Poeh poeh wat een drama , ik heb alles gezien , maar bedanktquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk anders zelf de filmpjes nog even
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ik ben toch benieuwd of ze weer met dikke ogen van het janken wakker wordt vandaagquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon verbaasd dat ze sommige niet meer vertrouwd, nadat ze Erik en consorten maanden heeft verdedigd en hoog heeft gehouden..En mocht ze boos zijn is dit haar goed recht, het zou eens andersom moeten zijn gebeurt..Erik die meteen het rechtsboek erbij haalt en op hoge poten naar kamer 5 gaat..
Ik herken dit wel. Er zijn er hier een paar waarbij hun mening de waarheid is.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is waar, dingen mogen niet meer anders gezien worden anders krijg je gelijk een discussie om je oren.. Wat een gezellige cos weer!!! Toedeloe!!!
Hij voelt het terdege.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:54 schreef espri het volgende:
Eunice kan best onaardige dingen zeggen met een glimlach maar komt best hard aan bij Erik.
O nee hij maakt Babs wakker en gaat bij haar op bed zittenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat loopt Isaac nou weer rond te sluipen in kamer 2?
3 little birds.quote:
Hij ziet er ook 60 uitquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Het maakt Erik niet uit hoe hij er uit ziet, maar Eunie blijft hardnekkig doorzeuren over Eriks ouwe onverzorgde haar en bleke rimpelhuid.. heeft alles met energie te maken enzo
En als hij weg loopt, heeft Eunice een vals lachje om haar mond.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Het maakt Erik niet uit hoe hij er uit ziet, maar Eunie blijft hardnekkig doorzeuren over Eriks ouwe onverzorgde haar en bleke rimpelhuid.. heeft alles met energie te maken enzo
Hij ziet zichzelf als 30.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ziet er ook 60 uit
Heeft ze gelijk in
Dat zag ik ook.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
En als hij weg loopt, heeft Eunice een vals lachje om haar mond.
Ik hoor haar lachen..quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of ze weer met dikke ogen van het janken wakker wordt vandaag
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
En als hij weg loopt, heeft Eunice een vals lachje om haar mond.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebben
Je vindt Eunice een dikke reet hebben???quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebben
Die heb ik verbrandt zegt Babsquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "Heeft iemand de podcast gezien? "
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is ook een opstoker hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het was een voorbeeldquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vindt Eunice een dikke reet hebben???
Manipulatorquote:
Ze heeft dikke pootjes ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je met een betere komen
Ze heeft geen vorm is 1 lijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |