Ik hoor haar lachen..quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of ze weer met dikke ogen van het janken wakker wordt vandaag
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
En als hij weg loopt, heeft Eunice een vals lachje om haar mond.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebben
Je vindt Eunice een dikke reet hebben???quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat Erik geen tegengas heeft.. bv over kleine zuidelijke vrouwtjes die vaak een dikke reet hebben
Die heb ik verbrandt zegt Babsquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "Heeft iemand de podcast gezien? "
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is ook een opstoker hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het was een voorbeeldquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vindt Eunice een dikke reet hebben???
Manipulatorquote:
Ze heeft dikke pootjes ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je met een betere komen
Ze heeft geen vorm is 1 lijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |