Ik ben wel content met het feit dat mijn cyclus deze maand 28 of 29 dagen lijkt te zijn. Als de volgende dan niet irrationeel kort is, bloed ik iig niet uit m'n doos als ik in Frankrijk ben. Which is nice.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook dat snap ik wel weer. Ik ben wat dat soort dingen sowieso allemaal wat in de war op dit moment, maar gok dat het er wel aan zit te komen, want mijn weegschaal was niet heel lief en zoveel heb ik nou ook niet gevroten dit weekend
Ik kreeg brief met afspraak voor 24 april. Dan kan ik niet want vakantie. Verder was april vol, mei kon ze nog niet plannen. Dus ik wacht nog op afspraak. Ik verwacht eerste week van mei.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar de gynaecoloog kunt?
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij ging onder narcose al dood...
Vriend komt zo thuis zonder kat
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Och. J's oma is overleden. We zagen haar heel weinig. Maar toch, het was een lieverd.
Zoietsquote:Op zondag 26 maart 2023 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus er kwamen mensen op je af "he sarabi hoe is het met je" en jijwie is u? (heel herkenbaar)
Ahh weer een nieuw woord geleerd.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Prosopagnosie, als één van de meest interessante features van ons mensen, helaas stuk kan zijn
En dit.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet handig neeIk heb dat ook best wel, levert soms onhandige situaties op.
Ja kunnen we zienquote:Op maandag 27 maart 2023 12:53 schreef AnneX het volgende:
De collega doet leuke korte info 5 min filmpjes deze 4 dagen.
Uit nieuwsgierigheid heb ik mij ook aangemeld.
Ruim 3000 deelnemers, ook mannen.
Toevallig nog doorgesproken met de buurvrouw afgelopen zaterdag.
Kunnen jullie het zien? https://www.jouwbekkentherapeut.nl/dag-1-bekkenbodem-vierdaagse/
Yes, dat was ik. Fijn! Wel vervelend van zoon, hopelijk niks ernstigs.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]![]()
Sterkte beiden.
@:troel de duif is levend naar buiten gebonjourd. En wij gaan nu nadenken over vogel-afwerende raambeplakking. Want dit is al de tweede keer in een paar maanden tijd.
En volgens mij vroeg ook iemand hoe het nu met mijn kat ging: die besloot vrijdag opeens weer normaal te gaan eten. Vanmiddag wel even bellen voor een afspraak voor haar zoon. Die is blij, tevreden en eet goed, maar valt me wat teveel af en lijkt slechter in zijn vacht te gaan zitten. Tweejaarlijkse preventieve bloedonderzoek maar even driekwart jaar vervroegen denk ik.
😉quote:Op maandag 27 maart 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kunnen we zienMiddenstand, zitbotjes, dingen
Ik was te laatquote:Op maandag 27 maart 2023 09:10 schreef fietsie het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom ik zo achterlijk vroeg op mn werk ben?
quote:Op maandag 27 maart 2023 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend is naar de stad voor een spoedconsult (83 euro) we vonden onze kat in de bijkeuken op de koude vloer half verlamd, verward en hij miauwde (hij heeft nog nooit geluid gemaakt), liet zich oppakken (nog nooit eerder gebeurd)
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Och. J's oma is overleden. We zagen haar heel weinig. Maar toch, het was een lieverd.
Deed me aan een cva denken. Hopelijk niet te veel geleden. Sterkte Uniek, al was het zo te lezen geen echte knuffelkat.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:38 schreef Morgane89 het volgende:
Wat klote @:uniekhoorn, sterkte! Heb je enig idee wat er is gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |