Meh, naar.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar allemaal Cat...
Monsterlijke menstruaties, ja brrrrrrrrrrrrrrrr
Mijn vriend is naar de stad voor een spoedconsult (83 euro) we vonden onze kat in de bijkeuken op de koude vloer half verlamd, verward en hij miauwde (hij heeft nog nooit geluid gemaakt), liet zich oppakken (nog nooit eerder gebeurd)
Euh? Dat is toch nieuwbouw waar je nu woont?quote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Troel ik hoop dat ze dat uiteindelijk wel doen maar de monteur die vorige week kwam had die dingen niet bij zich en heeft alleen de doorgeroeste schroeven (wat ook niet hoort! Nu al doorgeroest) vervangen
Ja kerel wij kunnen niet weten dat jij geen klok kunt kijkenquote:
ja die 83 euroquote:
Ik denk gewoon een gevalletje contactcorrosie. RVS en staal door elkaar gebruikt, mag niet gebeuren maar is simpel op te lossen met een pvc sluitringquote:Op maandag 27 maart 2023 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh? Dat is toch nieuwbouw waar je nu woont?
Maar je hebt straks wel aircoquote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar de gynaecoloog kunt?
Joy hier. Er wordt een gat in de muur geboord. Mijn migrainehoofd vindt dit niet zo geweldig.
Sterkte met alle familie-ellende Cat. Dat is een flinke lijst.
Van alles WMO, PGB en soortgelijke zaken heb ik gelukkig geen verstand. Ik weet wel dat bij de mensen die er wel mee te maken hebben, de ellende altijd (zo lijkt het) nog een stukje wordt verergerd wanneer men met instanties om tafel moet.
Voor intakegesprek of voor de hielprik?quote:Op maandag 27 maart 2023 10:10 schreef Clubsoda het volgende:
Wat rot van de poes Uniek![]()
Ik ben in afwachting of het consultatiebureau vandaag langskomt. Ik snap dat ik niet enorm uithuizig ben maar ik ben er langzaam weer klaar mee om (onaangekondigd) allemaal mensen in huis te moeten ontvangen.
Gisteren voor het eerst naar buitenDat gaan we vandaag nog maar een keer proberen.
Dan toch gewoon lekker afbellen? Ik ben daar misschien wat simpel in hoor, maar 't is jouw feestjequote:Op maandag 27 maart 2023 10:43 schreef Clubsoda het volgende:
Intake. Hielprik en gehoortest hebben we vorige week gehad.
Jaquote:
Sterkte met t verlies.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij ging onder narcose al dood...
Vriend komt zo thuis zonder kat
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Och. J's oma is overleden. We zagen haar heel weinig. Maar toch, het was een lieverd.
och, gecondoleerdquote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Och. J's oma is overleden. We zagen haar heel weinig. Maar toch, het was een lieverd.
Ochquote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie ook sterkte!quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik vind het op zich wel prettig als ze hem nog even wegen en die intake moet toch wel. Het is vooral dat ik geen zin heb om steeds alert te moeten zijn of er iemand wel of niet komt.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan toch gewoon lekker afbellen? Ik ben daar misschien wat simpel in hoor, maar 't is jouw feestje
Dat is altijd al irritant, laat staan als je gewoon echt even in je bubble wilt zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, ik vind het op zich wel prettig als ze hem nog even wegen en die intake moet toch wel. Het is vooral dat ik geen zin heb om steeds alert te moeten zijn of er iemand wel of niet komt.
Ik ben wel content met het feit dat mijn cyclus deze maand 28 of 29 dagen lijkt te zijn. Als de volgende dan niet irrationeel kort is, bloed ik iig niet uit m'n doos als ik in Frankrijk ben. Which is nice.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook dat snap ik wel weer. Ik ben wat dat soort dingen sowieso allemaal wat in de war op dit moment, maar gok dat het er wel aan zit te komen, want mijn weegschaal was niet heel lief en zoveel heb ik nou ook niet gevroten dit weekend
Ik kreeg brief met afspraak voor 24 april. Dan kan ik niet want vakantie. Verder was april vol, mei kon ze nog niet plannen. Dus ik wacht nog op afspraak. Ik verwacht eerste week van mei.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar de gynaecoloog kunt?
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoietsquote:Op zondag 26 maart 2023 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus er kwamen mensen op je af "he sarabi hoe is het met je" en jijwie is u? (heel herkenbaar)
Ahh weer een nieuw woord geleerd.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Prosopagnosie, als één van de meest interessante features van ons mensen, helaas stuk kan zijn
En dit.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet handig neeIk heb dat ook best wel, levert soms onhandige situaties op.
Ja kunnen we zienquote:Op maandag 27 maart 2023 12:53 schreef AnneX het volgende:
De collega doet leuke korte info 5 min filmpjes deze 4 dagen.
Uit nieuwsgierigheid heb ik mij ook aangemeld.
Ruim 3000 deelnemers, ook mannen.
Toevallig nog doorgesproken met de buurvrouw afgelopen zaterdag.
Kunnen jullie het zien? https://www.jouwbekkentherapeut.nl/dag-1-bekkenbodem-vierdaagse/
Yes, dat was ik. Fijn! Wel vervelend van zoon, hopelijk niks ernstigs.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]![]()
Sterkte beiden.
@:troel de duif is levend naar buiten gebonjourd. En wij gaan nu nadenken over vogel-afwerende raambeplakking. Want dit is al de tweede keer in een paar maanden tijd.
En volgens mij vroeg ook iemand hoe het nu met mijn kat ging: die besloot vrijdag opeens weer normaal te gaan eten. Vanmiddag wel even bellen voor een afspraak voor haar zoon. Die is blij, tevreden en eet goed, maar valt me wat teveel af en lijkt slechter in zijn vacht te gaan zitten. Tweejaarlijkse preventieve bloedonderzoek maar even driekwart jaar vervroegen denk ik.
😉quote:Op maandag 27 maart 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kunnen we zienMiddenstand, zitbotjes, dingen
Ik was te laatquote:Op maandag 27 maart 2023 09:10 schreef fietsie het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom ik zo achterlijk vroeg op mn werk ben?
quote:Op maandag 27 maart 2023 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend is naar de stad voor een spoedconsult (83 euro) we vonden onze kat in de bijkeuken op de koude vloer half verlamd, verward en hij miauwde (hij heeft nog nooit geluid gemaakt), liet zich oppakken (nog nooit eerder gebeurd)
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deed me aan een cva denken. Hopelijk niet te veel geleden. Sterkte Uniek, al was het zo te lezen geen echte knuffelkat.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef Morgane89 het volgende:
Wat klote @:uniekhoorn, sterkte! Heb je enig idee wat er is gebeurd?
quote:Op maandag 27 maart 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leerde een wijze les: er bestaat zoiets als te veel nachos.
Het klinkt als een hoax. Dat is het niet.
Ik geloof je toch niet.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leerde een wijze les: er bestaat zoiets als te veel nachos.
Het klinkt als een hoax. Dat is het niet.
ik wil eens een keer zo'm nacho tafel doen die je op instagram/tiktok/facebook/social media de laatste tijd veel zag ( of dat zegt wat over mijn algoritmequote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niet. Maar bleh.
Ze waren wel enorm goed gelukt
Terecht. Ik ben het na vandaag ook weer vergeten.quote:
Mijn bekkenbodem bedankt nog evenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:53 schreef AnneX het volgende:
De collega doet leuke korte info 5 min filmpjes deze 4 dagen.
Uit nieuwsgierigheid heb ik mij ook aangemeld.
Ruim 3000 deelnemers, ook mannen.
Toevallig nog doorgesproken met de buurvrouw afgelopen zaterdag.
Kunnen jullie het zien? https://www.jouwbekkentherapeut.nl/dag-1-bekkenbodem-vierdaagse/
Ik ken de nacho-tafel niet. Is dat net zoiets als de spaghetti-tafel waar mensen alles op een hoop gooien en zo van tafel eten?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil eens een keer zo'm nacho tafel doen die je op instagram/tiktok/facebook/social media de laatste tijd veel zag ( of dat zegt wat over mijn algoritme) maar dan wel met genoeg mensen dus ( na deze info)
Ik zag Ierse Nacho's. Plakjes aardappel, kruiden, gehakte stukken knapperig spek en voor de rest alles wat normaal rondom Nacho's past.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil eens een keer zo'm nacho tafel doen die je op instagram/tiktok/facebook/social media de laatste tijd veel zag ( of dat zegt wat over mijn algoritme) maar dan wel met genoeg mensen dus ( na deze info)
Jup zoiets (ik ken de spaghetti tafel dan weer nietquote:Op maandag 27 maart 2023 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken de nacho-tafel niet. Is dat net zoiets als de spaghetti-tafel waar mensen alles op een hoop gooien en zo van tafel eten?
Ik maakte gisteren Hasselback-aardappelen omdat het best heel tof klinkt en eruit ziet, maar het smaakt gewoon naar aardappelen.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg afgelopen vrijdag de treurigste nacho's ooit.
Maar aardappels uit de oven zijn wel altijd lekker.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:46 schreef Kreator het volgende:
Ik maakte gisteren Hasselback-aardappelen omdat het best heel tof klinkt en eruit ziet, maar het smaakt gewoon naar aardappelen.
Dat wel, maar het duurt ook wel lang. En ik dacht dat Boursain wel lekker in de aardappel zou smelten, maar het droogde op en verbrandde.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:53 schreef Myraela het volgende:
Maar aardappels uit de oven zijn wel altijd lekker.
dat is altijd zo erg, als er niet eens minstens gesmolten kaas en een lekkere dip bij zitquote:Op maandag 27 maart 2023 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg afgelopen vrijdag de treurigste nacho's ooit. Ik zou het eigenlijk niet eens nacho's noemen. Het waren driehoekjes van een soort van gefrituurd korstdeeg. Dus dat begon al niet goed. Met een enorm waterige tomatensalsa.
En daar stopte het dan ook. Erg treurig. Als ze het een bruschetta hadden genoemd, kwam het meer in de buurt.
Kutleven. Ik heb dat mysterie ook nog niet opgelost. Soms ook met kaas op een pizza, dat het dan niet smelt maar er een soort van droog bovenop ligt.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wel, maar het duurt ook wel lang. En ik dacht dat Boursain wel lekker in de aardappel zou smelten, maar het droogde op en verbrandde./
Oooohquote:Op maandag 27 maart 2023 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns ik zaaide einde-fucking-lijk raapsteeltjes. En ik plantte wat peulen.
Zin in gratinquote:Op maandag 27 maart 2023 16:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappelen uit de oven doe ik ooa zo
- Aan stukken gesneden met kippenvleugels op de bakplaat in de oven, zuigen zich vol met vippeket en smaken goddelijk.
- Heel dun snijden in een schaal, met veel boter, room, zout, peper, knoflook en muskaat. In de oven tot gaar en de room geheel ingekookt. Smerig lekkere vette hap. Gratin. Optioneel een laag geraspte oude kaas of pecorino erop.
- Schrobben en in Alufolie wikkelen in de oven, serveren met kruidenkwark of kruidenboter.
Jaquote:Op maandag 27 maart 2023 16:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ooooh
Staapreeltjesstamppot, jummie, net zo lekker als postelijn.
Zooo lekker.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zin in gratinBoh. Heel veel zin in gratin
Ik heb het op de shortlist geschreven. Even bedenken wat ik daar nog bij eet.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zooo lekker.
Mijn man is op het moment zijn smaak kwijt, als dat terug is maak ik het weer. Zonder smaak is het niet interessant.
Ach ja, als je geen koffie drinktquote:Op maandag 27 maart 2023 15:27 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg zaterdag nacho's met pulled pork, opgewarmd in de bbq. Het was ok.
Tevens zit ik momenteel bij een bedrijf waar ik een waar gangenstelsel door moet om een toilet te bezoeken, maar dat toilet bestaat dan wel uit een stuk of 30 pisbakken.
En voor koffie moet ik nog verder, een verdieping omhoog. En dan is het van die diepvries-pasta-koffie. Echt goor. }
SNap niet dat je in een bedrijf gaat werken waar de koffie zo ver weg is en dan ook nog zo vies. Met al die vacatures van tegenwoordig.
quote:Op maandag 27 maart 2023 17:45 schreef borisz het volgende:
Sterkte LS en J
ookvoor Uniek
Hier ook Kdag Oud-collega overleden. We wisten dat het einde naderde en hij hoopte nog de geboorte van kleinzoon nr2 mee te maken, maar dat zat er niet meer in.Hakte er bij iedereen wel in vanmorgen.
Laat het gaan… laat het gaan…. (Zoals je al doet). En laat collega maar klagen en zich lekker belangrijk voelen. Of zo.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, verdrietig nieuws voo @:Lucky_Strike en J en ook voor @:Unikehoorn en haar wederhelft
Balen @:Lonaa dat je zo’n last hebt, hopelijk snel een afspraak die ook een oplossing brengt
Nog geen nachotafel op insta etc gezien, maar als je mensen nodig hebt @:Barreltje * Kaatje1 steekt vinger op
Zo, de eerste werkdag is voorbij. Tegenover me zit een collega te zuchten dat ze het zo druk heeft. Klopt ook….moet ze ook maar niet mijn werk erbij doen. Ben nog niet weg. Echt, een collega komt bij mij om te zeggen dat hij vergaderstukken gaat klaarzetten voor mij om te verzenden. Hij loopt weg, zij erachter aan, half uur later kijk ik naar die stukken, heeft hij ze op haar naam gezet en is zij er mee bezig. Niet de eerste keer dit, maar nu zag ik het voor m’n ogen gebeuren….zak er dan ook maar in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje? Of iemand anders? Het is zo'n schatje..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:07 schreef sigme het volgende:
Oh, hadden we het onlangs niet over het nemen van een nieuw hondje?
Ik heb er een in de aanbieding. Prachtig beestje, geen gedragsproblemen, tamelijk goed opgevoed, alle beurtjes gehad. Zeven maanden oud, superenergiek en hij moet weg en wij kunnen echt geen nieuwe jonge hond in huis nemen. M'n hart breekt
Denk dat die geen jachtakte heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:candaasje? Of iemand anders? Het is zo'n schatje..
Kranplätze müssen verdichtet sein
Omdat de baasjes de energie niet kunnen opbrengen om de energieke hond bij te benen. De ene baas heeft een baan met veel weg. De ander dacht dat het zou helpen tegen de depressie, maar een energievretend hondje blijkt geen medicijn voor iemand met net genoeg energie om zichzelf overend te houden.quote:
Ja!ja!ja! Moet jij geen hondje?quote:
Nee, helaas niet. Ik ga honden wel steeds leuker vinden maar ook weer niet zo leuk dat ik er een wil.quote:
Nohhh arm hondje.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat de baasjes de energie niet kunnen opbrengen om de energieke hond bij te benen. De ene baas heeft een baan met veel weg. De ander dacht dat het zou helpen tegen de depressie, maar een energievretend hondje blijkt geen medicijn voor iemand met net genoeg energie om zichzelf overend te houden.
Ik vind daar wel wat van, maar als het mijn geestelijke gezondheid betrof zou ik uiteindelijk ook voor mezelf kiezen. Tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |