abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208556797
Also, ik heb maple-bourbon-jus, met een pittig randje. Over van de fried chicken. Waaaaaaaaar kan ik dat nog meer bij eten, behalve "alles"?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208557260
Ah, verdrietig nieuws voo @Lucky_Strike en J en ook voor @Unikehoorn en haar wederhelft

Balen @Lonaa dat je zo’n last hebt, hopelijk snel een afspraak die ook een oplossing brengt

Nog geen nachotafel op insta etc gezien, maar als je mensen nodig hebt @Barreltje * Kaatje1 steekt vinger op

Zo, de eerste werkdag is voorbij. Tegenover me zit een collega te zuchten dat ze het zo druk heeft. Klopt ook….moet ze ook maar niet mijn werk erbij doen. Ben nog niet weg. Echt, een collega komt bij mij om te zeggen dat hij vergaderstukken gaat klaarzetten voor mij om te verzenden. Hij loopt weg, zij erachter aan, half uur later kijk ik naar die stukken, heeft hij ze op haar naam gezet en is zij er mee bezig. Niet de eerste keer dit, maar nu zag ik het voor m’n ogen gebeuren….zak er dan ook maar in..
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 17:44:22 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208557362
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:27 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg zaterdag nacho's met pulled pork, opgewarmd in de bbq. Het was ok.

Tevens zit ik momenteel bij een bedrijf waar ik een waar gangenstelsel door moet om een toilet te bezoeken, maar dat toilet bestaat dan wel uit een stuk of 30 pisbakken.
En voor koffie moet ik nog verder, een verdieping omhoog. En dan is het van die diepvries-pasta-koffie. Echt goor. }

SNap niet dat je in een bedrijf gaat werken waar de koffie zo ver weg is en dan ook nog zo vies. Met al die vacatures van tegenwoordig.
Ach ja, als je geen koffie drinkt :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2023 @ 17:45:44 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208557385
Sterkte LS en J
ook :* voor Uniek

Hier ook Kdag Oud-collega overleden. We wisten dat het einde naderde en hij hoopte nog de geboorte van kleinzoon nr2 mee te maken, maar dat zat er niet meer in. :{ Hakte er bij iedereen wel in vanmorgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208557417
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:45 schreef borisz het volgende:
Sterkte LS en J
ook :* voor Uniek

Hier ook Kdag Oud-collega overleden. We wisten dat het einde naderde en hij hoopte nog de geboorte van kleinzoon nr2 mee te maken, maar dat zat er niet meer in. :{ Hakte er bij iedereen wel in vanmorgen.
:*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 17:54:04 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208557523
Hier een best productieve dag voor de afwisseling (van de dagen die jullie hebben gehad bedoel ik dan).

Een machine was nou eindelijk akkoord op gegeven, die was bijna helemaal klaar. Paar kleine aanpassingen in 3D en toen de 2D's weer even bij langs. Toen een ander klein dingetje wat naast de machine staat aangepast en 2D van de onderdelen gemaakt.

En toen was het ineens 17:15 toen ik op de klok keek en had ik eigenlijk al een uur naar huis gekund. Ach ja, weer een uurtje minder dat ik op moet nemen vrijdag.

De fototas is al ingepakt.
Nu de rest van de bagage.
pi_208557889
Gecondoleerd @borisz!

Ik had wel n lekkere dag. Kon een afsluitend gesprek van stage meekijken voor inwerken op stagebegeleiding. Stageverslag gelezen en door klinisch begeleider ingevuld beoordelingsformulier gelezen. Collega dacht aan precies hetzelfde cijfer als ik :) en de klinisch begeleider ook. Daarna tentamen voor woensdag helemaal gedubbelcheckt, alle vraagstellingen consistent op dezelfde manier verwoord (niet ene keer 'wat is waar' en andere keer 'wat is juist' enzo) en vervolgens klaargezet.

Toen lunch met aflevering help mijn man is klusser, daarna 1.5u in bad. Net in 1.5u tijd vuilniszak weggebracht en grote ronde gewandeld met op terugweg supermarkt waar ik voor 5 dagen fruit en spullen voor gezond en makkelijk avondeten kocht. Nu andijviestamppot aan het maken en dan na het eten nog even twee uurtjes werk inhalen van vanmiddag.
pi_208557897
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, verdrietig nieuws voo @:Lucky_Strike en J en ook voor @:Unikehoorn en haar wederhelft

Balen @:Lonaa dat je zo’n last hebt, hopelijk snel een afspraak die ook een oplossing brengt

Nog geen nachotafel op insta etc gezien, maar als je mensen nodig hebt @:Barreltje * Kaatje1 steekt vinger op

Zo, de eerste werkdag is voorbij. Tegenover me zit een collega te zuchten dat ze het zo druk heeft. Klopt ook….moet ze ook maar niet mijn werk erbij doen. Ben nog niet weg. Echt, een collega komt bij mij om te zeggen dat hij vergaderstukken gaat klaarzetten voor mij om te verzenden. Hij loopt weg, zij erachter aan, half uur later kijk ik naar die stukken, heeft hij ze op haar naam gezet en is zij er mee bezig. Niet de eerste keer dit, maar nu zag ik het voor m’n ogen gebeuren….zak er dan ook maar in..
Laat het gaan… laat het gaan…. (Zoals je al doet). En laat collega maar klagen en zich lekker belangrijk voelen. Of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 maart 2023 @ 18:47:03 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208558184
zo, ook maar eens een bestelling bij de cruydthoek gedaan .. hopelijk komt het op tijd dat mn ouders het rond pasen mee kunnen nemen :7

en zometeen maar eens de IKEA bestelling doorgeven.. dan heb ik vandaag ook het internet in het nieuwe huis geregeld en dan heb ik wel weer genoeg gedaan vandaag :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208558489
Oh, hadden we het onlangs niet over het nemen van een nieuw hondje?
Ik heb er een in de aanbieding. Prachtig beestje, geen gedragsproblemen, tamelijk goed opgevoed, alle beurtjes gehad. Zeven maanden oud, superenergiek en hij moet weg en wij kunnen echt geen nieuwe jonge hond in huis nemen. M'n hart breekt :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Candaasje? Of iemand anders? Het is zo'n schatje.. O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208558515
Wijsneusblik gespot op die laatste foto :') :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208558522
Oh, :* @uniekhoorn, wat een heftige manier om je kat te verliezen.

Ook :* voor @Lucky_Strike en J en ook nog eentje voor @Cat-astrophe en verder voor wie het ook verdient en/of nodig heeft :*
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 19:14:51 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208558580
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:07 schreef sigme het volgende:
Oh, hadden we het onlangs niet over het nemen van een nieuw hondje?
Ik heb er een in de aanbieding. Prachtig beestje, geen gedragsproblemen, tamelijk goed opgevoed, alle beurtjes gehad. Zeven maanden oud, superenergiek en hij moet weg en wij kunnen echt geen nieuwe jonge hond in huis nemen. M'n hart breekt :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:candaasje? Of iemand anders? Het is zo'n schatje.. O+
Denk dat die geen jachtakte heeft :+
  maandag 27 maart 2023 @ 19:28:29 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208558777
Omg hondje O+

Waarom moet ie weg? ;(
pi_208558898
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:28 schreef gcjoel het volgende:
Omg hondje O+

Waarom moet ie weg? ;(
Omdat de baasjes de energie niet kunnen opbrengen om de energieke hond bij te benen. De ene baas heeft een baan met veel weg. De ander dacht dat het zou helpen tegen de depressie, maar een energievretend hondje blijkt geen medicijn voor iemand met net genoeg energie om zichzelf overend te houden.

Ik vind daar wel wat van, maar als het mijn geestelijke gezondheid betrof zou ik uiteindelijk ook voor mezelf kiezen. Tsja.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:35:57 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208558907
Wat een leuke hond O+
Spoilers!
  maandag 27 maart 2023 @ 19:36:25 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208558915
hondje komt voor ons een jaartje te vroeg geloof ik ..
hij (??) had hier genoeg ruimte gehad denk ik..

tevens ook even de wasmachine en droger besteld :7
toch nog een productieve dag vandaag.. *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208558917
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuke hond O+
Ja!ja!ja! Moet jij geen hondje?
pi_208558926
Oh ja, het is een hijtje.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:38:04 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208558944
quote:
84s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja!ja!ja! Moet jij geen hondje?
Nee, helaas niet. Ik ga honden wel steeds leuker vinden maar ook weer niet zo leuk dat ik er een wil.
Spoilers!
  maandag 27 maart 2023 @ 19:39:12 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208558958
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef sigme het volgende:

[..]
Omdat de baasjes de energie niet kunnen opbrengen om de energieke hond bij te benen. De ene baas heeft een baan met veel weg. De ander dacht dat het zou helpen tegen de depressie, maar een energievretend hondje blijkt geen medicijn voor iemand met net genoeg energie om zichzelf overend te houden.

Ik vind daar wel wat van, maar als het mijn geestelijke gezondheid betrof zou ik uiteindelijk ook voor mezelf kiezen. Tsja.
Nohhh arm hondje.
Helaas niet het juiste moment dit jaar.
pi_208559134
Wat een leukerd O+

Van C moet ik eerst afwachten tot het (zijn) oordeel over een hond in huis na onze logeetjes in mei/juni }:|
pi_208559198
Sterkte @Lucky_Strike :*

Ook een nare dag voor @borisz

En jullie ook sterkte met het verlies van kat @uniekhoorn . Klinkt een beetje als een trombus? Of heeft de dierenarts iets anders gevonden (wat wel mogelijk is, gezien hij onder narcose moest? )
pi_208559232
Mijn J wil geen impulshond. Heeft ie eigenlijk wel gelijk in.
pi_208559569
Hontje O+
Maar bij lange na niet leuk genoeg om (voorkeur voor) de kadden hier te verdrijven :P

En ook al zou dat zo zijn: te weinig tijd om het beestje voldoende aandacht en opvoeding te geven. De geriatrische katten hier slapen wel door de dagen heen dat ik veel weg ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')