SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boor wat naarquote:Op maandag 27 maart 2023 17:45 schreef borisz het volgende:
Hier ook Kdag Oud-collega overleden. We wisten dat het einde naderde en hij hoopte nog de geboorte van kleinzoon nr2 mee te maken, maar dat zat er niet meer in.Hakte er bij iedereen wel in vanmorgen.
Ja, dit dusquote:Op maandag 27 maart 2023 21:40 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm er is een nieuwe CAO ziekenhuizen; even afwachten nu dus wat de bezuinigingsrondes gaan worden om die te kunnen betalen.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:40 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm er is een nieuwe CAO ziekenhuizen; even afwachten nu dus wat de bezuinigingsrondes gaan worden om die te kunnen betalen.
Uhuh maar het is ook weer een impuls om nog minder zorgondersteunend personeel op de poliklinieken te hebben omdat die "het meest duurder worden". En daar is het al schrijnend in veel gevallen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit dusmaar op zich is het wel een prima loonsverhoging. Ook wel welkom. Vooral als ik boodschappen doe.
Ja, ik weet het. Sowieso wordt er al jaren bezuinigd op ondersteunend personeel.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:03 schreef fietsie het volgende:
Uhuh maar het is ook weer een impuls om nog minder zorgondersteunend personeel op de poliklinieken te hebben omdat die "het meest duurder worden". En daar is het al schrijnend in veel gevallen.
Ah ik heb de nos app die was wat later.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)ies-van-de-baan.html
wat smolt niet dan, de randjes?quote:Op maandag 27 maart 2023 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Briesoep was best lekker maar gaat niet in de herhaling. Ziet eruit als aspergesoep (wittig dus) de brie smolt niet goed en ik vond het wat lafjes van smaakt. Misschien nog eens nadenken om het wat te tweaken want het idee is best leuk
Wil ook geen hond maar deze zie er wel heel leuk uit.
Nee, die moest je eraf halen. Ik heb er uiteindelijk de staafmixer opgezet. Maar het is ook soep voor 1 ronde en snel heet opeten, want het begon al snel te stollenquote:
De randjes gingen helemaal de soep niet in? Dan snap ik wel dat de soep mild is. :d Ik ben geen brie-liefhebber, dus ik lust ook alleen de stukjes met zo min mogelijk rand.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, die moest je eraf halen. Ik heb er uiteindelijk de staafmixer opgezet. Maar het is ook soep voor 1 ronde en snel heet opeten, want het begon al snel te stollen
Ik vis al maanden achter het net bij TGTG ondanks alle alarmen op mijn telefoon. Maar dat zijn leuke zaken inderdaad. Overigens gaat zoveel brood hier er in een week met gemak door met die pubers van me.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net al een brood TGTG gehaald bij de Dirk. 5 hele, 2 halve broden voor 3,49 euro. Zo kan ik de inflatie aan. En genoeg brood voor de komende maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |