Meh, naar.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar allemaal Cat...
Monsterlijke menstruaties, ja brrrrrrrrrrrrrrrr
Mijn vriend is naar de stad voor een spoedconsult (83 euro) we vonden onze kat in de bijkeuken op de koude vloer half verlamd, verward en hij miauwde (hij heeft nog nooit geluid gemaakt), liet zich oppakken (nog nooit eerder gebeurd)
Euh? Dat is toch nieuwbouw waar je nu woont?quote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Troel ik hoop dat ze dat uiteindelijk wel doen maar de monteur die vorige week kwam had die dingen niet bij zich en heeft alleen de doorgeroeste schroeven (wat ook niet hoort! Nu al doorgeroest) vervangen
Ja kerel wij kunnen niet weten dat jij geen klok kunt kijkenquote:
ja die 83 euroquote:
Ik denk gewoon een gevalletje contactcorrosie. RVS en staal door elkaar gebruikt, mag niet gebeuren maar is simpel op te lossen met een pvc sluitringquote:Op maandag 27 maart 2023 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh? Dat is toch nieuwbouw waar je nu woont?
Maar je hebt straks wel aircoquote:Op maandag 27 maart 2023 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar de gynaecoloog kunt?
Joy hier. Er wordt een gat in de muur geboord. Mijn migrainehoofd vindt dit niet zo geweldig.
Sterkte met alle familie-ellende Cat. Dat is een flinke lijst.
Van alles WMO, PGB en soortgelijke zaken heb ik gelukkig geen verstand. Ik weet wel dat bij de mensen die er wel mee te maken hebben, de ellende altijd (zo lijkt het) nog een stukje wordt verergerd wanneer men met instanties om tafel moet.
Voor intakegesprek of voor de hielprik?quote:Op maandag 27 maart 2023 10:10 schreef Clubsoda het volgende:
Wat rot van de poes Uniek![]()
Ik ben in afwachting of het consultatiebureau vandaag langskomt. Ik snap dat ik niet enorm uithuizig ben maar ik ben er langzaam weer klaar mee om (onaangekondigd) allemaal mensen in huis te moeten ontvangen.
Gisteren voor het eerst naar buitenDat gaan we vandaag nog maar een keer proberen.
Dan toch gewoon lekker afbellen? Ik ben daar misschien wat simpel in hoor, maar 't is jouw feestjequote:Op maandag 27 maart 2023 10:43 schreef Clubsoda het volgende:
Intake. Hielprik en gehoortest hebben we vorige week gehad.
Jaquote:
Sterkte met t verlies.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij ging onder narcose al dood...
Vriend komt zo thuis zonder kat
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Och. J's oma is overleden. We zagen haar heel weinig. Maar toch, het was een lieverd.
och, gecondoleerdquote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Och. J's oma is overleden. We zagen haar heel weinig. Maar toch, het was een lieverd.
Ochquote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie ook sterkte!quote:Op maandag 27 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik vind het op zich wel prettig als ze hem nog even wegen en die intake moet toch wel. Het is vooral dat ik geen zin heb om steeds alert te moeten zijn of er iemand wel of niet komt.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan toch gewoon lekker afbellen? Ik ben daar misschien wat simpel in hoor, maar 't is jouw feestje
Dat is altijd al irritant, laat staan als je gewoon echt even in je bubble wilt zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, ik vind het op zich wel prettig als ze hem nog even wegen en die intake moet toch wel. Het is vooral dat ik geen zin heb om steeds alert te moeten zijn of er iemand wel of niet komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |