecht wil praten maar je verhaal klopt niet helemaal
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:39 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Erik ook aan Babbet verteld dat hij het aan iedereen heeft laten horen?
Weet ik.Hij was gewoon trots dat hij het ontdekt had.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik heeft iedereen er toen bij gehaald
jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik.Hij was gewoon trots dat hij het ontdekt had.
Dat is waar, dingen mogen niet meer anders gezien worden anders krijg je gelijk een discussie om je oren.. Wat een gezellige cos weer!!! Toedeloe!!!quote:
Hij komt er nog mooi mee weg ook.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Erik speelde heilig boontje
Dit hoorde ik Zoe gisteravond inderdaad vertellen toen ze buiten liep met Isaac, maar ik had toen niet door dat het over de podcast en een paar weken geleden ging.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik praat haar hier niet mee slecht. Ze zijn het na het eten gewoon vergeten.
Zw waren aan het luisteren en moesten eten, ook niets slechts aan.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is waar, dingen mogen niet meer anders gezien worden anders krijg je gelijk een discussie om je oren.. Wat een gezellige cos weer!!! Toedeloe!!!
Ze was in alle staten gisteren avond.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het leek GTST wel
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het leek GTST wel
Ik de confrontatie met Erik, de krokodellentranen, de gespeelde verongelijktheid, de vele nepsmoesjes hoe zij dat nooit zou doen en hoe Erik haar tegenvalt, dat ie eraan moet nu…quote:
Is Martin nog niet aangenomen dan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
![]()
er is nog een vacature bij GTST
Isaac zit van een afstandje alles gade te slaan..
Je kan ook niet alles meekrijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit hoorde ik Zoe gisteravond inderdaad vertellen toen ze buiten liep met Isaac, maar ik had toen niet door dat het over de podcast en een paar weken geleden ging.
Die heeft nu zijn eigen ik wijs Mexx de weg YouTube kanaalquote:
Ga even door Eunice.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:47 schreef espri het volgende:
Eunice heeft commentaar op Erik, z’n baard enzo, hij wordt echt een beetje boos op haar.
Het is nooit goed, haarstijl ook niet, hij houdt niet opquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:47 schreef espri het volgende:
Eunice heeft commentaar op Erik, z’n baard enzo, hij wordt echt een beetje boos op haar.
Nee hoor, gewoon verbaasd dat ze sommige niet meer vertrouwd, nadat ze Erik en consorten maanden heeft verdedigd en hoog heeft gehouden..En mocht ze boos zijn is dit haar goed recht, het zou eens andersom moeten zijn gebeurt..Erik die meteen het rechtsboek erbij haalt en op hoge poten naar kamer 5 gaat..quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was in alle staten gisteren avond.
Kijk anders zelf de filmpjes nog evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |