Als jullie niet altijd het licht zouden laten branden in Brabant dan zouden die dassen het er vast een stuk minder gezellig vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met al die dassenburchten in de spoordijken kunnen we niet heel veel anders he!
En bevers. Van Sjonnie.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met al die dassenburchten in de spoordijken kunnen we niet heel veel anders he!
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jullie niet altijd het licht zouden laten branden in Brabant dan zouden die dassen het er vast een stuk minder gezellig vinden
Ik profiteer ervan zolang het kanquote:
Joejoe.quote:
En dat net op een avond dat ik weg ben! Maar snel terugkijken danquote:
As it should be!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
Stukje Finkers bij Lubach was te kort hoor. Desalniettemin wel vermakelijk, en toch goed om te zien dat het 'm behoorlijk goed gaat ondanks ziekte. (En voorlopig hoeven er even geen cabarethelden meer weg te vallen hoor)
Overigens vind ik de humor in deze SC geregeld ook vrij Finkeriaans.
WAT?!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd geweten dat de wijzen eigenlijk uit zuiden kwamen.
We weten allemaal dat Kaspar, Balthasar en Gerards een zeer strenge Drogenkontrolle bij de grens hebben gehad, dus no worries!quote:
Bij nu.nl zijn ze helemaal vergeten om na te denkenquote:
Mja maar in dat geval vind ik dat logisch in verband met journalistieke context.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij nu.nl zijn ze helemaal vergeten om na te denken
Bij het bericht waarin ze aangeven dat EditieNL excuses maakt voor de foto....plaatsen ze de foto
Die Hollandse hits sound is de laatste decennia toch wel genoeg verworpen op het ESF om dit NOOIT meer te doen, toch... toch?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:46 schreef Dave het volgende:
Frans Bauer wil naar het Songfestival: ‘Geweldig idee!’
Samen met Sieneke. Maar Zweden volgend jaar is te koud.
"Het wordt wel weer eens tijd om onze moedertaal te promoten, dat is eigenlijk de afgelopen jaren niet meer gebeurd"
Bijna 1 april.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:46 schreef Dave het volgende:
"Het wordt wel weer eens tijd om onze moedertaal te promoten, dat is eigenlijk de afgelopen jaren niet meer gebeurd"
Dit filmpje zag er vrij serieus uit. Hij heeft zelfs het nummer van Jan in z'n telefoon staan. Sieneke wil graag met een Griekse sound, een liedje over de sirtaki met Frans.quote:
Is dat een andere onbekende vlaming?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:12 schreef Em31 het volgende:
Vinden jullie ook dat Lancelot van De Mol iets wegheeft van Wout van Aert?
Wat is dat?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:54 schreef NailQueen het volgende:
Uitslapen is het heerlijkste gevoel dat er is
Sieneke verdient wat mij betreft wel een tweede kans. Ze heeft toen zo goed haar best gedaan en met een goed nummer gaat ze de finale gewoon halen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:46 schreef Dave het volgende:
Ja hallo, het wordt ook in Finland georganiseerdquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:46 schreef Dave het volgende:
Zijn er überhaupt bekende Vlamingen danquote:
Max Verstappen en Mathieu van der Poel. Maar dat is het wel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bekende Vlamingen dan
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Max Verstappen en Mathieu van der Poel. Maar dat is het wel.
Samson èn Gert!quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sieneke krijgt meer haat dan terecht is. Ze is lang niet de enige die het niet gered heeft, maar over de rest hoor je zelden iemand. Die waren op zijn minst minder memorabelquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sieneke verdient wat mij betreft wel een tweede kans. Ze heeft toen zo goed haar best gedaan en met een goed nummer gaat ze de finale gewoon halen.
Dit gaat te ver Bill!quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sieneke verdient wat mij betreft wel een tweede kans. Ze heeft toen zo goed haar best gedaan en met een goed nummer gaat ze de finale gewoon halen.
Haat over iets als een ESF is sowieso nooit terecht. Het is niet dat ze bijvoorbeeld Oekraine is binnengevallen. Maar de kritiek op de act als geheel blijft wat mij betreft terecht als zijnde een absoluut dieptepunt in de Nederlandse ESF-geschiedenis.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Sieneke krijgt meer haat dan terecht is. Ze is lang niet de enige die het niet gered heeft, maar over de rest hoor je zelden iemand. Die waren op zijn minst minder memorabel
Oh, dus mijn Anti-Linda Williams Hyvespagina kan ik beter uit de lucht halen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Haat over iets als een ESF is sowieso nooit terecht.
Ja krabbel maar terug met die pagina.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dus mijn Anti-Linda Williams Hyvespagina kan ik beter uit de lucht halen?
Jammer, al die moeite voor niets...quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja krabbel maar terug met die pagina.
Jeetje.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet bij hem elke keer denken aan Baudet vanwege de naam en dat is geen positieve associatiequote:Op woensdag 29 maart 2023 11:12 schreef Em31 het volgende:
Vinden jullie ook dat Lancelot van De Mol iets wegheeft van Wout van Aert?
Ja dat ook jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik moet bij hem elke keer denken aan Baudet vanwege de naam en dat is geen positieve associatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap dat je überhaupt nog een Hyves pagina in de lucht hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dus mijn Anti-Linda Williams Hyvespagina kan ik beter uit de lucht halen?
Zo uit m’n hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:28 schreef Em31 het volgende:
Ik ken vooral veel Vlamingen door die filmpjes van De Slimste die dan altijd op Youtube komen.en wat chefs die je altijd ziet op 24Kitchen.
Hmm kunnen we Jacques Brel een Vlaming noemen? Hij kwam uit Brussel maar Franstalig dacht ik?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo uit m’n hoofd
Raymond van het Groenewoud
Koen Wauters
Kris Wauters
Super Liegebeest
Gertje
Meneer Spaghetti
Helmut Lotti
Will Tura
Enzo Schifo
Kevin de Bruyne
Max Verstappen
Koning Boudewijn
Koningin Fabiola
Tom Waes
Philip Geubels
Urbanus
Hooverphonic
Rocco Granata
Jacques Brel
Stromae
Ik weet niet waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo uit m’n hoofd
Koen Wauters
Kris Wauters
Super Liegebeest
Gertje
Meneer Spaghetti
Helmut Lotti
Will Tura
Enzo Schifo
Kevin de Bruyne
Max Verstappen
Koning Boudewijn
Koningin Fabiola
Tom Waes
Philip Geubels
Urbanus
Hooverphonic
Rocco Granata
Jacques Brel
Stromae
AlbertOOOOOOOquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen
Super Liegebeest![]()
Meneer Spaghetti![]()
Max Verstappen![]()
Stromae e.a., tu es un farceur!
Ho wacht stop de tijd ik zat even alle Belgen over een kam te scheren.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm kunnen we Jacques Brel een Vlaming noemen? Hij kwam uit Brussel maar Franstalig dacht ik?
Als je lang genoeg doorgraaft kom je erachter dat er feitelijk tóch geen bekende Vlamingen zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho wacht stop de tijd ik zat even alle Belgen over een kam te scheren.
Allez streep Stromae ook efkes door.
Als je de W zo uitspreekt als Jacques Brel, ben je geen Vlaming hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm kunnen we Jacques Brel een Vlaming noemen? Hij kwam uit Brussel maar Franstalig dacht ik?
Jij kent alleen mannen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo uit m’n hoofd
Koen Wauters
Kris Wauters
Super Liegebeest
Gertje
Meneer Spaghetti
Helmut Lotti
Will Tura
Enzo Schifo
Kevin de Bruyne
Max Verstappen
Koning Boudewijn
Koningin Fabiola
Tom Waes
Philip Geubels
Urbanus
Hooverphonic
Rocco Granata
Jacques Brel
Stromae
Nou vooruit..quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho wacht stop de tijd ik zat even alle Belgen over een kam te scheren.
Allez streep Stromae ook efkes door.
Her name is Cee, queen of the kings!quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó, Cee de koningin van de patriarchie!
De enige vrouw die ze kent, kent ze vanwege haar man.
En koningin Fabiola, of beter gezegd, Fabiola Mora y Aragón, een Vlaamse noemen is ook wel wat apart.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó, Cee de koningin van de patriarchie!
De enige vrouw die ze kent, kent ze vanwege haar man.
Puur toevallig heb ik gisteren in m'n stamcafé het nog over haar gehad en daarbij de volledige naam opgezocht en opgelezen: Fabiola Fernanda María-de-las-Victorias Antonia Adelaida de Mora y Aragónquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En koningin Fabiola, of beter gezegd, Fabiola Mora y Aragón, een Vlaamse noemen is ook wel wat apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel korter dan Pablo Picassoquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Puur toevallig heb ik gisteren in m'n stamcafé het nog over haar gehad en daarbij de volledige naam opgezocht en opgelezen: Fabiola Fernanda María-de-las-Victorias Antonia Adelaida de Mora y Aragón
Jeetje jaquote:
Ik merk dat er een PI ontbrak aan mijn post!quote:
Sandra Kim is geen Vlaamse.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
Goedele Liekens
Die van K's Choice
Eva de Roovere
Die van K3
Die van K3
Die van K3
Lotte Kopecky
Sandra Kim
En ga zo maar door.
Hannequote:Op woensdag 29 maart 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
Karen, Kristel en Kathleen
Hanne Desmet
Louis Talpe
Die ken ik nog uit mijn hoofd erbij
Is geen vrouw!quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
Goedele Liekens
Die van K's Choice
Eva de Roovere
Die van K3
Die van K3
Die van K3
Lotte Kopecky
Sandra Kim
En ga zo maar door.
Oh nee. Maak ik de fout zelf ook!quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sandra Kim is geen Vlaamse.
Ik lees geen PI’s. Ik weet wel wat ze zijn maar ik let er nooit op.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik merk dat er een PI ontbrak aan mijn post!
En nu voel ik me helemaal schuldig dat je de moeite hebt genomen een hele lijst met BV-ers te posten
Als we sporters ook meerekenen noem ik Nina Derwaelquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
Karen, Kristel en Kathleen
Hanne Desmet
Louis Talpe
Die ken ik nog uit mijn hoofd erbij
Metejoor en Viktor Verhulst zijn niet verkeerd om naar te kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pakketje laten bezorgen bij een supermarkt. Daar heb ik dus net boodschappen gedaan maar mijn pakketje was nog niet bezorgdquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
Zullen we het eens over pakketjes hebben? Ik krijg vandaag een zeer dure bezorgd (door de helden van PostNL), dus die wil ik absoluut niet missen. Echter kreeg ik gisteravond een mail dat het bezorgd zou worden in de avond tussen half 7 en 9 uur, maar nu is het opeens tussen kwart voor 4 en kwart voor 6.
Daar gaat m'n hele schema, ik ben nu echt helemaal van m'n a-preu-peu.
Een van die van K3 is Nederlandsquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
Goedele Liekens
Die van K's Choice
Eva de Roovere
Die van K3
Die van K3
Die van K3
Lotte Kopecky
Sandra Kim
En ga zo maar door.
Dat doet me er aan denken dat er nog een pakketje van me bij een ophaal punt ligt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pakketje laten bezorgen bij een supermarkt. Daar heb ik dus net boodschappen gedaan maar mijn pakketje was nog niet bezorgd
Zoveel kinderen heb jij toch nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, en ik erken alleen de eerste drie.
Nee hoor ik doe het als hobby. Meer informatie per DM.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zoveel kinderen heb jij toch nietOf ben jij toevallig die ene spermadonor
Tijd voor de FOK! ethische commissie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor ik doe het als hobby. Meer informatie per DM.
Nou als dát al niet magquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor de FOK! ethische commissie.
Geen wonder dat zoveel pakjes te laat/niet bezorgd worden als jullie steeds alles voor dezelfde dag lopen te bestellen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:12 schreef Arizona het volgende:
De postbezorgers zijn druk vandaag, ik wacht ook al op een pakketje
Even opgezocht, maar het was ook voor mij geen feest van herkenning vrees ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:33 schreef Cee het volgende:
Maar niemand hier kent Super Liegebeest? @:Fred_B wel volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |