Je hebt groot gelijk. Stom werk is 1 ding maar stomme collega's is nog veel naarder.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi
Rommelige dag hier. Wel besloten dat ik mn vakantiedagen niet last uitbetalen maar dat ik ze opneem. Als het goed is, 17 mei dr laatste werkdag ipv 31 mei
dit wel hoor.. waarom moet dat eigenlijk zo lang duren? 3 maanden opzeg termijn ( maart april, mei?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:27 schreef Myraela het volgende:
Uitzitten tot 17 mei klinkt eigenlijk al te lang. Wat een gedoe.
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag, tot en met hopelijk vrijdag.
Ik zit een beetje te stressen omdat ik misschien eerder terug moet reizen voor het ziekenhuis. Ik ga erg slecht op dat moeilijk te plannen gedoe.
Ik gebruik geen broodrooster, ik heb zo'n tefal grillplaat. Daar kan je een boterham los in gooien en dan roostert je brood, en als je er twee op elkaar doet met spul ertussen, kun je makkelijk een tosti maken en je kan hem ook gebruiken voor vlees en groentes. Dus win win win win ofzoquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, ik heb nog wel een broodrooster en melkopschuimer. Misschien is de verhuizing wel een geldige reden om weer een keer een nieuw broodrooster te kopen. Dat ding is toch slecht schoon te maken. Zijn er eigenlijk versies die wel goed schoon te maken zijn?
Voordeel van koophuizen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:00 schreef Myraela het volgende:
Wij zitten te twijfelen of we nog een weekend in de tuin gaan rommelen om het netjes te maken voor de nieuwe bewoners. Ik heb er niet zo'n zin in.Soms weet ik ook niet wat 'normaal' is om te doen. Ik las bijvoorbeeld ook ergens over de gaatjes van schroeven in de muren weer dichtsmeren. Dat wil ik best doen, maar ik heb de muurverf niet meer, dus erg netjes gaat het dan niet worden. Net als ik dat ik best lampen wil laten hangen die ik niet nodig heb, maar het voelt wel wat onzinnig om speciaal peertjes te gaan kopen voor de lampen die we wel meenemen.
31 mei is einde contract, en nog eerder stoppen zou betekenen dat ik ontslag moet nemen. Da’s uitkeringstechnisch niet handigquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dit wel hoor.. waarom moet dat eigenlijk zo lang duren? 3 maanden opzeg termijn ( maart april, mei?)
Verdwijn je ‘gewoon’?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
31 mei is einde contract, en nog eerder stoppen zou betekenen dat ik ontslag moet nemen. Da’s uitkeringstechnisch niet handig
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag, tot en met hopelijk vrijdag.
Ik zit een beetje te stressen omdat ik misschien eerder terug moet reizen voor het ziekenhuis. Ik ga erg slecht op dat moeilijk te plannen gedoe.
Lekker op ferkansie julliequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek even naar de weersverwachting voor maandag en dinsdag in Thessaloniki.![]()
Maandag 11 streep en dinsdag 6.
Nog wel een lange adem hebben ff... maar tegelijkertijd mss wel te doen omdat je weet dat je weggaatquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
31 mei is einde contract, en nog eerder stoppen zou betekenen dat ik ontslag moet nemen. Da’s uitkeringstechnisch niet handig
Donderdag gaat hier iemand weg na 15 jaar. Afscheidscadeau krijgt ze van de collega’s niet van het bedrijf. Dus ja, ik denk dat ik op de laatste dag een cake meeneem en da’s mooi geweest. In de aankondiging van weggaan staat een mooi complimentquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verdwijn je ‘gewoon’?
En vraag je nog een referentie?
Leukquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:40 schreef Blues het volgende:
Lekker op mijn ebikie door duinen/bos/langs weilanden gefietst met bonus ooievaars
Blues in F&F / Vrije vogels #7
wel koud zeg
Nou ja, paar dagen maar hé, vrijdag heen, dinsdag weer om. Zat+zon is voor het project. De maandag is echt helemaal voor mezelf. Maar ja, dan regent het dus behoorlijk....quote:
Nee joh gekkiequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:00 schreef Myraela het volgende:
Wij zitten te twijfelen of we nog een weekend in de tuin gaan rommelen om het netjes te maken voor de nieuwe bewoners. Ik heb er niet zo'n zin in.Soms weet ik ook niet wat 'normaal' is om te doen. Ik las bijvoorbeeld ook ergens over de gaatjes van schroeven in de muren weer dichtsmeren. Dat wil ik best doen, maar ik heb de muurverf niet meer, dus erg netjes gaat het dan niet worden. Net als ik dat ik best lampen wil laten hangen die ik niet nodig heb, maar het voelt wel wat onzinnig om speciaal peertjes te gaan kopen voor de lampen die we wel meenemen.
Zou ik niet vanuit gaan. Bij een vriendin had de tuinman in november ook de hortensia's al gesnoeidquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan begin ik meer te geloven dat mijn man gewoon nog geen zin heeft om in de tuin te werken
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou ik niet vanuit gaan. Bij een vriendin had de tuinman in november ook de hortensia's al gesnoeid
quote:De vlinderstruik bloeit op eenjarig hout, voor een mooie groeiwijze en een rijke bloei is het aan te raden de vlinderstruik elk voorjaar (maart) sterk terug te snoeien. U kunt alle takken vlak boven de grond of tot 30 centimeter van de grond afzagen, het liefst vlak boven een zijscheutje.
quote:Knip na de bloei en zeker voor maart!) de uitgebloeide bloemen weg vlak boven het bovenste paar gezonde knoppen. Snoei niet in het voorjaar want dan bloeien de hortensia's nauwelijks. Je kan wel een aantal oude takken tot aan de grond afknippen, zo kan de struik zich verjongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |