SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boor wat naarquote:Op maandag 27 maart 2023 17:45 schreef borisz het volgende:
Hier ook Kdag Oud-collega overleden. We wisten dat het einde naderde en hij hoopte nog de geboorte van kleinzoon nr2 mee te maken, maar dat zat er niet meer in.Hakte er bij iedereen wel in vanmorgen.
Ja, dit dusquote:Op maandag 27 maart 2023 21:40 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm er is een nieuwe CAO ziekenhuizen; even afwachten nu dus wat de bezuinigingsrondes gaan worden om die te kunnen betalen.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:40 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm er is een nieuwe CAO ziekenhuizen; even afwachten nu dus wat de bezuinigingsrondes gaan worden om die te kunnen betalen.
Uhuh maar het is ook weer een impuls om nog minder zorgondersteunend personeel op de poliklinieken te hebben omdat die "het meest duurder worden". En daar is het al schrijnend in veel gevallen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit dusmaar op zich is het wel een prima loonsverhoging. Ook wel welkom. Vooral als ik boodschappen doe.
Ja, ik weet het. Sowieso wordt er al jaren bezuinigd op ondersteunend personeel.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:03 schreef fietsie het volgende:
Uhuh maar het is ook weer een impuls om nog minder zorgondersteunend personeel op de poliklinieken te hebben omdat die "het meest duurder worden". En daar is het al schrijnend in veel gevallen.
Ah ik heb de nos app die was wat later.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)ies-van-de-baan.html
wat smolt niet dan, de randjes?quote:Op maandag 27 maart 2023 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Briesoep was best lekker maar gaat niet in de herhaling. Ziet eruit als aspergesoep (wittig dus) de brie smolt niet goed en ik vond het wat lafjes van smaakt. Misschien nog eens nadenken om het wat te tweaken want het idee is best leuk
Wil ook geen hond maar deze zie er wel heel leuk uit.
Nee, die moest je eraf halen. Ik heb er uiteindelijk de staafmixer opgezet. Maar het is ook soep voor 1 ronde en snel heet opeten, want het begon al snel te stollenquote:
De randjes gingen helemaal de soep niet in? Dan snap ik wel dat de soep mild is. :d Ik ben geen brie-liefhebber, dus ik lust ook alleen de stukjes met zo min mogelijk rand.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, die moest je eraf halen. Ik heb er uiteindelijk de staafmixer opgezet. Maar het is ook soep voor 1 ronde en snel heet opeten, want het begon al snel te stollen
Ik vis al maanden achter het net bij TGTG ondanks alle alarmen op mijn telefoon. Maar dat zijn leuke zaken inderdaad. Overigens gaat zoveel brood hier er in een week met gemak door met die pubers van me.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net al een brood TGTG gehaald bij de Dirk. 5 hele, 2 halve broden voor 3,49 euro. Zo kan ik de inflatie aan. En genoeg brood voor de komende maand.
Ik heb tegenwoordig ook meer mazzel met spontaan eens kijken of er nog iets extra bij is gekomen. Voor alle goede dingen (vooral brood en groente/fruit) zitten echt veel te veel mensen klaar zodra ze live gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vis al maanden achter het net bij TGTG ondanks alle alarmen op mijn telefoon. Maar dat zijn leuke zaken inderdaad. Overigens gaat zoveel brood hier er in een week met gemak door met die pubers van me.
Ow en die kaneelbroodjes van de Lidl? Ik vind ze niet heel erg super, maar ze zijn zeker niet smerig.
*schop*quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Kan iemand me dan schop onder m'n hol geven om wel iets te doen vandaag?
Heb je niet nog plantjes die de tuin in moeten ofzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Kan iemand me dan schop onder m'n hol geven om wel iets te doen vandaag?
Ik moet echt nog mokerveel doen in de tuin. Dat was ik van plan vandaag, de zon schijnt nog. Ok, ik sta zo op.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je niet nog plantjes die de tuin in moeten ofzo?
En anders heb ik nog een pakketje dat ik moet ophalen bij de Decathlonquote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet echt nog mokerveel doen in de tuin. Dat was ik van plan vandaag, de zon schijnt nog. Ok, ik sta zo op.
Ohh werk in de tuin..quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet echt nog mokerveel doen in de tuin. Dat was ik van plan vandaag, de zon schijnt nog. Ok, ik sta zo op.
Dat is mooie reclame!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:09 schreef Sarabi het volgende:
Tuinwerk staat eigenlijk voor morgen op de planning, blijft het dan droog?
Verder heeft Omroep Brabant afgelopen zondag op het bierfestival gefilmd en een van onze bieren wordt kort besprokenleuke verrassing.
Ik heb al gewandeld en zag twee prachtige honden samen zwemmenquote:
Nee. Ik mag eigenlijk nog steeds uh niks.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al gewandeld en zag twee prachtige honden samen zwemmen
Was de workout vanmorgen niet aangepast te doen?
Mijn ervaring is dat vlinderstruiken geen enkele voorkennis vereisenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Inmiddels heb ik de aalbes gesnoeid, een heleboel aardbeienplanten geëlimineerd, akkerwinde uit de tuin gevist (de eeuwige struggle...). Nu snoei ik de vlinderstruik zonder enige vorm van kennis.
Tnx!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:28 schreef Isabeau het volgende:
@:barreltje succes met je sollicitatiegesprek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeren nationalistisch land hier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat is mijn ervaring van vorig jaar ook, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:17 schreef yinu het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vlinderstruiken geen enkele voorkennis vereisen
Ik heb exact dezelfde aanpakquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring van vorig jaar ook, ja.Ik snoei een deel drastisch terug en ik bind een deel aan de schutting. Zoiets. I don't know, I make it up as I go along
Tijd van de maand. Kom je bj mij in het hoekje?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:23 schreef Troel het volgende:
Ik ben een beetje in de blegh-stemming. En ik ben er nog niet achter of het de tijd van de maand is, maar heb het gevoel dat ik in een hoekje wil zitten janken en ik weet niet eens waarom?
Ik merk dat ik vaak dingen doe in de tuin die uh logisch voelen ofzo? En tot nu toe werkt dat best...redelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:24 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde aanpak![]()
Hoe meer ik ze snoei, hoe harder ze groeien.
Kom maar bij me in de rij staan danquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Vlinderstruiken kun je wel los op ja.
Mag ik ook in het hoekje?
Net weer een meeting gehad die m'n collega anders zou hebben gedaan. Voelt alsof ik de boel bij elkaar loop te bluffen maar ik weet ergens ook wel dat dat wel meevalt. Kan iemand me een voorraadje zelfvertrouwen geven aub, dan zou dit veel minder energie kosten
Ja, denk het ook. Blegh. Zit er serieus over te denken om tijdens de lunchpauze maar een stuk te gaan wandelen ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tijd van de maand. Kom je bj mij in het hoekje?
Onze tuinmannen hebben ze gewoon al gesnoeidquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Hier wil mijn man wachten met de vlinderstruik tot het niet meer vriest snachts. Geen idee of dat echt nodig is
Ah kijk. Dan begin ik meer te geloven dat mijn man gewoon nog geen zin heeft om in de tuin te werkenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Onze tuinmannen hebben ze gewoon al gesnoeid
*schuift wat zelfvertrouwen Tele's richting op*quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Vlinderstruiken kun je wel los op ja.
Net weer een meeting gehad die m'n collega anders zou hebben gedaan. Voelt alsof ik de boel bij elkaar loop te bluffen maar ik weet ergens ook wel dat dat wel meevalt. Kan iemand me een voorraadje zelfvertrouwen geven aub, dan zou dit veel minder energie kosten
Huurhuis of koophuis? Bij een huurhuis wordt vaak gezegd dat je het in de juiste staat weer terug moet brengen. Bij een koophuis zou ik dat juist niet doen, zeker niet als het muren zijn met een reliefquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:00 schreef Myraela het volgende:
Wij zitten te twijfelen of we nog een weekend in de tuin gaan rommelen om het netjes te maken voor de nieuwe bewoners. Ik heb er niet zo'n zin in.Soms weet ik ook niet wat 'normaal' is om te doen. Ik las bijvoorbeeld ook ergens over de gaatjes van schroeven in de muren weer dichtsmeren. Dat wil ik best doen, maar ik heb de muurverf niet meer, dus erg netjes gaat het dan niet worden. Net als ik dat ik best lampen wil laten hangen die ik niet nodig heb, maar het voelt wel wat onzinnig om speciaal peertjes te gaan kopen voor de lampen die we wel meenemen.
Je zal merken dat hoe vaker je dit doet je meer zelfvertrouwen krijgtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi
Rommelige dag hier. Wel besloten dat ik mn vakantiedagen niet last uitbetalen maar dat ik ze opneem. Als het goed is, 17 mei dr laatste werkdag ipv 31 mei
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben voor London juist best prima weer eigenlijk. Deze week is het nog heel veel regen, maar als wij er volgende week zijn rond de 14 graden en zo goed als droog.
Lijkt me ook het lekkerste als ik hier je ervaringen zo lees.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi
Rommelige dag hier. Wel besloten dat ik mn vakantiedagen niet last uitbetalen maar dat ik ze opneem. Als het goed is, 17 mei dr laatste werkdag ipv 31 mei
Maandag, tot en met hopelijk vrijdag.quote:
Je hebt groot gelijk. Stom werk is 1 ding maar stomme collega's is nog veel naarder.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi
dit wel hoor.. waarom moet dat eigenlijk zo lang duren? 3 maanden opzeg termijn ( maart april, mei?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:27 schreef Myraela het volgende:
Uitzitten tot 17 mei klinkt eigenlijk al te lang. Wat een gedoe.
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag, tot en met hopelijk vrijdag.
Ik zit een beetje te stressen omdat ik misschien eerder terug moet reizen voor het ziekenhuis. Ik ga erg slecht op dat moeilijk te plannen gedoe.
Ik gebruik geen broodrooster, ik heb zo'n tefal grillplaat. Daar kan je een boterham los in gooien en dan roostert je brood, en als je er twee op elkaar doet met spul ertussen, kun je makkelijk een tosti maken en je kan hem ook gebruiken voor vlees en groentes. Dus win win win win ofzoquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, ik heb nog wel een broodrooster en melkopschuimer. Misschien is de verhuizing wel een geldige reden om weer een keer een nieuw broodrooster te kopen. Dat ding is toch slecht schoon te maken. Zijn er eigenlijk versies die wel goed schoon te maken zijn?
Voordeel van koophuizen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:00 schreef Myraela het volgende:
Wij zitten te twijfelen of we nog een weekend in de tuin gaan rommelen om het netjes te maken voor de nieuwe bewoners. Ik heb er niet zo'n zin in.Soms weet ik ook niet wat 'normaal' is om te doen. Ik las bijvoorbeeld ook ergens over de gaatjes van schroeven in de muren weer dichtsmeren. Dat wil ik best doen, maar ik heb de muurverf niet meer, dus erg netjes gaat het dan niet worden. Net als ik dat ik best lampen wil laten hangen die ik niet nodig heb, maar het voelt wel wat onzinnig om speciaal peertjes te gaan kopen voor de lampen die we wel meenemen.
31 mei is einde contract, en nog eerder stoppen zou betekenen dat ik ontslag moet nemen. Da’s uitkeringstechnisch niet handigquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dit wel hoor.. waarom moet dat eigenlijk zo lang duren? 3 maanden opzeg termijn ( maart april, mei?)
Verdwijn je ‘gewoon’?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
31 mei is einde contract, en nog eerder stoppen zou betekenen dat ik ontslag moet nemen. Da’s uitkeringstechnisch niet handig
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag, tot en met hopelijk vrijdag.
Ik zit een beetje te stressen omdat ik misschien eerder terug moet reizen voor het ziekenhuis. Ik ga erg slecht op dat moeilijk te plannen gedoe.
Lekker op ferkansie julliequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek even naar de weersverwachting voor maandag en dinsdag in Thessaloniki.![]()
Maandag 11 streep en dinsdag 6.
Nog wel een lange adem hebben ff... maar tegelijkertijd mss wel te doen omdat je weet dat je weggaatquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
31 mei is einde contract, en nog eerder stoppen zou betekenen dat ik ontslag moet nemen. Da’s uitkeringstechnisch niet handig
Donderdag gaat hier iemand weg na 15 jaar. Afscheidscadeau krijgt ze van de collega’s niet van het bedrijf. Dus ja, ik denk dat ik op de laatste dag een cake meeneem en da’s mooi geweest. In de aankondiging van weggaan staat een mooi complimentquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verdwijn je ‘gewoon’?
En vraag je nog een referentie?
Leukquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:40 schreef Blues het volgende:
Lekker op mijn ebikie door duinen/bos/langs weilanden gefietst met bonus ooievaars
Blues in F&F / Vrije vogels #7
wel koud zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |