abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2023 @ 20:10:49 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208559601
Bedankt voor de condoleances allemaal. Oma is blijkbaar donderdag al overleden.
Spoilers!
pi_208559655
Ach voor J's omaatje en @uniekhoorn kat... @borisz collega ;(
Ook productieve dagen @Barreltje *O*
@Blues goed portret, overduidelijk jij B-)
@Tele6 roestende schroeven in nieuwbouw gevelplaten... }:|
@sigme een zeer energieke hond als depressie-therapie klinkt als een bijzondere keuze. Jammer voor het arme dier zeg....
Nacho verhalen <3 @Lucky_Strike jummm! @Myraela die van klinken meh... @fietsie Ierse nacho's wil ik ook wel <3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208559883
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:45 schreef borisz het volgende:

Hier ook Kdag Oud-collega overleden. We wisten dat het einde naderde en hij hoopte nog de geboorte van kleinzoon nr2 mee te maken, maar dat zat er niet meer in. :{ Hakte er bij iedereen wel in vanmorgen.
Boor wat naar ;(
pi_208560874
Tsja. Ik wil ook geen impulshondje, en ik ga het niet doen ook, zit ik weer 10 a 15 jaar vast aan hondhebberij.
Het zal vast wel lukken om 'm ergens te herplaatsen. Het is ook niet mijn probleem, ook al voel ik er wel wat van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208561037
Ik ben niet van de honden, naar deze vind ik echt prachtig. O+ Die zal vast een goed nieuw huisje vinden.
  maandag 27 maart 2023 @ 21:38:03 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208561454
. <-- ik ben een prutser
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 27 maart 2023 @ 21:39:08 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208561478
@Leintjeuh ik moet ze denk ik maar eens maken in de steenoven
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 27 maart 2023 @ 21:40:41 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208561509
Hmmmm er is een nieuwe CAO ziekenhuizen; even afwachten nu dus wat de bezuinigingsrondes gaan worden om die te kunnen betalen.
pi_208561724
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:40 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm er is een nieuwe CAO ziekenhuizen; even afwachten nu dus wat de bezuinigingsrondes gaan worden om die te kunnen betalen.
Ja, dit dus :') maar op zich is het wel een prima loonsverhoging. Ook wel welkom. Vooral als ik boodschappen doe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208561750
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:40 schreef fietsie het volgende:
Waar lees je dat?
  maandag 27 maart 2023 @ 22:02:16 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208561952
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
https://www.nu.nl/economi(...)ies-van-de-baan.html
  maandag 27 maart 2023 @ 22:03:07 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208561967
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dit dus :') maar op zich is het wel een prima loonsverhoging. Ook wel welkom. Vooral als ik boodschappen doe.
Uhuh maar het is ook weer een impuls om nog minder zorgondersteunend personeel op de poliklinieken te hebben omdat die "het meest duurder worden". En daar is het al schrijnend in veel gevallen.
pi_208562001
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:03 schreef fietsie het volgende:

Uhuh maar het is ook weer een impuls om nog minder zorgondersteunend personeel op de poliklinieken te hebben omdat die "het meest duurder worden". En daar is het al schrijnend in veel gevallen.
Ja, ik weet het. Sowieso wordt er al jaren bezuinigd op ondersteunend personeel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208562153
quote:
Ah ik heb de nos app die was wat later.
pi_208562279
Briesoep was best lekker maar gaat niet in de herhaling. Ziet eruit als aspergesoep (wittig dus) de brie smolt niet goed en ik vond het wat lafjes van smaakt. Misschien nog eens nadenken om het wat te tweaken want het idee is best leuk

Wil ook geen hond maar deze zie er wel heel leuk uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208562871
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Briesoep was best lekker maar gaat niet in de herhaling. Ziet eruit als aspergesoep (wittig dus) de brie smolt niet goed en ik vond het wat lafjes van smaakt. Misschien nog eens nadenken om het wat te tweaken want het idee is best leuk

Wil ook geen hond maar deze zie er wel heel leuk uit.
wat smolt niet dan, de randjes?
pi_208563034
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:47 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
wat smolt niet dan, de randjes?
Nee, die moest je eraf halen. Ik heb er uiteindelijk de staafmixer opgezet. Maar het is ook soep voor 1 ronde en snel heet opeten, want het begon al snel te stollen
We have far more in common than that which devides us..
pi_208563054
Jammer van de briesoep!

En die coll laat lekker gaan idd Kaat :% :*
pi_208563742
Mogge!

Fris weer buiten! Het vriest net-an. Wel mooi helder en kalm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208563767
Mogge.
Stomme droom. Ik moest naar Canada oid, 12 uur vliegen. Ik geloof dat het begon als een soort schoolreisje, daarna werd het voor werk en er kwam ook nog een n hockeyteamgenoot voorbij, dus de context is me niet geheel meer duidelijk :+ . We waren al een dag tevoren oid op de luchthaven, geen idee waarom. Ik dacht dat het allemaal wel goed zou gaan maar werd toch wel heel zenuwachtig. Toen was er iemand van het vliegveld bij de balie die pillen verkocht tegen vliegangst, maar die mocht ik alleen kopen met toestemming van de huisarts. Dus ik die bellen, maar dat duurde super lang en inmiddels ging de vlucht bijna. Dus ik stond huilend met de huisarts aan de telefoon bij die balie te wachten. Vervolgens kwam ik erachter dat ik alleen rugzak met toiletspullen ed mee had en helemaal was vergeten iets van kleren in te pakken ofzo. Toen mocht ik eindelijk de pillen kopen, en kwam mn teamgenoot me halen dat ik nu echt moest komen, ze hadden me nu al van mn oorspronkelijke stoel naar het restaurant (?) in het vliegtuig verplaatst waar ik dan die 12 uur moest gaan zitten. The end. En nog wat andere rare dingen tussendoor maar die kan ik me niet goed genoeg herinneren om te reproduceren :+
pi_208563958
Mweh. Lievelings workout vandaag. Ik mag niet en uit zelfbescherming en om niet heul verdrietig te worden blijf ik maar helemaal thuis dan. Sad.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208564035
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, die moest je eraf halen. Ik heb er uiteindelijk de staafmixer opgezet. Maar het is ook soep voor 1 ronde en snel heet opeten, want het begon al snel te stollen
De randjes gingen helemaal de soep niet in? Dan snap ik wel dat de soep mild is. :d Ik ben geen brie-liefhebber, dus ik lust ook alleen de stukjes met zo min mogelijk rand. :')
pi_208564048
Ik heb net al een brood TGTG gehaald bij de Dirk. 5 hele, 2 halve broden voor 3,49 euro. Zo kan ik de inflatie aan. En genoeg brood voor de komende maand. :')
  dinsdag 28 maart 2023 @ 08:38:27 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_208564174
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net al een brood TGTG gehaald bij de Dirk. 5 hele, 2 halve broden voor 3,49 euro. Zo kan ik de inflatie aan. En genoeg brood voor de komende maand. :')
Ik vis al maanden achter het net bij TGTG ondanks alle alarmen op mijn telefoon. Maar dat zijn leuke zaken inderdaad. Overigens gaat zoveel brood hier er in een week met gemak door met die pubers van me.

Ow en die kaneelbroodjes van de Lidl? Ik vind ze niet heel erg super, maar ze zijn zeker niet smerig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208564201
Hier riool-vervangingsdag 2 en plafondisolatiedag 8 :{

Best vermoeiend, de hele dag mannen over de vloer en herrie en troep en daar dan een beetje tussendoor en omheen proberen te werken en te leven.

Ik las droevige berichten bij @uniekhoorn en @Lucky_Strike en @borisz. Gecondoleerd en sterkte allemaal.
Ik scrollde ook heel hard voorbij een schattige hond die hier helemaal niet zou passen (of misschien wel maar niet nu), maar schattig is. En rare dromen van @vlindertje89. En workoutstomte van @lonaa.
Zet m op allemaal vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')