Ach ja, als je geen koffie drinktquote:Op maandag 27 maart 2023 15:27 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg zaterdag nacho's met pulled pork, opgewarmd in de bbq. Het was ok.
Tevens zit ik momenteel bij een bedrijf waar ik een waar gangenstelsel door moet om een toilet te bezoeken, maar dat toilet bestaat dan wel uit een stuk of 30 pisbakken.
En voor koffie moet ik nog verder, een verdieping omhoog. En dan is het van die diepvries-pasta-koffie. Echt goor. }
SNap niet dat je in een bedrijf gaat werken waar de koffie zo ver weg is en dan ook nog zo vies. Met al die vacatures van tegenwoordig.
quote:Op maandag 27 maart 2023 17:45 schreef borisz het volgende:
Sterkte LS en J
ookvoor Uniek
Hier ook Kdag Oud-collega overleden. We wisten dat het einde naderde en hij hoopte nog de geboorte van kleinzoon nr2 mee te maken, maar dat zat er niet meer in.Hakte er bij iedereen wel in vanmorgen.
Laat het gaan… laat het gaan…. (Zoals je al doet). En laat collega maar klagen en zich lekker belangrijk voelen. Of zo.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, verdrietig nieuws voo @:Lucky_Strike en J en ook voor @:Unikehoorn en haar wederhelft
Balen @:Lonaa dat je zo’n last hebt, hopelijk snel een afspraak die ook een oplossing brengt
Nog geen nachotafel op insta etc gezien, maar als je mensen nodig hebt @:Barreltje * Kaatje1 steekt vinger op
Zo, de eerste werkdag is voorbij. Tegenover me zit een collega te zuchten dat ze het zo druk heeft. Klopt ook….moet ze ook maar niet mijn werk erbij doen. Ben nog niet weg. Echt, een collega komt bij mij om te zeggen dat hij vergaderstukken gaat klaarzetten voor mij om te verzenden. Hij loopt weg, zij erachter aan, half uur later kijk ik naar die stukken, heeft hij ze op haar naam gezet en is zij er mee bezig. Niet de eerste keer dit, maar nu zag ik het voor m’n ogen gebeuren….zak er dan ook maar in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje? Of iemand anders? Het is zo'n schatje..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:07 schreef sigme het volgende:
Oh, hadden we het onlangs niet over het nemen van een nieuw hondje?
Ik heb er een in de aanbieding. Prachtig beestje, geen gedragsproblemen, tamelijk goed opgevoed, alle beurtjes gehad. Zeven maanden oud, superenergiek en hij moet weg en wij kunnen echt geen nieuwe jonge hond in huis nemen. M'n hart breekt
Denk dat die geen jachtakte heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:candaasje? Of iemand anders? Het is zo'n schatje..
Kranplätze müssen verdichtet sein
Omdat de baasjes de energie niet kunnen opbrengen om de energieke hond bij te benen. De ene baas heeft een baan met veel weg. De ander dacht dat het zou helpen tegen de depressie, maar een energievretend hondje blijkt geen medicijn voor iemand met net genoeg energie om zichzelf overend te houden.quote:
Ja!ja!ja! Moet jij geen hondje?quote:
Nee, helaas niet. Ik ga honden wel steeds leuker vinden maar ook weer niet zo leuk dat ik er een wil.quote:
Nohhh arm hondje.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat de baasjes de energie niet kunnen opbrengen om de energieke hond bij te benen. De ene baas heeft een baan met veel weg. De ander dacht dat het zou helpen tegen de depressie, maar een energievretend hondje blijkt geen medicijn voor iemand met net genoeg energie om zichzelf overend te houden.
Ik vind daar wel wat van, maar als het mijn geestelijke gezondheid betrof zou ik uiteindelijk ook voor mezelf kiezen. Tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |