Ik heb tegenwoordig ook meer mazzel met spontaan eens kijken of er nog iets extra bij is gekomen. Voor alle goede dingen (vooral brood en groente/fruit) zitten echt veel te veel mensen klaar zodra ze live gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vis al maanden achter het net bij TGTG ondanks alle alarmen op mijn telefoon. Maar dat zijn leuke zaken inderdaad. Overigens gaat zoveel brood hier er in een week met gemak door met die pubers van me.
Ow en die kaneelbroodjes van de Lidl? Ik vind ze niet heel erg super, maar ze zijn zeker niet smerig.
*schop*quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Kan iemand me dan schop onder m'n hol geven om wel iets te doen vandaag?
Heb je niet nog plantjes die de tuin in moeten ofzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Kan iemand me dan schop onder m'n hol geven om wel iets te doen vandaag?
Ik moet echt nog mokerveel doen in de tuin. Dat was ik van plan vandaag, de zon schijnt nog. Ok, ik sta zo op.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je niet nog plantjes die de tuin in moeten ofzo?
En anders heb ik nog een pakketje dat ik moet ophalen bij de Decathlonquote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet echt nog mokerveel doen in de tuin. Dat was ik van plan vandaag, de zon schijnt nog. Ok, ik sta zo op.
Ohh werk in de tuin..quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet echt nog mokerveel doen in de tuin. Dat was ik van plan vandaag, de zon schijnt nog. Ok, ik sta zo op.
Dat is mooie reclame!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:09 schreef Sarabi het volgende:
Tuinwerk staat eigenlijk voor morgen op de planning, blijft het dan droog?
Verder heeft Omroep Brabant afgelopen zondag op het bierfestival gefilmd en een van onze bieren wordt kort besprokenleuke verrassing.
Ik heb al gewandeld en zag twee prachtige honden samen zwemmenquote:
Nee. Ik mag eigenlijk nog steeds uh niks.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al gewandeld en zag twee prachtige honden samen zwemmen
Was de workout vanmorgen niet aangepast te doen?
Mijn ervaring is dat vlinderstruiken geen enkele voorkennis vereisenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Inmiddels heb ik de aalbes gesnoeid, een heleboel aardbeienplanten geėlimineerd, akkerwinde uit de tuin gevist (de eeuwige struggle...). Nu snoei ik de vlinderstruik zonder enige vorm van kennis.
Tnx!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:28 schreef Isabeau het volgende:
@:barreltje succes met je sollicitatiegesprek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boeren nationalistisch land hier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat is mijn ervaring van vorig jaar ook, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:17 schreef yinu het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vlinderstruiken geen enkele voorkennis vereisen
Ik heb exact dezelfde aanpakquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring van vorig jaar ook, ja.Ik snoei een deel drastisch terug en ik bind een deel aan de schutting. Zoiets. I don't know, I make it up as I go along
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |