quote:Op maandag 27 maart 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leerde een wijze les: er bestaat zoiets als te veel nachos.
Het klinkt als een hoax. Dat is het niet.
Ik geloof je toch niet.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leerde een wijze les: er bestaat zoiets als te veel nachos.
Het klinkt als een hoax. Dat is het niet.
ik wil eens een keer zo'm nacho tafel doen die je op instagram/tiktok/facebook/social media de laatste tijd veel zag ( of dat zegt wat over mijn algoritmequote:Op maandag 27 maart 2023 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niet. Maar bleh.
Ze waren wel enorm goed gelukt
Terecht. Ik ben het na vandaag ook weer vergeten.quote:
Mijn bekkenbodem bedankt nog evenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:53 schreef AnneX het volgende:
De collega doet leuke korte info 5 min filmpjes deze 4 dagen.
Uit nieuwsgierigheid heb ik mij ook aangemeld.
Ruim 3000 deelnemers, ook mannen.
Toevallig nog doorgesproken met de buurvrouw afgelopen zaterdag.
Kunnen jullie het zien? https://www.jouwbekkentherapeut.nl/dag-1-bekkenbodem-vierdaagse/
Ik ken de nacho-tafel niet. Is dat net zoiets als de spaghetti-tafel waar mensen alles op een hoop gooien en zo van tafel eten?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil eens een keer zo'm nacho tafel doen die je op instagram/tiktok/facebook/social media de laatste tijd veel zag ( of dat zegt wat over mijn algoritme) maar dan wel met genoeg mensen dus ( na deze info)
Ik zag Ierse Nacho's. Plakjes aardappel, kruiden, gehakte stukken knapperig spek en voor de rest alles wat normaal rondom Nacho's past.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil eens een keer zo'm nacho tafel doen die je op instagram/tiktok/facebook/social media de laatste tijd veel zag ( of dat zegt wat over mijn algoritme) maar dan wel met genoeg mensen dus ( na deze info)
Jup zoiets (ik ken de spaghetti tafel dan weer nietquote:Op maandag 27 maart 2023 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken de nacho-tafel niet. Is dat net zoiets als de spaghetti-tafel waar mensen alles op een hoop gooien en zo van tafel eten?
Ik maakte gisteren Hasselback-aardappelen omdat het best heel tof klinkt en eruit ziet, maar het smaakt gewoon naar aardappelen.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg afgelopen vrijdag de treurigste nacho's ooit.
Maar aardappels uit de oven zijn wel altijd lekker.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:46 schreef Kreator het volgende:
Ik maakte gisteren Hasselback-aardappelen omdat het best heel tof klinkt en eruit ziet, maar het smaakt gewoon naar aardappelen.
Dat wel, maar het duurt ook wel lang. En ik dacht dat Boursain wel lekker in de aardappel zou smelten, maar het droogde op en verbrandde.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:53 schreef Myraela het volgende:
Maar aardappels uit de oven zijn wel altijd lekker.
dat is altijd zo erg, als er niet eens minstens gesmolten kaas en een lekkere dip bij zitquote:Op maandag 27 maart 2023 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg afgelopen vrijdag de treurigste nacho's ooit. Ik zou het eigenlijk niet eens nacho's noemen. Het waren driehoekjes van een soort van gefrituurd korstdeeg. Dus dat begon al niet goed. Met een enorm waterige tomatensalsa.
En daar stopte het dan ook. Erg treurig. Als ze het een bruschetta hadden genoemd, kwam het meer in de buurt.
Kutleven. Ik heb dat mysterie ook nog niet opgelost. Soms ook met kaas op een pizza, dat het dan niet smelt maar er een soort van droog bovenop ligt.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wel, maar het duurt ook wel lang. En ik dacht dat Boursain wel lekker in de aardappel zou smelten, maar het droogde op en verbrandde./
Oooohquote:Op maandag 27 maart 2023 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns ik zaaide einde-fucking-lijk raapsteeltjes. En ik plantte wat peulen.
Zin in gratinquote:Op maandag 27 maart 2023 16:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Aardappelen uit de oven doe ik ooa zo
- Aan stukken gesneden met kippenvleugels op de bakplaat in de oven, zuigen zich vol met vippeket en smaken goddelijk.
- Heel dun snijden in een schaal, met veel boter, room, zout, peper, knoflook en muskaat. In de oven tot gaar en de room geheel ingekookt. Smerig lekkere vette hap. Gratin. Optioneel een laag geraspte oude kaas of pecorino erop.
- Schrobben en in Alufolie wikkelen in de oven, serveren met kruidenkwark of kruidenboter.
Jaquote:Op maandag 27 maart 2023 16:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ooooh
Staapreeltjesstamppot, jummie, net zo lekker als postelijn.
Zooo lekker.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zin in gratinBoh. Heel veel zin in gratin
Ik heb het op de shortlist geschreven. Even bedenken wat ik daar nog bij eet.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zooo lekker.
Mijn man is op het moment zijn smaak kwijt, als dat terug is maak ik het weer. Zonder smaak is het niet interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |