Tijd van de maand. Kom je bj mij in het hoekje?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:23 schreef Troel het volgende:
Ik ben een beetje in de blegh-stemming. En ik ben er nog niet achter of het de tijd van de maand is, maar heb het gevoel dat ik in een hoekje wil zitten janken en ik weet niet eens waarom?
Ik merk dat ik vaak dingen doe in de tuin die uh logisch voelen ofzo? En tot nu toe werkt dat best...redelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:24 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde aanpak![]()
Hoe meer ik ze snoei, hoe harder ze groeien.
Kom maar bij me in de rij staan danquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Vlinderstruiken kun je wel los op ja.
Mag ik ook in het hoekje?
Net weer een meeting gehad die m'n collega anders zou hebben gedaan. Voelt alsof ik de boel bij elkaar loop te bluffen maar ik weet ergens ook wel dat dat wel meevalt. Kan iemand me een voorraadje zelfvertrouwen geven aub, dan zou dit veel minder energie kosten
Ja, denk het ook. Blegh. Zit er serieus over te denken om tijdens de lunchpauze maar een stuk te gaan wandelen ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tijd van de maand. Kom je bj mij in het hoekje?
Onze tuinmannen hebben ze gewoon al gesnoeidquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Hier wil mijn man wachten met de vlinderstruik tot het niet meer vriest snachts. Geen idee of dat echt nodig is
Ah kijk. Dan begin ik meer te geloven dat mijn man gewoon nog geen zin heeft om in de tuin te werkenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Onze tuinmannen hebben ze gewoon al gesnoeid
*schuift wat zelfvertrouwen Tele's richting op*quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Vlinderstruiken kun je wel los op ja.
Net weer een meeting gehad die m'n collega anders zou hebben gedaan. Voelt alsof ik de boel bij elkaar loop te bluffen maar ik weet ergens ook wel dat dat wel meevalt. Kan iemand me een voorraadje zelfvertrouwen geven aub, dan zou dit veel minder energie kosten
Huurhuis of koophuis? Bij een huurhuis wordt vaak gezegd dat je het in de juiste staat weer terug moet brengen. Bij een koophuis zou ik dat juist niet doen, zeker niet als het muren zijn met een reliefquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:00 schreef Myraela het volgende:
Wij zitten te twijfelen of we nog een weekend in de tuin gaan rommelen om het netjes te maken voor de nieuwe bewoners. Ik heb er niet zo'n zin in.Soms weet ik ook niet wat 'normaal' is om te doen. Ik las bijvoorbeeld ook ergens over de gaatjes van schroeven in de muren weer dichtsmeren. Dat wil ik best doen, maar ik heb de muurverf niet meer, dus erg netjes gaat het dan niet worden. Net als ik dat ik best lampen wil laten hangen die ik niet nodig heb, maar het voelt wel wat onzinnig om speciaal peertjes te gaan kopen voor de lampen die we wel meenemen.
Je zal merken dat hoe vaker je dit doet je meer zelfvertrouwen krijgtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi
Rommelige dag hier. Wel besloten dat ik mn vakantiedagen niet last uitbetalen maar dat ik ze opneem. Als het goed is, 17 mei dr laatste werkdag ipv 31 mei
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben voor London juist best prima weer eigenlijk. Deze week is het nog heel veel regen, maar als wij er volgende week zijn rond de 14 graden en zo goed als droog.
Lijkt me ook het lekkerste als ik hier je ervaringen zo lees.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi
Rommelige dag hier. Wel besloten dat ik mn vakantiedagen niet last uitbetalen maar dat ik ze opneem. Als het goed is, 17 mei dr laatste werkdag ipv 31 mei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |